
Pomoc w zmianie zawieszenia z 1ba na 1be/bv
Witam Panowie!
Z racji tego, że kończą mi się amory (głównie tył) chciałbym wybrać coś jednak nie wiem na co się zdecydować. Mam zawieszenie 1BE z amorami Sachsa 558297 - przód i 556285 - tył. Tył już totalnie odmówił posłuszeństwa, buja jak na tapczanie
Wybierając odpowiedni produkt chciałbym dodatkowo usztywnić zawieszenie, sprężyny mam takie:
![Obrazek]()
A autko siedzi tak: STD dla 1BE
![Obrazek]()
Pytanie do Was czy ktoś śmigał na zestawie typu: sprężyna 1BE + Bilstein B6? Bo nad takimi amorami się zastanawiam
Albo wybrać (dla testu) oryginalne używki czerwone z 1BV...
Czy B6 można połączyć z tymi sprężyami?
Będe wdzięczny za każdą sugestie
Z racji tego, że kończą mi się amory (głównie tył) chciałbym wybrać coś jednak nie wiem na co się zdecydować. Mam zawieszenie 1BE z amorami Sachsa 558297 - przód i 556285 - tył. Tył już totalnie odmówił posłuszeństwa, buja jak na tapczanie

Wybierając odpowiedni produkt chciałbym dodatkowo usztywnić zawieszenie, sprężyny mam takie:
A autko siedzi tak: STD dla 1BE
Pytanie do Was czy ktoś śmigał na zestawie typu: sprężyna 1BE + Bilstein B6? Bo nad takimi amorami się zastanawiam

Czy B6 można połączyć z tymi sprężyami?
Będe wdzięczny za każdą sugestie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Panowie czeka mnie wymiana amortyzatorów z przodu.
Wg numerów ori z auta siedzą sachs 4b0 412 031 BF, 280-535 wg katalogu sachs i zawieszenie w aucie, wg wlepki jest 1BA.
Obawiam się tylko że po tym przód pójdzie znacznie do góry, a nie chce mieć kozy
Czy można bez problemu dobrać amorki pasujące pod 1be wraz z używanymi sprezynami, czy wtedy będzie zbyt duży "klin"?
Ps. Z tyłu amory rok temu wymieniłem na Monroe na takie jakie być powinny standardowo.
Wg numerów ori z auta siedzą sachs 4b0 412 031 BF, 280-535 wg katalogu sachs i zawieszenie w aucie, wg wlepki jest 1BA.
Obawiam się tylko że po tym przód pójdzie znacznie do góry, a nie chce mieć kozy

Czy można bez problemu dobrać amorki pasujące pod 1be wraz z używanymi sprezynami, czy wtedy będzie zbyt duży "klin"?
Ps. Z tyłu amory rok temu wymieniłem na Monroe na takie jakie być powinny standardowo.
Chętnie pomogę 
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
No poszedł dobre 2 cm w górę.
Amorki dobierane po nr ori + dokupione gniazda febi po obu stronach te aluminiowe.
Sprężyny ori.
I jeśli np zastosuje przejście z przodu na komplet pod 1BE, to z tyłu wystarczy wymienić sprężyny, czy znów nowe amortyzatory pod 1BE?
Bo ostatecznie wrzucę przód tj jest oryginalnie, a z tyłu dołożę te podkładki pod sprężyny, co pokazywałes stronę wcześniej
Amorki dobierane po nr ori + dokupione gniazda febi po obu stronach te aluminiowe.
Sprężyny ori.
I jeśli np zastosuje przejście z przodu na komplet pod 1BE, to z tyłu wystarczy wymienić sprężyny, czy znów nowe amortyzatory pod 1BE?
Bo ostatecznie wrzucę przód tj jest oryginalnie, a z tyłu dołożę te podkładki pod sprężyny, co pokazywałes stronę wcześniej

Chętnie pomogę 
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
To już wolę zostawić póki co serię, bynajmniej do przyszłego sezonu póki nie wpadnie koło 17, 18"
Dzięki
Jeszcze jedno pytanie do znawców tematu.
Wg katalogu sachs odpowiednie amortyzatory będą o nr 230585.
Mam jednak okazję kupić dwa razy taniej nowe w kartonie, ale z indeksem sacgs 557 833.
Z tego co wiem różnią się kielichem pod sprężyne, ale da się go najzwyczajniej przełożyć
Pytanie, czy po montażu amortyzatorów z innym nr, mimo że tak faktycznie nie różnią się, wpłynie jakoś na jazdę, czy to są jakieś inne amortyzatory, pod inne zawieszenie?

Dzięki

Jeszcze jedno pytanie do znawców tematu.
Wg katalogu sachs odpowiednie amortyzatory będą o nr 230585.
Mam jednak okazję kupić dwa razy taniej nowe w kartonie, ale z indeksem sacgs 557 833.
Z tego co wiem różnią się kielichem pod sprężyne, ale da się go najzwyczajniej przełożyć

Pytanie, czy po montażu amortyzatorów z innym nr, mimo że tak faktycznie nie różnią się, wpłynie jakoś na jazdę, czy to są jakieś inne amortyzatory, pod inne zawieszenie?
Chętnie pomogę 
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 lis 2013, 16:44
- Lokalizacja: małopolska
Niski przód w A6 C5 2.7 biturbo Quattro
Witam. Jeśli są osoby zainteresowane obniżeniem przodu w a6 c5 SILNIKi V6 to mam takie sprężyny Eibach pro kit. Obecnie na samochodzie (dysponuję zdjęciami). Chętnie zamienię na oryginał 1BE aby lekko podnieść przód. Mam również komplet amorków sachs z przebiegiem ok 1000 km do quattro.
Marek
Re: Pomoc w zmianie zawieszenia z 1ba na 1be/bv
Witam.
Odgrzewam temat.
Jestem nowy i potrzebuje pomocy w dobraniu zawieszenie 1be do mojego auta.
WAUZZZ4BZ1N049029
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Odgrzewam temat.
Jestem nowy i potrzebuje pomocy w dobraniu zawieszenie 1be do mojego auta.
WAUZZZ4BZ1N049029
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Pomoc w zmianie zawieszenia z 1ba na 1be/bv
Kompletny zestaw z amortyzatorami czy tylko obniżenie sprężynami?
Re: Pomoc w zmianie zawieszenia z 1ba na 1be/bv
Kompletny bo amorki juz padły.
Słyszałem ze w 1be jest również inny stabilizator.
To prawda?
Słyszałem ze w 1be jest również inny stabilizator.
To prawda?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 249
- Rejestracja: 30 sty 2017, 20:16
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc w zmianie zawieszenia z 1ba na 1be/bv
Jak się nie mylę 1BE jest grubszy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Pomoc w zmianie zawieszenia z 1ba na 1be/bv
Chcesz bazować na używkach czy szukać zamienniki?