Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

stukniecie przy cofaniu i przy wolnym ruszaniu do przodu,,,

Zawieszenie
Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

stukniecie przy cofaniu i przy wolnym ruszaniu do przodu,,,

Post autor: grzes88bp » 04 mar 2013, 12:34

mam problem ze swoja A6
ostatnio wymieniłem:
-wachacze przód (prawy i lewy)
-tylnia poduszka sanek (prawa i lewe)

stukniecie pojawia się w momencie skręcenia kół i cofania następnie wrzucam jedynkę skręcam kola w drugą strone, ruszam (nie szybko,,, )i znowu stuk,,,
pużniej w czasie jazdy do przodu nic nie stuka nic nie puka ,czy jade wolno czy szybko, czy dynamicznie albo spokojnie, nic nie stuka,,,
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 04 mar 2013, 17:17

mój błąd,,, nie napisałem że te stukniecie dochodzi z przodu auta

Andi 2.5 tdi
tuleje w tylnej belce też wymieniłem,,, to nie to,,,
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 04 mar 2013, 17:57

sądze ze to nie mogą być łożyska,,, podczas szybszej jazdy było by słychać łożyska,,,
tak??
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 04 mar 2013, 19:13

Miałem podobna sytuacje w volvo s60, a rozwiązałem ten problem w taki sposób przesmarowałem końcówki półosi,wieloklin smarem.Do zaaplikowania smaru trzeba cofnać końcówkę półosi /zewnętrzny przegub/ w gląb piasty kola i nanieść smar. Zajeło mi to z 20 min a szczęścia nie było końca <lol>

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 04 mar 2013, 20:22

gacek197
jutro wchodzę w kanał i smaruje półosie ,,,
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 04 mar 2013, 20:26

Nie zaszkodzi spróbować, trzymam kciuki <okok> pamietaj o wieloklinie piasty.
I obowiązkowo zdaj relacje.

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 05 mar 2013, 22:29

znajomy mechanik odradził mi "smarowania pół osi" mówił że jak wyciągne półoś ze skrzyni to mi olej się wyleje ze skrzyni,,,
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 06 mar 2013, 18:42

Ja przy volvo wcisnąłem półoś w stronę skrzyni, mniej więcej weszły 1.5cm. Posmarowałem dokładnie i stuaknie znikło.

Awatar użytkownika
kolo98
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 16 gru 2009, 19:08
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: kolo98 » 09 mar 2013, 23:22

ale wieloklin od strony skrzyni w audi jest cały czas w oleju, jedynie wieloklin od strony piasty koła może stukać, gacek197 na serio Ci stukał wieloklin? ciężko mi sobie to wyobrazić niby ciasne pasowanie <mysli>

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 10 mar 2013, 09:07

kolo98 pisze:ale wieloklin od strony skrzyni w audi jest cały czas w oleju
tego to kolego nie wiem za krótko mam audi
Tak na pewno mi stukał wieloklin od strony piasty (kola),występował minimalny luz nawet go nie wyczuwałem ręką. Po zabiegu wszytko się unormowało. Ale tak jak mówię taką przypadłość miałem w volvo.

Awatar użytkownika
kolo98
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 16 gru 2009, 19:08
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: kolo98 » 10 mar 2013, 15:28

dobrze wiedzieć bo w życiu bym na to nie wpadł :]

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 10 mar 2013, 20:19

W tamtym czasie długo poszukiwałem przyczyny,mechanik rozkładał ręce.
A gdy mi się udało rozwiązać problem i pochwaliłem się mu rozwiązaniem, także nie mógł uwierzyć, albo nie chciał hehe <figielek>

szczygiel189
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 14 kwie 2010, 16:51
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: szczygiel189 » 24 kwie 2013, 17:39

Sprawdz wachacz od strony ławki czy wszystko dobrze sie tam trzyma.
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 16 lip 2013, 22:12

znajdzie sie ktos chetny z białej lub okolic zeby sprawdzic mi zawieszenie, pomoc w znalezienie przyczyny tych stukow,,,
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 16 lip 2013, 23:04

Jeszcze nie rozwiązałeś problemu? <szok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga