Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

stukniecie przy cofaniu i przy wolnym ruszaniu do przodu,,,

Zawieszenie
Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 16 lip 2013, 23:11

ostatnio wymienilem gorne lozyska amortyzatorow
i nic
stuknie 3,4,5 razy w tygodniu,
nie mam pojecia co to jest
bylem w 3 stacjach kontroli pojazdow(na szarpakach itp) i diagnosci mowili ze mam idealne zawieszenie...
ale cos stuka,,,
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 16 lip 2013, 23:18

Masakra ale temat pewnie do przeskoczenia :) nie poddawaj się <okok>

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 19 lip 2013, 22:14

czy to moze byc maglownica??
albo koncowki przy maglowcicy??
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 20 lip 2013, 09:42

jeśli nie sprawdziłeś maglownicy to może tam tkwić przyczyna, albo drążek, albo końcówka. to powinno być słychać również na postoju, jak będziesz energicznie ruszał kierą w prawo i lewo krótkimi ruchami. sprawdÂź jeszcze stabilizator a konkretnie gumy

lpiatek

Post autor: lpiatek » 20 lip 2013, 20:12

Przejrzyj wszystko dokładnie , u mnie coś skrzypiało przy skręcaniu kierownicą i na dziurach , masakra jak by miało jakąś gumę rozerwać , byłem na 5 stacjach zawieszenie ok , dzisiaj po eliminacjach postanowiłem sam poszukać dokładnie i decyzja padła na lewy dolny prosty , jak się do niego dobrałem to od strony koła na końcu był już lekko pęknięty , nawet nie myślę co by było jak by pękło podczas jazdy , nie wiem co tam u Ciebie może być ale szukaj i rób.

raikonen88Ns
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 29 kwie 2013, 16:14
Lokalizacja: Nowa Sól-Neue Salz

Post autor: raikonen88Ns » 09 wrz 2013, 22:28

Ja bym radził przeguby sprawdzić miałem ten samo problem,również stukanie było,po wymianie już nic nie stukało a szarpaki nie wykryja tego zabardzo wiec koszt jest nie wielki a cisza najważniejsza:D
Hamulce Ceramiczne Audi:Za Ich cenę można kupić Dacię Duster z Klimą <lol>

Gandzia,Vódka,Duże cyce?
to nie dla mnie mam audice:D

electrikkingdom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2012, 20:07
Lokalizacja: Szczecin/Goleniów

Post autor: electrikkingdom » 13 wrz 2013, 18:09

mam to samo, to jest poduszka przy mocowaniu tylnego mostu. nigdzie nie mozna kupic juz nowej.

Awatar użytkownika
grzes88bp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2012, 23:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grzes88bp » 17 wrz 2013, 21:00

electrikkingdom pisze:mam to samo, to jest poduszka przy mocowaniu tylnego mostu. nigdzie nie mozna kupic juz nowej.
tylko ze moje A6 nie jest quattro...

[ Dodano: 2013-09-17, 21:05 ]
raikonen88Ns pisze:Ja bym radził przeguby sprawdzić miałem ten samo problem,również stukanie było,po wymianie już nic nie stukało a szarpaki nie wykryja tego zabardzo wiec koszt jest nie wielki a cisza najważniejsza:D
wymiana przegubów to nie jest mały koszt... jak najlepiej sprawdzic przeguby,,, uszkodzony przegub wydaje charakterystyczny "stuk" takie "trzeszczenie" , u mnie jest cos innego,,, chyba,,,
napisz jak najlepiej sprawdzic przeguby no warto sprubowac.
100 C3 2.5 TDI 1T 120 KM :) bylo,
A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM :) obecnie,

Hamersky

Post autor: Hamersky » 21 paź 2013, 00:22

Ja mam Quattro i mam ten sam problem, ale uderzenie wydobywa się gdzieś z tyłu i moim zdaniem to może być luz na moście lub wale.

LUPO1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 22 lut 2013, 22:45
Lokalizacja: GDAńSK

Post autor: LUPO1 » 21 paź 2013, 19:32

mam podobny problem,ale przy wysprzęglaniu z jedynki na dwójkę i mam zamiar sprawdzić jutro poduchy skrzyni

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 22 paź 2013, 11:11

przy quattro to norma, lekkie luzy na półosiach, wale itp. Nie zaprzątać sobie tym głowy. W oście to raczej przegub lub mocowanie górne amortyzatora.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

LUPO1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 22 lut 2013, 22:45
Lokalizacja: GDAńSK

Post autor: LUPO1 » 27 paź 2013, 19:24

ogarnąłem temat!!!
u mnie winna była poduszka silnika z lewej strony

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga