[ A6 C5 Allroad] "Przechylone auto"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sty 2011, 14:57
- Lokalizacja: Łuków
[ A6 C5 Allroad] "Przechylone auto"
Witam wszystkich. Auto kiedy patrzy się na nie z jakiejś odległości wygląda jak gdyby pochylone było cała lewą stroną i po prostu "siedziało" niżej w porównaniu ze stroną prawą auta. Nawet kiedy jest uniesione zawieszenie, prawa strona posiada większy prześwist między kołem a nadkolem niż strona lewa. Zwracam się dlatego do wszystkich klubowiczów z prośbą czy może mi ktoś podpowiedzieć co może dziać się z zawieszeniem w moim autku. Pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odpowiedzi.
Ps: W najbliższym czasie postaram się dodać zdjęcie obrazujące ten dziwny feler.
Ps: W najbliższym czasie postaram się dodać zdjęcie obrazujące ten dziwny feler.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sty 2011, 14:57
- Lokalizacja: Łuków
Witam. Też mam nie raz problem bo lewa strona jest niżej niż prawa. Został wymieniony czujnik zawieszenia przy lewym przednim kole i dalej widać że to koło siedzi niżej. Co na to poradzić. Czy też trzeba skalibrować czy coś innego. Jest to denerwujące gdy nierówno stoi. Czy mogę także liczyć na instrukcje?
Właściwie tak, szczególnie widać to na postoju, gdy lewy przód jest niżej niż reszta i jest to mega denerwujące bo wymieniałem czujnik zawieszenia przy przednim lewym kole, potem przy tylnym prawym gdyż najpierw siedział prawy tył a potem siedział lewy tył i przód to wymieniłem czujnik na lewym przodzie ale znowu nie jest dokładnie jak chciałem. Już od lutego nie mogę dojść z tym zawieszeniem żeby było idealnie i główkujemy z mechanikem cały czas i w sobote gdy odebrałem auto od niego było ok, a w niedziele po jezdzie w deszczu znowu przód lewy troche siedzi ale nie znacznie. Nie wiem co już robić. Zauważyłem że po jedzie w deszczu dzieje sie to a gdy jest sucho wszystko jest niby ok. Proszę o radę. Nie wiem czy to te czujniki czy miechy są do wymiany ale nie sądze bo mam przejechane 175000 i auto jest z 2004r. wiec powinno byc ok.
Matyss5, Teoretycznie się nie zakończyła Raz dobrze stoi a raz jest minimalnie przechylony. Zauważyłem ze jak jest mokro na drodze lub pada to wtedy ''świruje" a jak jest sucho to nie. Nie wiem co już robić po 2 czujniki wymienione i dalej cos nie tak. Zostanie tylko kalibracja. A powiedz jak u ciebie jest? Auto jest cały czas przechylone, czy tylko jak stoi, czy kompresor chodzi, czy sie opuszcza, podnosi i jaka strona "siedzi"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
jakiś dziwny ten załącznik.
download.htm?id=10633
mat33usz, co do zawieszenia:
kiedy samochód opada i da się pompować, to na 99% do wymiany miechy.
Jeśli samochód robi sobie dziwne jaja, typu czasami stoi tak, czasami inaczej i nie wystarcza odpalenie kompresora, to zazwyczaj jest coś z czujnikami, ale bardzo mało prawdopodobne, że to wina samego czujnika, raczej przewodu.
Kalibracja zawieszenia pomoże, jeśli samochód na stałe jest przechylony.
download.htm?id=10633
mat33usz, co do zawieszenia:
kiedy samochód opada i da się pompować, to na 99% do wymiany miechy.
Jeśli samochód robi sobie dziwne jaja, typu czasami stoi tak, czasami inaczej i nie wystarcza odpalenie kompresora, to zazwyczaj jest coś z czujnikami, ale bardzo mało prawdopodobne, że to wina samego czujnika, raczej przewodu.
Kalibracja zawieszenia pomoże, jeśli samochód na stałe jest przechylony.
Właściwie wydaje mi sie że samochód jest cały czas przechylony, nie wiem może jestem przewrażliwiony i myśle ze jak jade to lewa strona siedzi. Przedwczoraj padało, wczoraj nie i jest lepiej ale nie tak idealnie jak na poczatku kiedy kupiłem we wrześniu, potem w zimie wariował ale była to wina mrozów, a od lutego zaczęlo sie na dobre, bo najpierw siedział prawy tył to wymieniłem czujnik to stała dobrze ale zaraz opadł lewy tył i nastepnie lewy przód i oczywiście cały czas świeciła kontrolka poziomowania( ta żółta) oraz swiecil komunikat na fisie że światła nie poziomują sie i piszczało to co 10 min. Wymieniłem ostatnio czujnik przy lewym przednim kole i było dobrze a teraz znowu cos jest kicha, ale nie swieca żadne kontrolki i jest z tym spokój ale widze ze wlasnie ten lewy przod siedzi minimalnie. Spróbuje sprawdzic te przewody oraz pomysle z kalibracja a jak nie pomoze to napisze do ciebie surowy, co robic. Dzieki za link z kalibracja
mat33usz Ja mialem podobnie zaczelo sie od zimy lekko opadal mi prawy przód
pozniej to samo zaczelo sie dziac na prawym przodzie. Teraz siada juz caly przor rownomiernie ale tylko na 1 i 2 poziomie na 3 i 4 trzyma elegancko. wczoraj mialem wymianke alternatora i koleszka podlaczyl mi go pod vag i co???
zero bledow!!! wiec zostalo mi tylko zrobic adaptacje jak to nie pomoze to wymiana poduch zostaje. Potrzebuje konkretnych wartosci przeswitu na kolejne poziomy bo w tym zalaczniku
nie znalazlem czegos takiego.
pozniej to samo zaczelo sie dziac na prawym przodzie. Teraz siada juz caly przor rownomiernie ale tylko na 1 i 2 poziomie na 3 i 4 trzyma elegancko. wczoraj mialem wymianke alternatora i koleszka podlaczyl mi go pod vag i co???
zero bledow!!! wiec zostalo mi tylko zrobic adaptacje jak to nie pomoze to wymiana poduch zostaje. Potrzebuje konkretnych wartosci przeswitu na kolejne poziomy bo w tym zalaczniku
nie znalazlem czegos takiego.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga