Witam.
Mam pytanko o zmianę sprężyn z przodu w a6 c4.
Chciałem się dziś za to zabrać i właściwie się zabrałem tylko po kolei same problemy.
Nie chce wyjść końcówka, zacisk hamulcowy nie chce się odkręcić, wahacz dolny nie chce wyjść z macpersona. Powiedzcie może ja za dużo chce rozebrać niepotrzebnie i da się zrobić to prościej??
Bo wydawało mi się że najłatwiej będzie wyjąć całego macpersona i wtedy wyjąć sprężynę no ale może jest inny sposób jakiś na zmianę samych sprężyn??
Proszę o pomoc.
Z góry dzięki
[A6 C4] Wymiana sprężyn zawieszenia przedniego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
odkręc całe jażmo zacisków hamulcowych . powinien zejsc ci wtedy cały kompletny klockotrzymacz .Domel88 pisze:Nie chce wyjść końcówka, zacisk hamulcowy nie chce się odkręcić
[ Dodano: 2011-04-07, 18:53 ]
odkręciłes piaste ?Domel88 pisze: wahacz dolny nie chce wyjść z macpersona
odkręciłes wachacz ?
Użyj wiecej siły .
kurcze..tylko chyba popełniłem błąd tak sobię myślę. Oświećcie mnie
wahacz dolny mam odkręcić tylko od macpersona tzn tylko sworzeń?? czy najpierw odkręcić z drugiej strony, potem odkręcić stabilizator i z niego ściągnąć wahacz po czym odkręcić dopiero sworzeń wahacza z macpersona i zdemontować całkiem dolny wahacz?? I wtedy powinienem z ciągnąć do siebie całego macpersona z półosi tak?? Uważając na przewody i kable od hamulców mogę zdjąć wszystko nie demontując jarzma??
wahacz dolny mam odkręcić tylko od macpersona tzn tylko sworzeń?? czy najpierw odkręcić z drugiej strony, potem odkręcić stabilizator i z niego ściągnąć wahacz po czym odkręcić dopiero sworzeń wahacza z macpersona i zdemontować całkiem dolny wahacz?? I wtedy powinienem z ciągnąć do siebie całego macpersona z półosi tak?? Uważając na przewody i kable od hamulców mogę zdjąć wszystko nie demontując jarzma??
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Odkręcaszy tylko zacisk sworznia w zwrotnicy i bardzo mocno po upewnieniu się że auto masz dobrze postawione na kobyłkach ciągniesz w dół, brecha, metr-dwa i skakanie, poprostu chwyciło jedno z drugim pod wpływem rdzy...
Zanim wszystko rozbierzesz możesz na opuszczonym aucie założyć ściskacze sprężyn, potem będzie mniej kręcenia
Zanim wszystko rozbierzesz możesz na opuszczonym aucie założyć ściskacze sprężyn, potem będzie mniej kręcenia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga