Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Pisk przy skręcie kół

Zawieszenie
Awatar użytkownika
August Horch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:09
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: August Horch » 15 lut 2011, 21:31

-=Rafal=-, Ja próbowałem ściągnąć rurkę ale ni cholery nie chciała zejść <nerwus>

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 21:33

A wiesz którą? Bo tam są dwie. Zdejmujesz tą opaskę metalową i ciągniesz mocniej i tyle. Wyskakuje bez problemu. :) Przyjrzyj się jej dobrze.

Awatar użytkownika
August Horch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:09
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: August Horch » 15 lut 2011, 21:42

są dwie dochodzące do zbiorniczka jedna tłoczy do zbiorniczka a druga pobiera. tłocząca do zbiorniczka jest zakończona sitkiem. Czy tą należy zdjąć powiedz jak rozgiąć tą opaskę??

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 21:48

A jakie Ty tam masz te opaski? Ja miałem takie cosik:
http://sigma-lpg.pl/images/product_imag ... /298_0.jpg
Z tego co pamiętam to ja zdejmowałem bez sitka. ÂŚrednica chyba 20mm :/ Tak na oko. Mała dosyć. Z tego co wyczytałem ma to być przewód powrotny. Mam taki w garażu wygląda mnie więcej tak: http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1462020578
Zresztą, zdejmij jeden, jak nie pójdzie olej to zdejmij drugi :D Proste. :) Tylko potem to poskładaj. Bo teraz za cholerę nie mogę sobie przypomnieć który kabel zdejmowałem... Bo trzeba uważać coby powietrza nie zassało..
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:59 przez -=Rafal=-, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
August Horch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:09
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: August Horch » 15 lut 2011, 21:56

Niestety ja ma chyba jeszcze oryginalne nie mam dokładnie fotki tych co są przy zbiorniczku od wspomagania kierownicy ale znalazłem zdjęcie gdzie jest identyczna opaska ale na zbiorniczku od cieczy chłodzącej Obrazek. Jak ją rozbroić aby nie uszkodzić? próbowałem podważać języczek ( z lewej strony na tej obejmie ze zdjęcia) ale obawiałem się że pęknie <stres>

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 22:00

August Horch, spróbuj podważyć. Jak pęknie załóż te co Ci pokazałem. Co za różnica? <figielek>

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 15 lut 2011, 22:06

August Horch,
tą opaske musisz kombinerkami scisnąc i ostrożnie zsunąc na wąż nizej ( ciężko bo strzela - spada z kombinerek ) jak to zrobisz to wąz rękoma sciągasz - kręcąc lub inaczej podobnymi ruchami .
Opaski te są swietne , chociaż ciężko je zdjąc .

Awatar użytkownika
August Horch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:09
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: August Horch » 15 lut 2011, 22:09

-=Rafal=-, OK chyba nie ma co się szczypać nie wiem czy dam rade w tym tygodniu się za to zabrać. Jak będę miał zrobione to się odezwę. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 22:11

Spoko :) Powodzenia :)

Awatar użytkownika
August Horch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:09
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: August Horch » 15 lut 2011, 22:27

-=Rafal=-, Czy trzeba wymienić ten filtr co jest w zbiorniczku czy można go ewentualnie tylko przemyć???

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 22:28

Filtr w zbiorniczku? Ja nawet nie mam żadnego. Mówisz o tym sitku co jest przy nakrętce? Tak jak w zbiorniczku z płynem od spryskiwaczy?

Awatar użytkownika
August Horch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:09
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: August Horch » 15 lut 2011, 22:33

w dnie zbiorniczka dochodzą dwa wężyki jeden tłoczy płyn do zbiorniczka a drugi pobiera do układu. Tam gdzie dochodzi wężyk tłoczący do zbiorniczka olej jest w dnie siateczka metalowa o drobnych oczkach powierzchnia tej siateczki to ok 2x2cm

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 22:40

Ja nawet tam nie zaglądałem. Bo tam nie miałem potrzeby. Płyn spuszczałem przy nadkolu bardziej. Nie da dole zbiorniczka. Może nie przy nadkolu. Na dole, bliżej zderzaka, po lewej stronie. Nie pod zbiorniczkiem, bo to Ci nie da wyciągnięcia płynu z magla i reszty układu.

Awatar użytkownika
Paulo3535
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 24 lut 2008, 15:19
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Paulo3535 » 15 lut 2011, 23:13

Ja tego sitka też nie ruszałem, co do obejmy, to od kombinerek jest lepszy tzw. mors.
No i tak, jak pisałem na początku, niby proste, zdjąć wężyk, spuścić, wymienić, a problemy są :| . Dlatego ja niestety, zrobiłem to na pół gwizdka <uoee>
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 lut 2011, 23:25

Bo Wy jakiś dziwny kabel w ogóle wyciągacie O_o No bo chyba wspomaganie się nie zmieniło przez cały model C5...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga