Mam problem z samochodzikiem otóż od predkości 100 czuć jakby bicie które nasila sie jak jade po łuku jak wjade na prostke to zzostają, czuć je na fotelach i na podłodze. Wymienione ostanio zostalo łozysko w lewym kole, wymieniony dwumas ze sprzegłem i jak i przed tak i po bez zmian. Koła wyważane u kilku magików, przekładane i w dodatku przełozone z innego samochodu i bez zamian. jakiś czas temu zaliczyłem dosc konkretna dziure przy wyprzedzaniu, taka ze złapałem kapcia na lewym przednim kole. Prosze o jakies porady sugestie co robic gdzie szukac bo juz rece opadają
[ A6 C5] Bicie od 100 km/h, proszę o ocene geometri
[ A6 C5] Bicie od 100 km/h, proszę o ocene geometri
Witam.
Mam problem z samochodzikiem otóż od predkości 100 czuć jakby bicie które nasila sie jak jade po łuku jak wjade na prostke to zzostają, czuć je na fotelach i na podłodze. Wymienione ostanio zostalo łozysko w lewym kole, wymieniony dwumas ze sprzegłem i jak i przed tak i po bez zmian. Koła wyważane u kilku magików, przekładane i w dodatku przełozone z innego samochodu i bez zamian. jakiś czas temu zaliczyłem dosc konkretna dziure przy wyprzedzaniu, taka ze złapałem kapcia na lewym przednim kole. Prosze o jakies porady sugestie co robic gdzie szukac bo juz rece opadają
Moze byc skrzywiona piasta po takiej dziurze? i czy moze powodowac drgania podczas jazdy ktore sie nie nasilaja przy hamowaniu?
Mam problem z samochodzikiem otóż od predkości 100 czuć jakby bicie które nasila sie jak jade po łuku jak wjade na prostke to zzostają, czuć je na fotelach i na podłodze. Wymienione ostanio zostalo łozysko w lewym kole, wymieniony dwumas ze sprzegłem i jak i przed tak i po bez zmian. Koła wyważane u kilku magików, przekładane i w dodatku przełozone z innego samochodu i bez zamian. jakiś czas temu zaliczyłem dosc konkretna dziure przy wyprzedzaniu, taka ze złapałem kapcia na lewym przednim kole. Prosze o jakies porady sugestie co robic gdzie szukac bo juz rece opadają
Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 14:12 przez Skanik, łącznie zmieniany 1 raz.
Wał jak był zdemontowany mechanik ogladał niby wszystko ok podpowy tez. Zmienione zostało od ostatniego postu łozysko w prawym kole było zuzyte- nie pomogło. Załozone zostały połosie z innego samochodu na probe-nie pomogło. jutro chcemy zmienić jeszcze piaste lewa. Co jeszcze sprawdzać? Czy piasta mzoe byc krzywa jak nie mam bicia na kierownicy np. przy hamowaniu ? tylko czuc drgania to na podłodze siedzeniach desce ? Mogło coś w skrzyni sie zepsuć
?
ÂŁozysko w lewym kole wymienione pisałem w pierwszym poscie
Mowisz o kolach z tyłu, czyli co moga sie tak przenoscic wibracje z tylego łozyska? A czy jakby to bylo łozysko nie pojawiało by sie te wibracje/bicie w calym zakresie predkosci? Wał hmm niby podpora wyglada dobrze a wywazanie wału to musiałby chyba odpaść odwaznik ktory jest spawany do wału? bo nie chce mi sie wirzyc ze skrzywił sie wał od wjechania w dziure czy poprostu sam z siebie
A co powiecie na mechanizm róznicowy?
Czy jest taka mozliwosc ze bez jakichkolwiek innych oznak ( bicie/wibracje przy wiekszej predkosci) bez wycia i i tym bodobnych moglby on byc uszkodzony? Czym uszkodzony mechanizm roznicowy sie objawia?
Czy jest taka mozliwosc ze bez jakichkolwiek innych oznak ( bicie/wibracje przy wiekszej predkosci) bez wycia i i tym bodobnych moglby on byc uszkodzony? Czym uszkodzony mechanizm roznicowy sie objawia?
Zmieniona lewa piasta i drugi raz łazysko
i daje to samo
Prosze o ocene gemoetri
http://fotoo.pl/show.php/253253_geometria.jpg.html
Prosze o ocene gemoetri
http://fotoo.pl/show.php/253253_geometria.jpg.html










