[ A6 C5 2.5TDI AYM ] Drgania kierownicy od 80Km/h
[ A6 C5 2.5TDI AYM ] Drgania kierownicy od 80Km/h
Witam wszystkich i pozdrawiam na wstepie , koledzy co to moze byc ? Sprawa wygląda tak od 10 dni mam fabrycznie nowy komplet kół i opon poczatkowo myslalem ze to wina zestawu ale sprzet kilkakrotnie wywarzony zbierzność ustawiona koła były przekładane w kazdy sposób i nic dalej to samo . Od 80km/h kierownica zaczyna drgac cały czas, zas powyzej pewnej pregkosci ok 150km/h drgania z kierownicy gdzie coraz mniej wyczowalne sa przechodza na noge ale to pewnie zwiazane z predkościa ,dodam ze ostatnio wymieniłem wszystkie 4 wahacze z prawej strony i jedna koncówke panowie w zakladzie sprawdzali zawieszenie i pozostale elementy i wszystko OK moze ktorys z was pezechodził ostatnio podobne problemy bo zaczynam wierzyc ze to chyba jednak cos w zawieszeniu ?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 23:02 przez Dylu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego pojedz do innego gumiarza bo ten prawdopodobnie ma nie sprawny sprzęt, miałem taki problem po zmianie z letnich na zimowe po 80km auto drgało jak szalone, pojechałem więc do innego i :mrgreen: problem znikł.
Taka moja uwaga od siebie: regulamin się kłania :idea: popraw temat postu bo administrator umieści w koszu.
Pozdrawiam!!!
Taka moja uwaga od siebie: regulamin się kłania :idea: popraw temat postu bo administrator umieści w koszu.
Pozdrawiam!!!
zawieszenie zrobili ustawili zbieznosc a potem założylem kola i tak juz walcze z tym 2 tygodnie, na zimowkach hmm juz sam nie wiem na poczatku jak założylem zimowki bylo na pewno dobrze ale przed zmaina hmm juz sam nie wiem, dlatego mysle ze to cos w zawiasie skoro juz tyle razy wywarzanie i przekładane a sprzet nowka .Jak robiki zawieszenie to kazalem sprawdzic obie strony prawa wymieniona a lewa zadnych luzów nie miała.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Jeżeli masz zimówki na felgach, wymień sobie chociaż przednie koła i sprawdź.
Jak nie to pożycz na chwilę dwa kółka pewne.
W ten tylko sposób wyeliminujesz na 100% wadę kół.
Chociaż jak masz nowy zestaw to raczej mało prawdopodobne
Atakuj zawieszenie
Jak nie to pożycz na chwilę dwa kółka pewne.
W ten tylko sposób wyeliminujesz na 100% wadę kół.
Chociaż jak masz nowy zestaw to raczej mało prawdopodobne

Atakuj zawieszenie

Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
witam wg mnie to wina kol 100%albo krzywe albo niewiem co zawsze sie to dzieje przy predkosciach 80-90 pozniej 140-150 180-190 znam to z zycia moze siatka kola uszkodzona nie ma rzreczy nie mozliwychjedyne co bije tokola umnie zawsze tak bylo ostatnio bilo patrze a tu balon od zewnetrznej hehe ale skoro masz dobre opony one tez maja wady z mojego punktu widzenia widze to tak
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Zadnych luzów nie czuje jak pisałem autko miało robiome zawieszenie dzien przed wymiana kół i wszystko sprawdzone podczas jazdy jak dam na luz drgania sa takie same, mic nie ściąga nie drga nie trzesei podczas hamowania jezdząc po miescie tez w zawieszeniu nic nie stuka i nic nie czuc do 80km potem kierownica zaczyna drgac
Ja myślę że to jest wina kół. Mam to samo teraz mi odpadły odważniki i też bije, na razie nie jadę do wyważania bo tak planuję już zmianę na letnie. Ale jak mówisz że masz wszystko ok to nie wiem. Też miałem w mojej starej BMW E34 była gula na oponie i też biło, a w późniejszym czasie tata gdzieś najechał na kamień i urwał łapę od podtrzymywania skrzyni i to samo się działo, cały samochód drżał. wjedź najlepiej na kanał i posprawdzaj wszystkie końcówki, drążki itp 

Witam dzisiaj od rana walcze z tymi drganiami ale po kolei, rano pojechałem do warsztatu tam gdzie robilem zawieszenie panowie sprawdzili jeszcze raz wszystko i wynalezli jakies bicie na przegubach wewnetrznych, mianowicie przeguby były suche mialy luz ruszajac nimi lewo - prawo ale tak pomoc ma byc lecz jak krecili kolem do stwierdz ze troszke bicie widza , wzieli czujnik zegarowy i zaczeli mierzyc na czujniku wskazówka faktycznie sie ruszala i powiedzieli ze jest bicie 0,5mm (chyba), ale do konca nie wiedza czy to moze byc to. Jak myslicie ja nie mam porównania czy to duzo czy to moze byc to ? . Nastepnie podjechalem do gumiarzy zdjeli opony z przednich kol i założyli jakies stare na probe prawie bez bierznika przejchechalem sie i odziwo duzo lepiej cos czulem ale nie tak jak na nowych , myslalem ze to to ale nałożyli lepsze laczki z wiekszym bieznikiem jak moje i na probie znowu tak samo
wiec kazałem założyc moje i bylem pewny ze to cos z autem, mam nowe opony i felgi 225/45/17 normalnie gosc pompowal 2.2 albo 2.3 atmosfery teraz mowi ze napompowal troszke mniej ok 2atm, wracajac zrobilem probe i zmowu duzo duzo lepiej hmm juz nic nie czaje moze koledzy maciej jakies pomysły ?
