Sprężyny WEITEC 40/40
Przód siada równo z tyłem, obnizenie wyglądowo nie jest mega duze, wyglada ladnie, ale niestety progi zwalniajace i koleiny będą ci przycierac podloga a dogladnie wystajace 2 lapy ktore trzymają przednie sanki. Zyć się z tym da. Jedyne negatywne skutki to to ze rozpasowalem przedni zderzka po kontakcie z krawęznikiem i pojechałem oslone pod silnikiem. Ale prowadzi się swietnie i tego nic nie zastąpi.
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA
Plus DVD, ALU 17" z chrom
i bla bla 
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA

Plus DVD, ALU 17" z chrom


mialem kiedy 40/40 u siebie w obydwu c5-ach, jak zalozylem to do srebrnej staruszki ze zwyklej zaiwechy mowielm " jaka gleba" teraz wiem ze gleby nie bylo wogole 
-40 to zande obnizenie wedlug mnie ale a jestem chory na tym punkcie
apewno zwieksza sie wlasciwosci jezdne , samo prowadzenie auta bedzie duzo lepsze
na pierwszej stronie mojego starego tematu zobaczysz jak wyglada -40
a6-avantbentley-19recaroair-ride-vt24206.htm

-40 to zande obnizenie wedlug mnie ale a jestem chory na tym punkcie
apewno zwieksza sie wlasciwosci jezdne , samo prowadzenie auta bedzie duzo lepsze
na pierwszej stronie mojego starego tematu zobaczysz jak wyglada -40
a6-avantbentley-19recaroair-ride-vt24206.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
powiem Ci ze nie jest tak strasznie trzeba zwolnic i jazda nic nie ociera , tylko ja jezdze po IRL a po polskich drogach nie jezdzilem pare latek dobrych a wiadomo jak jest z nimi , ja ogolem jestem zadowolony i kiedys obnize jeszcze bardziej napewno fure , ja dalem tylko tyle z tego powodu ze wedkuje i na jeziora i polne drogi bym nie wjechalrafalpe pisze:A progi zwalniające?
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
nie sadze inna klasa nacisku i masy , ale niech mnie ktos poprawi jak sie myleA włożenie do avanta sprężyn od sedana rozwiąże ten problem?
ANIMAL
- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
-40 na ori 16'' delikatnie zawadzałem pokonując próg zwalniający,problem zginą gdy zmieniłem koła na 18''szpary miedzy bolotnikiem a oponą prawie nie ma a od gleby jest wystarczająca przestrzeń by w miarę bez stresów przemieszczać się autem na codzień.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 21:05 przez bart3k, łącznie zmieniany 1 raz.
Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?