Ja miałem w tamtym tyg w serwisie gdzie wymieniali mi miskę olejowa bo miałem pękniętą a mają też profi sprzęt do geometrii 3D wiec powiedziałem żeby zajrzeli do tych śrub.
Powiedzieli że śruby stanęły w tulejach i trzeba je wycinać. Tylko zaczęli mi gadać że kiedyś to komuś robili i jak zaczęli to rozbierać i wycinać to się okazało że trzeba zdejmować tylne zawieszenie, w końcu wymienili wszystkie tuleje a to tylko w oryginale było i zamknęło się w kosztach 2000PLN i dwa dni roboty.
Do tego powiedzieli że skoro nic się nie dzieje to nie ruszać tylko jeździć. Ewidentnie nie chcieli sie podjąć tematu wiec olałem.
Mi sie wydawało że do ustawienia zbierzności i kątów wystarczy wymieć tę jedną na stronę tuleje i tyle. Koszt to mając po rabatach koło 120zł na stronę by wyszło.
Czy coś mylę?
Jak wymienić śruby do regulacji zbieżności. Tył.
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Do zbieznosci owszem tylko tuleje w ktorej zapieka sie sruba mimosrodowa , ale do gemotri jest jeszcze inna sruba bardziej w srone srodka autka. Jesli masz zapieczona mimosrodowa to tamte tez beda w oplakanym stanie.
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 paź 2016, 11:23
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Operacja udana. Zbieżność ustawiona co do stopnia. Przy okazji sympatyczny mechanik wymienił mi końcówki drażka, bo łapały jakieś luzy.
Całość: robocizna + części + zbieżność = 1700zł.
PS: Jak ktoś z forum chciałby kupić zadbaną a6, to swoją mogę polecić. Wsadziłem już tam tyle kaski i dopieściłem do granic przyzwoitości, chociaż do zrobienia mam jeszcze kilka drobnostek estetycznych.
Całość: robocizna + części + zbieżność = 1700zł.
PS: Jak ktoś z forum chciałby kupić zadbaną a6, to swoją mogę polecić. Wsadziłem już tam tyle kaski i dopieściłem do granic przyzwoitości, chociaż do zrobienia mam jeszcze kilka drobnostek estetycznych.