Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 quattro] Drążek regulacji zbieżności z tyłu

Zawieszenie
enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 10 lip 2015, 14:59

krisker pisze:Odświeżając wątek chciałbym przestrzec przed stosowaniem zamienników tedgum w naszych aszóstkach z tyłu. Tuleje 00720096 i 00720097 do drążka reakcyjnego z tyłu wytrzymały 25000km (niecałe dwa lata) co przy koszcie ok. 250zł jest wywalaniem kasy w błoto. Szukam oryginałów (całe drążki), albo tulei innych producentów (szanse 0,1%).

DNO <uoee>

z racji iż te tuleje nie są zbytnio obciążone sądzę żę zawias był skręcany na wisząco bez obciążenia

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 10 lip 2015, 16:26

enduro7 pisze:z racji iż te tuleje nie są zbytnio obciążone sądzę żę zawias był skręcany na wisząco bez obciążenia
Nie, były skręcane pod obciążeniem. Poza tym gdyby było tak, jak piszesz, to drugą tuleję też by szlag trafił, a padły tylko wewnętrzne.

[ Dodano: 2015-07-10, 16:25 ]
Mazdomania pisze:
krisker pisze:Przewaliłem cały internet w poszukiwaniu jakichkolwiek innych rozwiązań i innej opcji niż tedgum lub ASO nie ma
Mi firma, która produkuje poliuretany takowe zrobiła pod wymiar moich.
Pytałem w Olkuszu, ale nic takiego nie mieli i nie oferowali się z produkcją (generalnie zostałem zbyty). Jak się sprawują Twoje tuleje? Dużo na nich zrobiłeś?

[ Dodano: 2015-07-10, 16:26 ]
hemiV8 pisze:Heeehe i to jest niestety prawda. <nerwus>

Krzysiek zadzwoń do sklepu GETem w sieci znajdziesz namiary kupiłem tam cztery tygodnie temu całe drążki - cena 234,00 zł szt. + śruby nakrętki i podkładki. Czekałem na części prawie 3 tygodnie (dostawa Niemiec) ale części dotarły.
To oryginały??
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 10 lip 2015, 17:33

krisker pisze:Pytałem w Olkuszu, ale nic takiego nie mieli i nie oferowali się z produkcją (generalnie zostałem zbyty). Jak się sprawują Twoje tuleje? Dużo na nich zrobiłeś?
Kiedy pytałeś w Olkuszu ?? Moja zrobiła na nich tylko 2tkm, bo po ich robocie dochodzę dopiero do ładu z autem (dużo szkód narobili) :[ Jest o wiele twardziej, ale jakość pozostawia wiele do życzenia ;/ Jedna tuleja (od stabilizatora akurat) już pękła :( Dwie tuleje wytrzymały tylko 100 metrów i "wyszły" z wahaczy, więc od razu auto wróciło na poprawkę. Teraz mam zajęty kanał, ale jak się zwolni to wjadę i zobaczę jak aktualnie to wygląda.

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 10 lip 2015, 18:22

krisker pisze:To oryginały??
Tak! części oryginalne nie żaden zamiennik.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 11 lip 2015, 11:46

Mazdomania pisze:Kiedy pytałeś w Olkuszu ?? Moja zrobiła na nich tylko 2tkm, bo po ich robocie dochodzę dopiero do ładu z autem (dużo szkód narobili) :[ Jest o wiele twardziej, ale jakość pozostawia wiele do życzenia ;/ Jedna tuleja (od stabilizatora akurat) już pękła :( Dwie tuleje wytrzymały tylko 100 metrów i "wyszły" z wahaczy, więc od razu auto wróciło na poprawkę. Teraz mam zajęty kanał, ale jak się zwolni to wjadę i zobaczę jak aktualnie to wygląda.
Kilka dni temu pytałem... Ale jak jakość taka słaba, to nie widzę sensu :(
Pozdrawiam,
Krisker

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 05 sie 2015, 13:16

Wczoraj odebrałem autko po wymianie drążków regulacji z tyłu. Mechanior wymieniła na oryginalne i ustawił zbieżność. Koszt 1100 zł, ale autko idzie jak po szynach. Oczywiście wymieniał razem z śrubami - też oryginalne.

fosfinkel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:08
Lokalizacja: K-P

Post autor: fosfinkel » 21 sty 2016, 20:46

Witam.

A czy ktoś może wyrazić jakąś opinię na temat tulei tej firmy? Można nabyć u nich pojedyncze tuleje do naszego zawieszenia jak i całe komplety. Czy ktoś wie jak z trwałością? (chodzi mi o tył Quattro)

http://www.strongflex.eu/pl/passat-b5-9 ... 1757a.html

Zbój
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 17 sie 2014, 21:28
Lokalizacja: Siedlce/Parczew

Post autor: Zbój » 21 sty 2016, 21:55

fosfinkel pisze:Witam.

A czy ktoś może wyrazić jakąś opinię na temat tulei tej firmy? Można nabyć u nich pojedyncze tuleje do naszego zawieszenia jak i całe komplety. Czy ktoś wie jak z trwałością? (chodzi mi o tył Quattro)

http://www.strongflex.eu/pl/passat-b5-9 ... 1757a.html

Koleżanka Mazdomania ma zawieszenie z poliuretanu ale czy z tej strony/firmy to nie wiem...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 21 sty 2016, 22:17

Ja poliuretany zakładałam tutaj: http://poliuretany.olkusz.pl/
Na dzień dobry jedna tuleja pękła, dwie wyszły z wahaczy (przejechałam 100 metrów i negatyw zrobił się na oko grubo powyżej 20 stopni). Od razu powrót do nich na warsztat i wymienili. Teraz miałam przegląd i luzów brak, a prosiłam diagnostę, żeby dobrze sprawdził.

fosfinkel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:08
Lokalizacja: K-P

Post autor: fosfinkel » 21 sty 2016, 22:41

Dziękuję za odpowiedzi.

Gosa a ile już zrobiłaś na tych tulejach? Co do firmy strongflex to ona praktycznie jako jedyna wyświetla się w google po wpisaniu nr tulei do tylnego zawieszenia.

Ewentualnie czy opłaca się nabyć cały droążek:?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... a-tyl.html

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 21 sty 2016, 23:17

Ja zrobiłam na nich ok. 15tkm na obniżonym gwincie z oponami o profilu 30.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 22 sty 2016, 07:59

fosfinkel pisze:Ewentualnie czy opłaca się nabyć cały droążek:?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... a-tyl.html
To raczej nie będzie pasowało. W ww. drążku masz wprasowaną śrubę, a u nas przechodzi na wylot po obu stronach. Gdyby te drążki były dostępne i to w takich cenach, to mało kto bawiłby się w tuleje z tedgumu :/ Ale nie wykluczam, że może jednak podejdzie - możesz być pionierem i spróbować. Daj koniecznie znać, czy pasuje!
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
Spark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 24 sie 2015, 00:31
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: Spark » 22 sty 2016, 10:16

A te z aso na ile wystarczają jeśli ktoś się orientuje

fosfinkel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:08
Lokalizacja: K-P

Post autor: fosfinkel » 22 sty 2016, 21:43

krisker pisze:
fosfinkel pisze:Ewentualnie czy opłaca się nabyć cały droążek:?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... a-tyl.html
To raczej nie będzie pasowało. W ww. drążku masz wprasowaną śrubę, a u nas przechodzi na wylot po obu stronach. Gdyby te drążki były dostępne i to w takich cenach, to mało kto bawiłby się w tuleje z tedgumu :/ Ale nie wykluczam, że może jednak podejdzie - możesz być pionierem i spróbować. Daj koniecznie znać, czy pasuje!
Faktycznie nie zwróciłem uwagi na tą śrubę bo skupiłem się na tej długiej tulei. Na razie robię przymiarki i czytam aby dotknąć tylne zawieszenie bo muszę całą geometrię ustawić. Jeżeli chodzi o bycie pionierem to moze spróbuje ale to za jakiś czas, na razie "zrobiłem" swapa z 3.0 ASN 220km do 2.8 AMX 193 KM zostawiając skrzynie automatyczną, quattro esp itp i najlepsze jest to że samochód jeździ gdzie wszyscy twierdzili że to niemożliwe :)
Ostatnio zmieniony 22 sty 2016, 23:30 przez fosfinkel, łącznie zmieniany 1 raz.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 22 sty 2016, 23:28

jeśli coś jest nie możliwe i wszyscy o tym więdzą to mówią żę to niemożliwe i nikt tego nie robi
ale zawsze się znajdzie ktoś kto o tym nie wie przyjdzie i zrobi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja