Witam, A szósteczka przeszła oatstnio wymianę wahaczy, końcówek drążków, amortyzatorów z tyłu. Nastał czas na zbieżność, cały czas wcześniej cięło opony, ściągało autko w prawo... Mechanik mówił, a opony do du... Zawieszenie wywalone (cześć wahaczy może tak ale nie wszystkie).
Zbieżność została zrobiona i tak kierownica lekko krzywo w lewą stronę aby jechał prosto. Ściąga go w prawo dalej.
Słyszałem o czymś takim jak krzywa zbieżności czy jak się tam nazywało. Chodzi mi o tą śrubę wkręcaną do sworznia drążka kierowniczego. Czy nie ustawienie tego parametru może mieć wpływ na takie zachowanie się samochodu jakie opisałem wyzej? Czy ktoś wie gdzie na Śląsku lub w Małopolsce potrafią ustawić ten parametr "X" z ulotki drążka kierowniczego.
Na każdej stacji która odwiedziłem to mnie odrpawiała, że słyszą o tym pierwszy raz.
Liczę na was koledzy i koleżanki.
Problem z ustawieniem zbieżności
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Okej rozumiem, dostałem się wczoraj na 3D, kąty są w normie. Lekko im wyzej do środka ucieka prawe koło tył, obstawiam tuleje tylnej belki
Co do przodu, godzinę usrawialismy zbieżność, za każdym razem po ruszeniu kierownicy stopnie przeskakiwały raz na prawą stronę, raz na lewą.
Przeskakiwała równa wartość, tj raz było 20 stopni na lewym kole, 5 na prawym. Zaś po skręceniu na maska w lewo i prawo, to było 20 stopni na prawym kole, 5 na lewym. Czy rozwalona przekładnia może mieć wpływ na takie coś?
Co do przodu, godzinę usrawialismy zbieżność, za każdym razem po ruszeniu kierownicy stopnie przeskakiwały raz na prawą stronę, raz na lewą.
Przeskakiwała równa wartość, tj raz było 20 stopni na lewym kole, 5 na prawym. Zaś po skręceniu na maska w lewo i prawo, to było 20 stopni na prawym kole, 5 na lewym. Czy rozwalona przekładnia może mieć wpływ na takie coś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Muszę do nich dzwonić o zapis geometrii w takim razie, samej geometrii nie uatawialiśmy, tego nie napisałem. Opony z przodu te pościnane wywaliłem na tył, właśnie po to aby zbieżność była okej.
[ Dodano: 2019-06-26, 15:23 ]
Zapis będę miał na jutro, bo wczoraj zapomniałem zabrać z pośpiechu do roboty
[ Dodano: 2019-06-26, 15:23 ]
Zapis będę miał na jutro, bo wczoraj zapomniałem zabrać z pośpiechu do roboty
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga