[A6 C4 AEL Q] Wstrząsy przy przyspieszaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
koledzy ja mam FWD i miałem to samo jak wrzuciłem wirusa , a gdzy bez wirusa wszytko w miar oki :P dlatego przykro mi ale na 99 % to dwumas
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
twój dumas nie wytrzymuje momętu po wirusie
[ Dodano: 2011-02-12, 10:34 ]
a kolego po jakim wirusie masz to auto ?
[ Dodano: 2011-02-12, 10:34 ]
a kolego po jakim wirusie masz to auto ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
aha bo ja np. próbowałem wirusa z allegro i na szczęście bo tylko sobie chipy przekładałem hehe no szkoda bo zasztrzyk czuć ale ja wole moje ori i nie wydawać 3000 na dwumas
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
no ja dlatego się zastanawiam czy mu mimo wszystko trochę nie zmniejszyć, chociaż skoro i tak jużto czuć teraz to spowoduje to tylko odsunięcie problemu trochę w czasie, a nie pozbycie się jego.
Z drugiej strony zakładając, że załóżę nowy dwumas to teżnie wiem ile wytrzyma jak zostawię wirusa...
Swoją drogą widziałem na necie, że regenerują dwumasy za mniej niż 1k i sięzastanawiam czy ktoś już z tego korzystał i czy długo wytrzyma??
Z drugiej strony zakładając, że załóżę nowy dwumas to teżnie wiem ile wytrzyma jak zostawię wirusa...
Swoją drogą widziałem na necie, że regenerują dwumasy za mniej niż 1k i sięzastanawiam czy ktoś już z tego korzystał i czy długo wytrzyma??
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
ostanio robiłem dwumas w signumie , samochód szedł na sprzedaż wiec przyszedł regenerowany i podobno 2 tygodnie po wymianie juz było znów słychac go .
a stary z ciekawości wrzuciłem do bańki z opałem i odziwo po paru dniach ruszył sie :D
a stary z ciekawości wrzuciłem do bańki z opałem i odziwo po paru dniach ruszył sie :D
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
czyli nie ma się co bawić w regenerację... Szkoda kurcze, biorąc pod uwagę, że jest ponad 3 razy tańszy. Jakby pochodził ze 2 lata to można wsadzić, ale na 2 tygodnie to zdecydowanie odpada...
Swoją drogą też się zastanawiałem nad jednomasem, ale chciałbym uniknąć sytuacji, że przyjdzie mi zmieniać biegi jak w B3 tdi, czyli zmiana biegów przy wyższych prędkościach i nie można było na zbyt niskich obrotach jechać. W C4 podoba mi się to, iż np. na trójce mogę nawet 20 km/h jechać, bo przez miasto praktycznie nie muszę biegów zmieniać...
Swoją drogą też się zastanawiałem nad jednomasem, ale chciałbym uniknąć sytuacji, że przyjdzie mi zmieniać biegi jak w B3 tdi, czyli zmiana biegów przy wyższych prędkościach i nie można było na zbyt niskich obrotach jechać. W C4 podoba mi się to, iż np. na trójce mogę nawet 20 km/h jechać, bo przez miasto praktycznie nie muszę biegów zmieniać...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
ale z drugiej strony po to mam diesla, aby wykorzystywać jego elastyczność. Jednak ciężko się nie zgodzić iż to może powodować problemy...
Swoją drogą co może być większym problemem dla dwumasa: przyspieszanie z niskich obrotów na serii czy przyspieszanie z wyższych, ale po wirusie, gdzie sporo wyższy moment obrotowy wchodzi w grę?
Swoją drogą co może być większym problemem dla dwumasa: przyspieszanie z niskich obrotów na serii czy przyspieszanie z wyższych, ale po wirusie, gdzie sporo wyższy moment obrotowy wchodzi w grę?
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Trzeba poprostu wyważyć i nauczyć się jeździć. Jazda z niskich obrotów czy to na serii czy na chipsie może być zabójstwem dla dwumasy.fakinek pisze:Swoją drogą co może być większym problemem dla dwumasa: przyspieszanie z niskich obrotów na serii czy przyspieszanie z wyższych, ale po wirusie, gdzie sporo wyższy moment obrotowy wchodzi w grę?
P.S. I jedno i drugie może się przyczynić do wykończenia dlatego trzeba to robić z głową i znaleźć złoty środek. Ja przyciskam powyżej 2500 (u mnie akurat wtedy zaczyna "ciągnąć" turbo - jak i w większości AEL-i w serii; nie wiem jak jest u Ciebie po chipsie) przynajmniej narazie się nic nie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
złoty środek to pewnie wszędzie jest ważny...
No to mój wirus zaczyna ciągnąć od 2200, więc trochę wcześniej co pewnie teżnie jest tak do końca bez znaczenia właśnie dla dwumasu i sprzęgła. Swoją drogą wczoraj jechałem AELem po czipie, który zaczynał ciągnąć od 3000, to jużjak dla mnie za późno, bo ja prawie nigdy nie wykręcam więcej niż 3000
No to mój wirus zaczyna ciągnąć od 2200, więc trochę wcześniej co pewnie teżnie jest tak do końca bez znaczenia właśnie dla dwumasu i sprzęgła. Swoją drogą wczoraj jechałem AELem po czipie, który zaczynał ciągnąć od 3000, to jużjak dla mnie za późno, bo ja prawie nigdy nie wykręcam więcej niż 3000
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Skoro tak piszesz to oznacza, że przymulasz Nie bój się czasem wyjść poza tą granicę. Nawet po chipie AEL nie jest tak zrywny jak w przypadku auta z VNT. I taka jazda może objawiać się drganiami przy przyspieszaniu a co za tym idzie padaniem dwumasu. Bo jeżeli jedziesz np. "3" i przeciągniesz trochę na obrotach wtedy "4" wkładasz przy wyższych obrotach (ok.2500 badz wiecej - nie pamietam juz) i sinik jest juz "rozpedzony" i mniejsze oddziaływanie na koło dwumasowe. A jeżeli "4" wkładasz przy ok. 2000 i przyciskasz gaz wtedy większa siła jest przenoszona poprzez koło. A max moment przy jakich obrotach masz? Masz jakiś wykres z hamowni?fakinek pisze:Swoją drogą wczoraj jechałem AELem po czipie, który zaczynał ciągnąć od 3000, to jużjak dla mnie za późno, bo ja prawie nigdy nie wykręcam więcej niż 3000
Nie wiem dlaczego w dieslu ludzie boją się przycisnąć. Nie mówie, że non stop ale od czasu do czasu trzeba przewietrzyć.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga