[A6 C5] Maglownica - Warszawa
[A6 C5] Maglownica - Warszawa
Witajcie!
Pół roku temu podczas wizyty w serwisie Sserwis mechanicy stwierdzili lekki luz na maglownicy. Teraz problem narasta. Objawy: Stukanie (spore) tak jakby pod nogami kierowcy podczas jazdy na nierównej kostce. Przy podjeździe na krawężnik, jak podjeżdżam w ten sposób, że najpierw na krawężnik wjeżdża przednie lewe koło to słychać stuknięcie i czuję to na kierownicy. Zawieszenie było bardzo dokładnie sprawdzane, drążki też. Wykluczone. Pozostaje maglownica, tym bardziej, że już jak wspomniałem pół roku temu stwierdzono lekki luz.
Trochę poszukałem na forum i w innych miejscach w sieci i zastanawiam się gdzie naprawiać auto? Dodam, że chciałbym aby w serwisie dokładnie to sprawdzili, żeby nie wymieniać magla na darmo, ew. zdemontowali, zamontowali, ustawili zbieżność. Musi być zrobione porządnie bo nie uznaję roboty "tymczasowej". Bardziej myślę o regeneracji niż nowej maglownicy. Powód jest raczej oczywisty - $.
Czy ktoś może mi polecić jakiś serwis do tej naprawy? Najlepiej w Warszawie lub okolicach, ale jeśli będzie to gdzie indziej a jakość/cena będzie tego warta to pofatyguję się (tak jak to zrobiłem z Multitronikiem i jechałem na Sląsk).
Ja sam zastanawiam się nad:
http://www.automaglownice.pl/ (Kobyłka k/Warszawy)
http://www.maglownice.pl/ (Kobyłka k/Warszawy)
http://maglownice.polskareklama.pl/ (ÂŁódź)
Czy to dobry cel?
A może jakiś inny serwis?
Chcę mieć porządnie zrobione i jeśli by ze mnie nie zdarto jak z jelenia to będzie dodatkowy atut.
Bardzo proszę - pomóżcie, poradzcie coś potrzebującemu ....
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Pół roku temu podczas wizyty w serwisie Sserwis mechanicy stwierdzili lekki luz na maglownicy. Teraz problem narasta. Objawy: Stukanie (spore) tak jakby pod nogami kierowcy podczas jazdy na nierównej kostce. Przy podjeździe na krawężnik, jak podjeżdżam w ten sposób, że najpierw na krawężnik wjeżdża przednie lewe koło to słychać stuknięcie i czuję to na kierownicy. Zawieszenie było bardzo dokładnie sprawdzane, drążki też. Wykluczone. Pozostaje maglownica, tym bardziej, że już jak wspomniałem pół roku temu stwierdzono lekki luz.
Trochę poszukałem na forum i w innych miejscach w sieci i zastanawiam się gdzie naprawiać auto? Dodam, że chciałbym aby w serwisie dokładnie to sprawdzili, żeby nie wymieniać magla na darmo, ew. zdemontowali, zamontowali, ustawili zbieżność. Musi być zrobione porządnie bo nie uznaję roboty "tymczasowej". Bardziej myślę o regeneracji niż nowej maglownicy. Powód jest raczej oczywisty - $.
Czy ktoś może mi polecić jakiś serwis do tej naprawy? Najlepiej w Warszawie lub okolicach, ale jeśli będzie to gdzie indziej a jakość/cena będzie tego warta to pofatyguję się (tak jak to zrobiłem z Multitronikiem i jechałem na Sląsk).
Ja sam zastanawiam się nad:
http://www.automaglownice.pl/ (Kobyłka k/Warszawy)
http://www.maglownice.pl/ (Kobyłka k/Warszawy)
http://maglownice.polskareklama.pl/ (ÂŁódź)
Czy to dobry cel?
A może jakiś inny serwis?
Chcę mieć porządnie zrobione i jeśli by ze mnie nie zdarto jak z jelenia to będzie dodatkowy atut.
Bardzo proszę - pomóżcie, poradzcie coś potrzebującemu ....
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
--
Ignatius
Ignatius
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
kolego czy na 200% pewien jesteś że to maglownica?
też miałem podobne objawy, wszystko wskazywało na nią na 3 stacjach diagnostycznych (na szarpakach) potwierdzili że to maglownica.
ja głupi wymieniłem i co gówno dalej to samo, po jakimś czasie pojechałem do kolegi podnieśli mi auto na podnośniku poruszali kołami a zawias taki rozwalony że dziwne że tego nie wykryli, ale kumpel ich tłumaczył tym że auto stało na kołach i mogło nie być tego luzu dopiero po poniesieniu to widać.
jak chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam...
maglownica to kilka godzin roboty (chyba 5)
a zawias ok 2h
a ci wszyscy mechanicy chyba biorą tą kase marke audi.
u mnie wymiana maglownicy miała kosztować ok 400zł
wymiana zawieszenia 250zł-sama robocizna.
nie chodzi może do końca o tą kase ale też, a chodzi o to że będziesz miał dobrze zrobione.
pozdro.
też miałem podobne objawy, wszystko wskazywało na nią na 3 stacjach diagnostycznych (na szarpakach) potwierdzili że to maglownica.
ja głupi wymieniłem i co gówno dalej to samo, po jakimś czasie pojechałem do kolegi podnieśli mi auto na podnośniku poruszali kołami a zawias taki rozwalony że dziwne że tego nie wykryli, ale kumpel ich tłumaczył tym że auto stało na kołach i mogło nie być tego luzu dopiero po poniesieniu to widać.
jak chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam...
maglownica to kilka godzin roboty (chyba 5)
a zawias ok 2h
a ci wszyscy mechanicy chyba biorą tą kase marke audi.
u mnie wymiana maglownicy miała kosztować ok 400zł
wymiana zawieszenia 250zł-sama robocizna.
nie chodzi może do końca o tą kase ale też, a chodzi o to że będziesz miał dobrze zrobione.
pozdro.
Moje Audi już było podnoszone, sprawdzane, było tez na szarpakach i wszyscy twierdzą, że magiel i ze zawieszenie ok jest. Nie jestem mechanikiem, więc ufam diagnozie. Co do zakładu na Słomianej to czy tam tez zdemontują, zamontuja magiel a potem ustawią geometrię? Czy tylko robia regeneracje a pozostałe sprawy muszę gdzie indziej? I czy tylko ten zakład jest godny polecenia?
--
Ignatius
Ignatius
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja miałem wrażenie jakby wahacz przy kole od strony kierowcy. Zawieszenie też miałem sprawdzane dokładnie i nic. Czułem też w podłodze. Charakterystyczne było to, że jeśli wjechałem na kostkę i jechałem ok 40-50 to stuki były ciągłe i naprawdę głośne.
Nie wiem czy adekwatnym testem i właściwym, ale poleconym przez jednego z mechaników było postawienie samochodu na równej powierzchni, ustawienie kierownicy na prosto i przy wyłączonym silniku "bujanie" na boki samochodem trzymając za relingi (dosyć mocne). Według niego jeśli wtedy słychać takie "tyk, tyk" w rytm bujania to magiel jest prawdopodobny (u mnie było słychać).
Charakterystyczne też było to, że przy poprzecznych nierównościach czułem stuki jakby w podłodze.
Po regeneracji magla powyższe objawy ustąpiły.
Robiłem w "www.maglownice.pl", ale czy polecam - nie bardzo chyba, bo:
- odstawiłem samochód na 1 dzień a zrobiły się z tego 3, mimo iż nie było niespodzianek
- dwa razy poprawiane były mocowania osłon pod silnikiem i skrzynią (źle zakładane przez syna właściciela)
- dwa razy źle ustawiona geometria w pobliskim warsztacie (w ramach usługi regeneracji) - dałem sobie spokój i zrobiłem geometrie gdzie indziej bezproblemowo
- słaby kontakt z właścicielem po odstawieniu auta
+ ustalona cena nie uległa zmianie po robocie
+ do dzisiaj nie mam z tym problemów
PS. Przed odstawieniem na zrobienie magla sprawdź jeszcze poziom płynu wspomagania ...
Pozdrawiam
Nie wiem czy adekwatnym testem i właściwym, ale poleconym przez jednego z mechaników było postawienie samochodu na równej powierzchni, ustawienie kierownicy na prosto i przy wyłączonym silniku "bujanie" na boki samochodem trzymając za relingi (dosyć mocne). Według niego jeśli wtedy słychać takie "tyk, tyk" w rytm bujania to magiel jest prawdopodobny (u mnie było słychać).
Charakterystyczne też było to, że przy poprzecznych nierównościach czułem stuki jakby w podłodze.
Po regeneracji magla powyższe objawy ustąpiły.
Robiłem w "www.maglownice.pl", ale czy polecam - nie bardzo chyba, bo:
- odstawiłem samochód na 1 dzień a zrobiły się z tego 3, mimo iż nie było niespodzianek
- dwa razy poprawiane były mocowania osłon pod silnikiem i skrzynią (źle zakładane przez syna właściciela)
- dwa razy źle ustawiona geometria w pobliskim warsztacie (w ramach usługi regeneracji) - dałem sobie spokój i zrobiłem geometrie gdzie indziej bezproblemowo
- słaby kontakt z właścicielem po odstawieniu auta
+ ustalona cena nie uległa zmianie po robocie
+ do dzisiaj nie mam z tym problemów
PS. Przed odstawieniem na zrobienie magla sprawdź jeszcze poziom płynu wspomagania ...
Pozdrawiam
--
Ignatius
Ignatius
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt: