ALLROAD kompresor chodzi cały czas, pomocy
ALLROAD kompresor chodzi cały czas, pomocy
Mój problem od paru dni wygląda tak, że kompresor włącza sie przy ok 50km/h i chodzi cały czas aż do momentu gdy zwolnie do ok 20-25km/h
auto nie spuszcza ciśnienia z miechów, po nocy stoi ok, mam chyba wybite tylnie amory ale nie wiem czy to ma związek, nie wiem ale chyba amor połączony jest z poduchą więc jakby puszczał to chyba by siadał, chyba że jest oddzielny zawór do amorów i uaktywnia się w czasie jazdy?
zrobiłem logi:
dziwią mnie dwie rzeczy:
1. Reservoir pressure jest np 3,50 jak włączy się pompka od razu jest ok 7.00 potem rośnie tak do 11 -12 a jak się wyłączy (bo np zwolnie lub kompresor się przegrzeje) od razu jest znowu 3,50 bar czy to normalne że ciśnienie nie zostaje takie jak napompowane zostało do zbiornika?
może coś ze zbiornikiem
Druga dziwna sprawa to że kompresor pompuje do bardzo wysokiej temperatury, pisali niektórzy że 90 i łapie błąd i się wyłącza, u mnie walił do 130 stopni i się wyłacza dopiero, ale na zegarach nie wyświetla się kontrolka zawieszenia
tutaj są logi troche zamotane, bo się zatrzymywałem i ruszałem, dopiero pod koniec kiedy osiągnął 130 stopni jechałem cały czas
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_145723.html
pomóżcie proszę
auto nie spuszcza ciśnienia z miechów, po nocy stoi ok, mam chyba wybite tylnie amory ale nie wiem czy to ma związek, nie wiem ale chyba amor połączony jest z poduchą więc jakby puszczał to chyba by siadał, chyba że jest oddzielny zawór do amorów i uaktywnia się w czasie jazdy?
zrobiłem logi:
dziwią mnie dwie rzeczy:
1. Reservoir pressure jest np 3,50 jak włączy się pompka od razu jest ok 7.00 potem rośnie tak do 11 -12 a jak się wyłączy (bo np zwolnie lub kompresor się przegrzeje) od razu jest znowu 3,50 bar czy to normalne że ciśnienie nie zostaje takie jak napompowane zostało do zbiornika?
może coś ze zbiornikiem
Druga dziwna sprawa to że kompresor pompuje do bardzo wysokiej temperatury, pisali niektórzy że 90 i łapie błąd i się wyłącza, u mnie walił do 130 stopni i się wyłacza dopiero, ale na zegarach nie wyświetla się kontrolka zawieszenia
tutaj są logi troche zamotane, bo się zatrzymywałem i ruszałem, dopiero pod koniec kiedy osiągnął 130 stopni jechałem cały czas
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_145723.html
pomóżcie proszę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
kompresor ma za zadanie dobić do zbiornika 16bar.
robi to po przekroczeniu okolo 45km.h .
[ Dodano: 2013-10-16, 21:23 ]
no cóż kompresor do wymiany
[ Dodano: 2013-10-16, 21:36 ]
robi to po przekroczeniu okolo 45km.h .

[ Dodano: 2013-10-16, 21:23 ]
no cóż kompresor do wymiany
[ Dodano: 2013-10-16, 21:36 ]
no bo czujnik ciśnienia nie jest w zbiorniku tylko na rozdzielaczu. pokazuje ciśnienie na wykonywanej czynnoscimatt4 pisze:1. Reservoir pressure jest np 3,50 jak włączy się pompka od razu jest ok 7.00 potem rośnie tak do 11 -12 a jak się wyłączy

allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
mariusz888 jesteś pewien na 100% że to kompresor?
Czyli co, kompresor włącza się zawsze przy 45km/h dla dobicia ciśnienia w układzie ale jak jest słaby do nie może dobić i dlatego chodzi non stop? a jak jest dobry do 15s i się wyłącza?
czyli tak jest zaprogramowany sterownik?
moje podejrzenia też padają na moduł zaworów, a bardziej czujnik który jest jego częścią, może on padł, czytałem gdzieś że w czasie gdy zawory kół i zbiornika są zamknięte ciśnienie nie powinno ulegać zmianie
Ps czy warto kupić zestaw naprawczy do kompresora za 330zł z allegro, pisze że to do wszystkich audi z pneumatyką
Czyli co, kompresor włącza się zawsze przy 45km/h dla dobicia ciśnienia w układzie ale jak jest słaby do nie może dobić i dlatego chodzi non stop? a jak jest dobry do 15s i się wyłącza?
czyli tak jest zaprogramowany sterownik?
moje podejrzenia też padają na moduł zaworów, a bardziej czujnik który jest jego częścią, może on padł, czytałem gdzieś że w czasie gdy zawory kół i zbiornika są zamknięte ciśnienie nie powinno ulegać zmianie
Ps czy warto kupić zestaw naprawczy do kompresora za 330zł z allegro, pisze że to do wszystkich audi z pneumatyką
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
na 100% ,każdy kompresor który mail kilka razy 130st. mie może być dobry.(mój nabija 16barow od zera i ma około 60st.max i robi to bardzo szybko)matt4 pisze:mariusz888 jesteś pewien na 100% że to kompresor?

dokładnie tak to dzialamatt4 pisze:Czyli co, kompresor włącza się zawsze przy 45km/h dla dobicia ciśnienia w układzie ale jak jest słaby do nie może dobić i dlatego chodzi non stop?

tak ,ale kazde otwarcie choćby jednego zawory już je zmienimatt4 pisze:moje podejrzenia też padają na moduł zaworów, a bardziej czujnik który jest jego częścią, może on padł, czytałem gdzieś że w czasie gdy zawory kół i zbiornika są zamknięte ciśnienie nie powinno ulegać zmianie

i tutaj ci nie polecam takiej operacji ,najważniejsza jest warstwa teflonu na gladzi cylinderka której już zapewne nie maszmatt4 pisze:Ps czy warto kupić zestaw naprawczy do kompresora za 330zł z allegro, pisze że to do wszystkich audi z pneumatyką

allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
to chyba najlepiej nowy z limak za 1399 i będzie spokój, czy regenerowany da radę, jak kupie taką nówkę i bedę dbał i pilnował ew. nieszczelności, ile pochodzi?
dodam że autko mam od miesiąca i ktoś już je wyeksploatował, ale chce nim pojeździc trochę więc inwestuję
a amortyzatory jakie polecasz, zamienniki bez pompowania, gazowe czy regenerowane ori
dodam że autko mam od miesiąca i ktoś już je wyeksploatował, ale chce nim pojeździc trochę więc inwestuję
a amortyzatory jakie polecasz, zamienniki bez pompowania, gazowe czy regenerowane ori
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
a jak z tymi amorkami, masz jakieś zdanie na ten temat?
ile powinien wytrzymać kompresor, kilka lat?
nie da się VAGiem zmniejszyć zadanego ciśnienia z 16 do mniejszej ilości póki nie kupie nowego?
Czy jak auto kucnie np jak pojadę na urlop, da się jakoś doraÂźnie nim jechać czy laweta (wiadomo że zależy od uszkodzenia) ale załóżmy że np padnie kompresor.
ile powinien wytrzymać kompresor, kilka lat?
nie da się VAGiem zmniejszyć zadanego ciśnienia z 16 do mniejszej ilości póki nie kupie nowego?
Czy jak auto kucnie np jak pojadę na urlop, da się jakoś doraÂźnie nim jechać czy laweta (wiadomo że zależy od uszkodzenia) ale załóżmy że np padnie kompresor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
matt4 pisze:a jak z tymi amorkami, masz jakieś zdanie na ten temat?[/quoe]
tylko oryginalne. inne stukają ze się jeÂździć nie da.![]()
jak go nie zajedziesz będzie sluzyl 15latmatt4 pisze:ile powinien wytrzymać kompresor, kilka lat?
nie!matt4 pisze:nie da się VAGiem zmniejszyć zadanego ciśnienia z 16 do mniejszej ilości póki nie kupie nowego?mój znajomy z angli przyjechalna glebiematt4 pisze:Czy jak auto kucnie np jak pojadę na urlop, da się jakoś doraÂźnie nim jechać czy laweta (wiadomo że zależy od uszkodzenia) ale załóżmy że np padnie kompresor.i nic się nie stalo
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
Jeszcze mam jedno pytanko, dziś zdarzyła mi się dziwna historia, jak autko wogóle nie opadało tak wczoraj, ok 22 zostawiłem autko na terenie lekko z górki, przodem w dół na poziomie II, rano ok 7 widziałem, że delikatnie jest niżej może ok 1-1,5cm, pomyślałem zimno było i wogóle, ale ok godz 14 patrze a autko leży, lewe przednie koło schowało się w nadkole, prawy też niżej ale nie aż tak a tam poducha jest nowa, wiec raczej nie powinno wogóle opaść chyba że takie złudzenie było.
włączylem auto, podniosło się i ok 20, było nadal podniesione, dziwne to troche, raz opada, a raz nie?
czy autko jak stoi np w nocy nie ruszane, korzysta z powietrza w zbiorniku póki go nie zabraknie czy zawory wogóle sie nie otwierają?
Czy to znak że poducha do wymiany, pierwszy raz opadł, ale może podczas jazdy sie jakoś rozszczelnia i dlatego ten kompresor chodzi cały czas
chyba że do wymiany kompresor i poducha
włączylem auto, podniosło się i ok 20, było nadal podniesione, dziwne to troche, raz opada, a raz nie?
czy autko jak stoi np w nocy nie ruszane, korzysta z powietrza w zbiorniku póki go nie zabraknie czy zawory wogóle sie nie otwierają?
Czy to znak że poducha do wymiany, pierwszy raz opadł, ale może podczas jazdy sie jakoś rozszczelnia i dlatego ten kompresor chodzi cały czas
chyba że do wymiany kompresor i poducha
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Wczoraj zostawiłem autko o 20 i dziś o 11 stoi tak jak zostawiłem
jak sprawdzić rozdzielacz? jaki koszt
Mariusz a znasz odpowiedz na to pytanie z poprzedniego postu "czy autko jak stoi np w nocy nie ruszane, korzysta z powietrza w zbiorniku póki go nie zabraknie czy zawory wogóle sie nie otwierają?"
jak sprawdzić rozdzielacz? jaki koszt
Mariusz a znasz odpowiedz na to pytanie z poprzedniego postu "czy autko jak stoi np w nocy nie ruszane, korzysta z powietrza w zbiorniku póki go nie zabraknie czy zawory wogóle sie nie otwierają?"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:11
- Lokalizacja: Biała Podladka
nie wiedzac czy kolega naprawił swój problem, dodam ze miałem taki sam problem, i wymiana kompresora, czujników zawieszenia, ani adaptacje nie pomogły z tym problemem. Nowy kompresor zuzył mi sie w 3miesiace mimo iz samocod jest w 100% szczelny nawet pozostawiony na 3 miesiace w garazu nie opadł nawet o 1 cm.
2.5tdi - ta moc kosztuje 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
tak się mogło stać gdy np. mamy nieszczelność miedzy modułem a zbiornikiemmisiek2203 pisze:nie wiedzac czy kolega naprawił swój problem, dodam ze miałem taki sam problem, i wymiana kompresora, czujników zawieszenia, ani adaptacje nie pomogły z tym problemem. Nowy kompresor zuzył mi sie w 3miesiace mimo iz samocod jest w 100% szczelny nawet pozostawiony na 3 miesiace w garazu nie opadł nawet o 1 cm.
