Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Jak wymienić śruby do regulacji zbieżności. Tył.

Zawieszenie
Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 10 lut 2017, 14:24

Ja miałem w tamtym tyg w serwisie gdzie wymieniali mi miskę olejowa bo miałem pękniętą a mają też profi sprzęt do geometrii 3D wiec powiedziałem żeby zajrzeli do tych śrub.
Powiedzieli że śruby stanęły w tulejach i trzeba je wycinać. Tylko zaczęli mi gadać że kiedyś to komuś robili i jak zaczęli to rozbierać i wycinać to się okazało że trzeba zdejmować tylne zawieszenie, w końcu wymienili wszystkie tuleje a to tylko w oryginale było i zamknęło się w kosztach 2000PLN i dwa dni roboty.
Do tego powiedzieli że skoro nic się nie dzieje to nie ruszać tylko jeździć. Ewidentnie nie chcieli sie podjąć tematu wiec olałem.
Mi sie wydawało że do ustawienia zbierzności i kątów wystarczy wymieć tę jedną na stronę tuleje i tyle. Koszt to mając po rabatach koło 120zł na stronę by wyszło.
Czy coś mylę?

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 10 lut 2017, 16:40

Do zbieznosci owszem tylko tuleje w ktorej zapieka sie sruba mimosrodowa , ale do gemotri jest jeszcze inna sruba bardziej w srone srodka autka. Jesli masz zapieczona mimosrodowa to tamte tez beda w oplakanym stanie.
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)

IOException
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 paź 2016, 11:23
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin

Post autor: IOException » 13 lut 2017, 12:30

Operacja udana. Zbieżność ustawiona co do stopnia. Przy okazji sympatyczny mechanik wymienił mi końcówki drażka, bo łapały jakieś luzy.

Całość: robocizna + części + zbieżność = 1700zł.

PS: Jak ktoś z forum chciałby kupić zadbaną a6, to swoją mogę polecić. Wsadziłem już tam tyle kaski i dopieściłem do granic przyzwoitości, chociaż do zrobienia mam jeszcze kilka drobnostek estetycznych.

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 13 lut 2017, 14:41

IOException, Możesz jakies podsumowanie dać finansowe? Kwota spora wiec fajnie było by wiedzieć co zrobili/wymienili.
Jesteśmy widze obaj z LBN wiec jak mozesz daj namiary na tego sympatycznego mechanika <luzik>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja