[Audi A6 C5] sciaga na prawo ???
[Audi A6 C5] sciaga na prawo ???
Witam w zeszlym tygodniu chcialem przeprowadzic geometrie samochodu,
powod tego byl taki iz auto sciaga na prawo wczesniej sprawdzalem zawieszenie,
wywazylem kola, odpowiednie cisnienie w ogumieniu auto dalej sciagalo.
Przed wykonaniem geometri powiedzieli zeby wymienic koncowki drazka kierowniczego,
gdyz sa luzy.Zakupilem wymienilem koncowki drazkow i na geometrie, ustawili wszystko i mialo byc dobrze,
ale autko sciaga dalej po puszczeniu kierownicy i przejechaniu do 100m kierownica lekko przekrzywia sie w prawo. Czego moze to byc wina?
Zakładaj tematy w odpowiednich działach!
powod tego byl taki iz auto sciaga na prawo wczesniej sprawdzalem zawieszenie,
wywazylem kola, odpowiednie cisnienie w ogumieniu auto dalej sciagalo.
Przed wykonaniem geometri powiedzieli zeby wymienic koncowki drazka kierowniczego,
gdyz sa luzy.Zakupilem wymienilem koncowki drazkow i na geometrie, ustawili wszystko i mialo byc dobrze,
ale autko sciaga dalej po puszczeniu kierownicy i przejechaniu do 100m kierownica lekko przekrzywia sie w prawo. Czego moze to byc wina?
Zakładaj tematy w odpowiednich działach!
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 18:31 przez mario__87, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
witam
Ja mam podobny problem po wymianie przedniego kompletnego zawierzenia ( cały zestaw ) i gałek układu kierowniczego
Zaczęło mi ściągać na prawo. Po wymianie zrobiona geometria . Koła wywazone. I mimo to ściąga na prawo.
Wyczyścilem zaciski hamulcowe przód i tył i nadal ściąga Zauważyłem ze ciężej chodzi mi kierownica. Próbowałem jazdy po prawym pasie . Przekladania kół i nic to nie daje. Dalej ciągnie na prawo.
Dodatkowo podczas jazdy od 70km/h jak samochód jedzie swoją predkością samochód zaczyna drżeć.
Na tylnim dyferze nie ma luzów mechanik sprawdzał i tuleje są ok Przeguby nie stukają .
PANOWIE POMOZCIE BO SIL BRAK
[ Dodano: 2011-01-10, 16:06 ]
ÂŁożyska tez wydaje mi sie że są ok bo nie piszczy świszcze, felgi sie nie grzeją
Ja mam podobny problem po wymianie przedniego kompletnego zawierzenia ( cały zestaw ) i gałek układu kierowniczego
Zaczęło mi ściągać na prawo. Po wymianie zrobiona geometria . Koła wywazone. I mimo to ściąga na prawo.
Wyczyścilem zaciski hamulcowe przód i tył i nadal ściąga Zauważyłem ze ciężej chodzi mi kierownica. Próbowałem jazdy po prawym pasie . Przekladania kół i nic to nie daje. Dalej ciągnie na prawo.
Dodatkowo podczas jazdy od 70km/h jak samochód jedzie swoją predkością samochód zaczyna drżeć.
Na tylnim dyferze nie ma luzów mechanik sprawdzał i tuleje są ok Przeguby nie stukają .
PANOWIE POMOZCIE BO SIL BRAK
[ Dodano: 2011-01-10, 16:06 ]
ÂŁożyska tez wydaje mi sie że są ok bo nie piszczy świszcze, felgi sie nie grzeją
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
dołączam do klubu "ściągających w prawo'
w Niemczech na utobahnie i Polsce,belgi i gdzie tylko chcecie wszedzie kreci .
Zrobiłem zbieżność poprzekładałem na wszelakie sposoby opony i dalej ciągnie w prawo ale od jakiegoś miesiąca bo wcześniej leciała prościutko
Koledzy pomocy bo dostaje QUR...Cy co to jeszcze może być do licha , nic nie piszczy nic nie zgrzyta hamuje prosto nic nie wibruje a po 100 m lecę do rowu jeżeli nie trzymam ręka fajery
pozdro i dzięki za szybka odpowiedz
[ Dodano: 2011-08-27, 21:12 ]
powoli docieram do sedna sprawy , okazało się ze miałem lekki luz na końcówce drążka , ale tak minimalny ze komputer na diagnostyce tego nie wykazywał , dopiero jak chyba trzeci z rzędu Pan Mechanik położył rękę na końcówce w czasie szarpania to wyszło , ( bo wszyscy inni mówili " Panie bita była"
Tylko ze ... teraz nie ściąga w prawo lecz ściąga tam gdzie jest pochylona droga wiec szukam dalej , i tu pytanie ? wahacze czy maglownica ? a może amorki bo mam już wyciachane na jakieś 58 %wszystkie cztery
jakieś propozycje ?
[ Dodano: 2011-09-07, 21:35 ]
Drażę dalej temat , znajomy mechanik (kilka razy już bardzo pomógł) powiedział ze powinienem wymienić tuleje tylne
http://allegro.pl/tuleja-tuleje-belki-t ... 13668.html
i wtedy problem zniknie ? chętnie je zmienię ale chciałbym zaciągnąć Waszej rady , czy to może być przyczyna tego ze samochód ściąga raz na prawo raz na lewo w zależności od pochylenia powierzchni
w Niemczech na utobahnie i Polsce,belgi i gdzie tylko chcecie wszedzie kreci .
Zrobiłem zbieżność poprzekładałem na wszelakie sposoby opony i dalej ciągnie w prawo ale od jakiegoś miesiąca bo wcześniej leciała prościutko
Koledzy pomocy bo dostaje QUR...Cy co to jeszcze może być do licha , nic nie piszczy nic nie zgrzyta hamuje prosto nic nie wibruje a po 100 m lecę do rowu jeżeli nie trzymam ręka fajery
pozdro i dzięki za szybka odpowiedz
[ Dodano: 2011-08-27, 21:12 ]
powoli docieram do sedna sprawy , okazało się ze miałem lekki luz na końcówce drążka , ale tak minimalny ze komputer na diagnostyce tego nie wykazywał , dopiero jak chyba trzeci z rzędu Pan Mechanik położył rękę na końcówce w czasie szarpania to wyszło , ( bo wszyscy inni mówili " Panie bita była"
Tylko ze ... teraz nie ściąga w prawo lecz ściąga tam gdzie jest pochylona droga wiec szukam dalej , i tu pytanie ? wahacze czy maglownica ? a może amorki bo mam już wyciachane na jakieś 58 %wszystkie cztery
jakieś propozycje ?
[ Dodano: 2011-09-07, 21:35 ]
Drażę dalej temat , znajomy mechanik (kilka razy już bardzo pomógł) powiedział ze powinienem wymienić tuleje tylne
http://allegro.pl/tuleja-tuleje-belki-t ... 13668.html
i wtedy problem zniknie ? chętnie je zmienię ale chciałbym zaciągnąć Waszej rady , czy to może być przyczyna tego ze samochód ściąga raz na prawo raz na lewo w zależności od pochylenia powierzchni