Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Proszę o podpowiedź co do amortyzatorów i sprężyn

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
ConectA__
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 11 sty 2013, 15:34
Lokalizacja: Szamotuły

Proszę o podpowiedÂź co do amortyzatorów i sprężyn

Post autor: ConectA__ » 20 kwie 2013, 09:35

Witam, Czy mógłby któryś z klubowiczów pomóc mi w doborze amortyzatorów i sprężyn przód i tył takie jakie powinny być w org po nr vin ??Chodzi mi tylko o nr org Audi.
WUAZZZ4BZWN116441
Mam w pracy katalogi różnych producentów (partslink24.com) ale bo moim vinie nie rozgranicza jakie powinny być a serwis nie chce mi podać :) Dzięki za podpowiedÂź

audimotor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 17 sty 2013, 13:19
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: audimotor » 20 kwie 2013, 10:44

"Tradycyjnie nie znaczy Âźle... Amortyzatory olejowe

Konwencjonalny amortyzator olejowy to rozwiązanie najbardziej klasyczne. Jego konstrukcja jest bardzo prosta. To rura wypełniona rzadkim olejem hydraulicznym. We wnętrzu tego cylindra porusza się tłok, który szczelnie przylega do ścian rury, ma natomiast specjalne zaworki przepuszczające olej pomiędzy komorami. Całość jest szczelna, a spowolnienie ruchu wywoływane jest wyłącznie przez odpowiednią gęstość oleju.

Zobacz też: Jakie są zalety zawieszenia opartego na kolumnach McPhersona?

Jakie są zalety takich tradycyjnych amortyzatorów? Są proste w budowie, a zatem również stosunkowo trwałe i odporne na uszkodzenia nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu. Olejaki mają jeszcze jedną ważną cechę - psują się powoli. To oznacza, że nawet znaczny wyciek oleju - wywołany uszkodzeniem - powoduje, że skuteczność amortyzatora spada stopniowo, a nie od razu do zera. Taka konstrukcja daje się również skutecznie, dość szybko i tanim kosztem naprawiać.

Wady? Amortyzatory olejowe są ciężkie i (generalnie) mają stałą, linową siłę tłumienia. Zmiana charakterystyki wiąże się z wymianą całego oleju, co jest niemożliwe w trakcie jazdy.
Gazowy = komfortowy? Niekoniecznie!

Warto zacząć od tego, że amortyzatory nazywane potocznie gazowymi najczęściej są konstrukcjami hybrydowymi. To oznacza, że w cylindrze JEST olej, ale nie jest on jedynym czynnikiem tłumiącym. Czynny udział w tłumieniu bierze również, a może przede wszystkim, gaz pod ciśnieniem, a dokładnie azot."

Moim zdaniem amortyzatory sachsa olejowe model nie jestem w stanie dopasować konkretnie ale polecam udać się do sklepu intercars, dobra obsługa potrafia doradzić, jesli nie zależy Ci na zmniejszeniu masy auta oraz tuningu tylko na trwałości szczególnie na polskie drogi...dłużej pożyje taki.
Koszt jednego bez zniżki od 350 zł w górę, poproś kogoś aby użyczył ci kodu stałego klienta w okolicy gdzie mieszkasz to będzie jeszcze chyba 10% taniej.
ÂŻyczę udanego wyboru :)

ConectA__
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 11 sty 2013, 15:34
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: ConectA__ » 20 kwie 2013, 11:46

kolego audimotor, Âźle mnie zrozumiałeś :) Chodzi mi o to jakie są nr org amorków do mojego audi po nr vin gdyż pokazuje u mnie w katalogu kilka rodzai. Pracuje w sklepie motoryzacyjnym i mam wiele katalogów ale nie chce mi pokazać pod mój nr nadwozia konkretnie jakie amory powinny być.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja