[a6c5] Koszt wymiany zawieszenia + ustawienie zbieżności
Tutaj gdzie mieszkam teraz(Dordrecht) nie znam żadnego ale kiedyś mieszkałem w Zandvoort, niedaleko Harlemu od Hagi to bedzie ok 50 km. Prowadził tam warsztat pewien polak. Wymieniałem u niego olej silnikowy z filtrem. Koleś jest wporządku więc jak chcesz to na priv mogę ci wysłać jego nr tel, zadzwonisz i się ugadasz co, jak i za ile. Może być tylko problem u niego z czasem na taką robotę bo klijentów mu nie brakowało.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
- Lokalizacja: Białystok / Den Haag
Ok to jak możesz to wyślij na priv jak możesz, bo zamierzałem robić w hoek van holland http://www.cartechsupport.nl/index.html, bo zależy mi też żeby odrazu po wszystkim na miejscu ustawić zbieżność.Dzieki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
Hmm 600zł za wymiane wahaczy to baaaardzo dużo. Robiłem w C-klasie tylne zawieszenie (wielowahaczowe) i tam sie nie zmienia wahaczy tylko tuleje. Zapłaciłem 250zł za robocizne (robie w tym warsztacie od dawna, ale jakoś specjalnie mnie tam nie traktują). Za wymianę manszety maglownicy, końcówki i jednego wahacza zapłaciłem 40zł. Myśle, że wymiana wszystkich wahaczy wraz z łącznikiem stabilizatora zamknęło by się w 200-250zł. Zbieżnośc od 20 do 100zł w zależności czy SKP na płycie czy laserowo 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 07:48
- Lokalizacja: Białystok / Den Haag
Wyszła strasznie duża rozbieżność w tych cenach, dziś bedę wiedział ile będzie mnie kosztowało w PL w warsztacie w którym robiłem autko wcześniej i może uda się załatwić tutaj garaż z narzędziami i wszystkim co potrzebne, może ktoś ma jakiś opis co i jak po kolei robić ??Czy warto się zabierać za to samemu 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
dunga, filmików to raczej nie, ale pewnie zdjęcia będą w ELSA
Podnosik oczywiście - to bardzo dobra rzecz. Z tymże będzie musiał albo zrobić sztuczne obciązenie zawieszenia - np. hydrauliczny podnosnik od dołu zaparty o dolny wahacz gdzie przykręcony amortyzator, albo skręcać ostatecznie zawieszenie na aucie postawionym na kołach
W przeciwnym wypadku przyczynisz się do szybszego zuzycia tulej.

