Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Numer śrub do zbieżności tył - quattro

Zawieszenie
qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Numer śrub do zbieżności tył - quattro

Post autor: qwerty01 » 16 sie 2018, 20:28

Dzień dobry. Ostatnio jak robiłem zbieżność mechanik powiedział, że tyłu nie będzie ruszać, bo śruby są w nie najlepszej kondycji. Oto zdjęcia śrub, które należy wymienić, aby dokonać zbieżności tylnych kół.
Śruba 1:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Śruba 2:
Obrazek

Czy dobrze zlokalizowałem śruby w etce?:
Śruba 1: 8E0501387A + 8A0501385A + N90635001
Śruba 2: 8E0501387B + 4B0501385 + N90635001
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez qwerty01, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 16 sie 2018, 21:38

Śruba 1 (zbieżność koła): WHT 001 973 + WHT 001 974 (podkładka) + N 906 350 01 (nakrętka)
Śruba 2 (pochylenie koła): WHT 001 661 + WHT 001 656 (podkładka) + N 906 350 01 (nakrętka)

Każda z tych śrub kosztuje wraz podkładką i nakrętką ok. 55 zł w ASO, więc za cztery (po dwie na stronę) musisz dać 220 zł :| . No chyba, że do wymiany są tylko dwie.

[ Dodano: 2018-08-16, 21:38 ]
Nie wszystkie numery, które podałeś zgadzały się i w dodatku nie były zbyt aktualne :).

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 16 sie 2018, 21:51

Po wpisaniu śruby WHT 001 973 wyskakuje, że jest z A8, a WHT 001 661 jest poliftowy
Niestety są do wymiany 4 (ta śruba nr 2 według mnie jeszcze się nadaje, ale lepiej wymienić wszystko na raz).

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 16 sie 2018, 22:46

Licz się z tym że śruby mogą być zapieczone w tulejach i ich nie ruszysz. Wtedy wahacze regulacyjne do wymiany. Ja założyłem tuleję poliuretanowe bo w ASO miałem zamówione ale trzeba było długo czekać.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 16 sie 2018, 22:57

Lepiej się jeździ na poliuretanach?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 16 sie 2018, 23:12

Nie czuję różnicy a założyłem je tylko dlatego bo musiałem ustawić zbieżność a zamówione w ASO nie dotarły na czas.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 sie 2018, 09:36

Numery podane są dobre i z takimi samymi numerami dostaniesz śruby w ASO, bo podane przez Ciebie zostały wycofane w 2011 roku, a jeden numer był i tak zły.

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 04 wrz 2018, 18:45

Dobra, mechanik powiedział, abym kupił tuleje. Na koło ile tulei 8E0505172A idzie? W ASO powiedzieli 4, ale niby górne (według ETKI) to do kombi (dodatkowe). Brać firmy FEBI, czy SWAG? Mechanik mówi, abym kupił też 8D0511327D.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 wrz 2018, 20:34

Potrzebujesz 4 tuleje na koło i nie ma różnicy między FEBI a SWAG, bo to jedna firma :). Ten drugi numer odnosi się do gum stabilizatora, więc można je wymienić, bo są tanie, ale trudno dostępne. Pamiętaj, że sportowe zawieszenie ma inne te gumy.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 04 wrz 2018, 20:37

po te 4 tuleje musi się wybrać chyba do aso bo w zamienniku są niedostępne koszt jednej około 60 zł
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 wrz 2018, 20:41

repek92, masz chyba coś namieszane :). Jedna tuleja kosztuje w ASO ok. 135 zł i można kupić je w zamienniku, np. FEBI BILSTEIN 23568 / SWAG 32 92 3568.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 04 wrz 2018, 20:45

ja mowie o tych co wchodzą w zwrotnice. łącznie 4x około 60-65zł febi kosztuje około 40zł (połówka) to nie żałuje ze kupiłem w aso dużej różnicy nie ma
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 04 wrz 2018, 21:28

Zastanawiam się czy zamiast Febi 8E0505172A zastosować poliuretany...

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 04 wrz 2018, 21:31

nie wiem teraz o co ci chodzi. ja mowie o tulejach w zwrotnicy. drążek regulacji zbieżności tam mam założone poliuretany
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 04 wrz 2018, 21:35

Pewnie chodzi Ci o element 2 i 3:
Obrazek
a mat1324 ma na myśli element 11:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja