Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 AEL Q] Wstrząsy przy przyspieszaniu

Zawieszenie
Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 11 lut 2011, 16:00

fakinek, Mając okazję zajrzeć pod auto, sprawdź w jakim stanie jest podpora wału. Może łożysko już siada albo guma jest mocno popękana ew porozrywana ;-) pzdr

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 11 lut 2011, 22:22

koledzy ja mam FWD i miałem to samo jak wrzuciłem wirusa , a gdzy bez wirusa wszytko w miar oki :P dlatego przykro mi ale na 99 % to dwumas
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 11 lut 2011, 22:29

kurcze to tańszą opcją jest w takim razie wyleczenie z wirusa niż wymiana dwumasy. Z drugiej strony nawet jak moc spadnie to nie wiadomo jak długo jeszcze wytrzyma kółko...
Ciężki wybór, biorąc pod uwagę ciąg po chipie, szczególnie przy wyższych prędkościach...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 lut 2011, 09:05

Spróbuj poszukać jednomasu.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 12 lut 2011, 10:28

twój dumas nie wytrzymuje momętu po wirusie :/

[ Dodano: 2011-02-12, 10:34 ]
a kolego po jakim wirusie masz to auto ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 12 lut 2011, 21:24

z tego co mi mówił poprzedni właściciel to dostał zastrzyk od kolegi kefira, aczkolwiek nie bardzo wiem kto to...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 12 lut 2011, 23:33

aha bo ja np. próbowałem wirusa z allegro i na szczęście bo tylko sobie chipy przekładałem hehe no szkoda bo zasztrzyk czuć ale ja wole moje ori i nie wydawać 3000 na dwumas
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 13 lut 2011, 09:16

no ja dlatego się zastanawiam czy mu mimo wszystko trochę nie zmniejszyć, chociaż skoro i tak jużto czuć teraz to spowoduje to tylko odsunięcie problemu trochę w czasie, a nie pozbycie się jego.
Z drugiej strony zakładając, że załóżę nowy dwumas to teżnie wiem ile wytrzyma jak zostawię wirusa...
Swoją drogą widziałem na necie, że regenerują dwumasy za mniej niż 1k i sięzastanawiam czy ktoś już z tego korzystał i czy długo wytrzyma??
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 13 lut 2011, 09:25

ostanio robiłem dwumas w signumie , samochód szedł na sprzedaż wiec przyszedł regenerowany i podobno 2 tygodnie po wymianie juz było znów słychac go .
a stary z ciekawości wrzuciłem do bańki z opałem i odziwo po paru dniach ruszył sie :D
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 13 lut 2011, 10:36

czyli nie ma się co bawić w regenerację... Szkoda kurcze, biorąc pod uwagę, że jest ponad 3 razy tańszy. Jakby pochodził ze 2 lata to można wsadzić, ale na 2 tygodnie to zdecydowanie odpada...
Swoją drogą też się zastanawiałem nad jednomasem, ale chciałbym uniknąć sytuacji, że przyjdzie mi zmieniać biegi jak w B3 tdi, czyli zmiana biegów przy wyższych prędkościach i nie można było na zbyt niskich obrotach jechać. W C4 podoba mi się to, iż np. na trójce mogę nawet 20 km/h jechać, bo przez miasto praktycznie nie muszę biegów zmieniać...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 13 lut 2011, 11:21

fakinek pisze:W C4 podoba mi się to, iż np. na trójce mogę nawet 20 km/h jechać, bo przez miasto praktycznie nie muszę biegów zmieniać...
I przez to przy wiekszym momencie rozwala sie dwumas. Jazda na niskich predkosciach obrotowych i dodawanie gazu - wtedy niestety dwumas dostaje po d... .
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 13 lut 2011, 11:47

ale z drugiej strony po to mam diesla, aby wykorzystywać jego elastyczność. Jednak ciężko się nie zgodzić iż to może powodować problemy...
Swoją drogą co może być większym problemem dla dwumasa: przyspieszanie z niskich obrotów na serii czy przyspieszanie z wyższych, ale po wirusie, gdzie sporo wyższy moment obrotowy wchodzi w grę?
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 13 lut 2011, 12:26

fakinek pisze:Swoją drogą co może być większym problemem dla dwumasa: przyspieszanie z niskich obrotów na serii czy przyspieszanie z wyższych, ale po wirusie, gdzie sporo wyższy moment obrotowy wchodzi w grę?
Trzeba poprostu wyważyć i nauczyć się jeździć. Jazda z niskich obrotów czy to na serii czy na chipsie może być zabójstwem dla dwumasy.

P.S. I jedno i drugie może się przyczynić do wykończenia dlatego trzeba to robić z głową :) i znaleźć złoty środek. Ja przyciskam powyżej 2500 (u mnie akurat wtedy zaczyna "ciągnąć" turbo - jak i w większości AEL-i w serii; nie wiem jak jest u Ciebie po chipsie) przynajmniej narazie się nic nie dzieje.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 13 lut 2011, 14:02

złoty środek to pewnie wszędzie jest ważny... :-)
No to mój wirus zaczyna ciągnąć od 2200, więc trochę wcześniej co pewnie teżnie jest tak do końca bez znaczenia właśnie dla dwumasu i sprzęgła. Swoją drogą wczoraj jechałem AELem po czipie, który zaczynał ciągnąć od 3000, to jużjak dla mnie za późno, bo ja prawie nigdy nie wykręcam więcej niż 3000
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 13 lut 2011, 14:46

fakinek pisze:Swoją drogą wczoraj jechałem AELem po czipie, który zaczynał ciągnąć od 3000, to jużjak dla mnie za późno, bo ja prawie nigdy nie wykręcam więcej niż 3000
Skoro tak piszesz to oznacza, że przymulasz :( Nie bój się czasem wyjść poza tą granicę. Nawet po chipie AEL nie jest tak zrywny jak w przypadku auta z VNT. I taka jazda może objawiać się drganiami przy przyspieszaniu a co za tym idzie padaniem dwumasu. Bo jeżeli jedziesz np. "3" i przeciągniesz trochę na obrotach wtedy "4" wkładasz przy wyższych obrotach (ok.2500 badz wiecej - nie pamietam juz) i sinik jest juz "rozpedzony" i mniejsze oddziaływanie na koło dwumasowe. A jeżeli "4" wkładasz przy ok. 2000 i przyciskasz gaz wtedy większa siła jest przenoszona poprzez koło. A max moment przy jakich obrotach masz? Masz jakiś wykres z hamowni?

Nie wiem dlaczego w dieslu ludzie boją się przycisnąć. Nie mówie, że non stop ale od czasu do czasu trzeba przewietrzyć.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga