a6 c5 allroad błąd zawieszenia-co naprawic-wymienic?
- mardok1980
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 lut 2015, 18:38
- Lokalizacja: Poznań,Warszawa
a6 c5 allroad błąd zawieszenia-co naprawic-wymienic?
mam taki problem ze czesto podczas jazdy zapala sie kontrolka zawieszenia i wtedy sie nie podnosi ale tego raczej sie nieuzywa wiec auto jezdzi juz tak dłuzszy czas (tak je kupiłem) ale chce to zrobic i sprzedajacy mi mówił ze rozszczelnił mu sie kiedys miech i dał je do regeneracji ale na tym miechu jechał 20km do domu i stwierdził ze jest uszkodzony kompresor bo przez te 20km non stop pompował i sie zagrzał.Kiedy ta konntrolka sie nie pali to wszystko działa,nieraz tez sie zapala przed odpaleniem silnika wiec to niemoze byc przegrzewajacy sie kompresor i ktos mi mówił ze poprostu trzeba zrobic adaptacje tych miechów.Moze to byc przyczyną? bede jechał dopiero na kompa wiec moze od razu powiem zeby zrobił te adaptacje? kazdy autoelektryk z kompem to moze zrobic? bede wdzieczny za jakies sugestie?
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, 19:53 przez mardok1980, łącznie zmieniany 2 razy.
- mardok1980
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 lut 2015, 18:38
- Lokalizacja: Poznań,Warszawa
Re: a6 c5 allroad wyskakujący błąd zawieszenia
komp pokazał 01400-regulacja poziomu zawieszenia 11-00 granica regulacji nieosiągnieta
01772-przewód sygnałowy czujnika ciśnienia w układzie poziomowania pojazdu (g291)
27-00 niezrozumiały sygnał. to mi pokazał komp i chce to zrobic ale teraz niewiem co mam kupic i gdzie? bo zawsze czesci kupuje w intercarsie ale tam raczej takich wynalazków niedostane
01772-przewód sygnałowy czujnika ciśnienia w układzie poziomowania pojazdu (g291)
27-00 niezrozumiały sygnał. to mi pokazał komp i chce to zrobic ale teraz niewiem co mam kupic i gdzie? bo zawsze czesci kupuje w intercarsie ale tam raczej takich wynalazków niedostane
Na początek zobacz czy samochód stoi równo na wszystkich kołach. Weź metr i zmierz wysokości od nadkola do ziemi albo środka koła. Jeżeli nie jest równo to sprawdź czy czujniki wysokości zawieszenia nie przesunęły się na wahaczu (bądź są luźno przytwierdzone i mogą się nico przemieszczać w czasie jazdy). Wystarczy pół centymetra żeby auto świrowało.
Kolejna rzecz to tylnej części samochodu w podwoziu znajduje się rozdzielacz. Weź płyn z mydlinami albo piankę do golenia i sprawdź czy nie uchodzi gdzieś powietrze (chociaż w tym przypadku samochód powinien opadać). Po wymianie micha nie trzeba robić żadnych adaptacji. Obstawiam przesunięty lub uszkodzony czujnik w od strony wymienianego miecha.
W znacznej części problemów z zawieszeniem pneumatycznym w allroad przyczyny są błahe i dość łatwe do zlokalizowania za pomocą dokładnych oględzin systemu (przewody, rozdzielacz, michy, czujniki).
Kolejna rzecz to tylnej części samochodu w podwoziu znajduje się rozdzielacz. Weź płyn z mydlinami albo piankę do golenia i sprawdź czy nie uchodzi gdzieś powietrze (chociaż w tym przypadku samochód powinien opadać). Po wymianie micha nie trzeba robić żadnych adaptacji. Obstawiam przesunięty lub uszkodzony czujnik w od strony wymienianego miecha.
W znacznej części problemów z zawieszeniem pneumatycznym w allroad przyczyny są błahe i dość łatwe do zlokalizowania za pomocą dokładnych oględzin systemu (przewody, rozdzielacz, michy, czujniki).
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga