[ A6 C5] Puka, rzuca... Pomocy!
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
[ A6 C5] Puka, rzuca... Pomocy!
Witam kolegów mam pewien problem. Od pewnego czasu zaczęło mi coś pukać stukać z tyłu jak wjadę w dziurę. Wydaje mi się ze są amortyzatory do wymiany bo poprzedni właściciel sugerował mi ze one długo nie wytrzymają ale chciałem się was zapytać może wiecie lepiej a na dodatek jak wjadę w dziurę to czuje jak lekko mi tył ściąga co to może być? Zbliża się zima to te ściąganie może być niebezpieczne... Z czego się składa zawieszenie tylne? Amortyzatory, sprężyny i jest coś jeszcze? Są tam jakieś tuleje belki?? Mozę to do wymiany? Proszę o rade za co mam się zabrać
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
Mysle ze wrozka by byla dobrym roziwazaniem
Wejdę po auto ale jak niby mam to sprawdzić? Ja nie jestem mechanikiem i chyba jak wejdę pod samochód to mi nic nie da bo raczej nie zobaczę co tam się dzieje a myślałem ze ktoś z was miał taki przypadek albo po prostu zna się na takich rzeczach... Mam plan wymienić te amortyzatory ale jak może to są jeszcze rozwalone sprężyny albo te tuleje to bym nie chciał 2 czy 3 razy samochód robić tylko raz zrobić i mieć spokój i własnie chciałem się dowiedzieć czy te elementy maja wpływ na to co się dzieje z samochodem

- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
Tzn to nie ściąga tylko zarzuca tyłem jak wpadnę w dziurę. Ja tego tak nie czuje za mocno jako kierowca ale pasażerowie z tyłu informowali mnie ze jest to mocno odczuwalne. Wiesz mam zajmach kolegów którzy się "znają" Jeden mi powiedział ze to amortyzatory a drugi powiedzial ze ten pierwszy jest nie normalny bo to tuleje belki a amory sa dobre i takich mam mechanikow w okolicy 

-
- Forum Audi A6 / A7
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Silnik: 2.4 136KM