Witam, wczoraj, zabrałem się za wymianę wszystkich gumowych elementów przedniego zawieszenia, oraz łożyska na McPhersonie. Głównym celem było łożysko wzdłużne bo stukało mi w kolumnie podczas skręcania na postoju. Gdy wszystko wymieniłem okazało się że dalej stuka/strzela, myślałem że źle wszystko skręciłem i rozłożyłem i złożyłem McPhersona jeszcze raz, tym razem ze schematem z programu ETKA i pomocą kolegi mechanika. I było dobrze, dziś rano jak zacząłem wyjeżdżać z parkingu znów to samo. Wspomnę że wygląda to tak jakby kolumna rozchodziła się po wjechaniu w dziurę. Widać że element który blokuje łożysko jeździ po łożysku, wypada po prostu z tych 3 wyżłobieĂą znajdujących się na łożysku. Wszystko jest bardzo mocno dokręcone włącznie z amortyzatorem.
I tu moje pytanie: Czy możliwe jest że amortyzator jest za długi?
Czy w kolumnie kierunek górnej poduszki jest jakoś zaznaczony?
A w ogóle czy ktoś już miał/ma taki problem?
Strzelająca sprężyna
Strzelająca sprężyna
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115PS-> było
AUDI 100 C4 2.6 150PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 110PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 90PS-> było
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115ps->jest
AUDI A6 C5 2.5TDI 150ps->jest
AUDI 100 C4 2.6 150PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 110PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 90PS-> było
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115ps->jest
AUDI A6 C5 2.5TDI 150ps->jest
- manieksoma
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: wyszków
Kolego karpinxxx, jesli wymieniales łozysko McPherson na nowe, to problem rozwiazany. Wymien McPherson na uzywany oryginał i smigasz do bólu. Tylko przy zakładaniu dokładnie patrz na łozysko McPherson tam sa wyciecia, ktore musza dokładnie wejsc w swoje gniazda.
Ja miałem to samo, po wymianie na uzywane od kumpla, auto bajka.
Zdrowia zycze i mysle ze pomogłem.
Ja miałem to samo, po wymianie na uzywane od kumpla, auto bajka.
Zdrowia zycze i mysle ze pomogłem.
lento
Trochę zapomniałem o temacie, ale mam rozwiązanie tego problemu, winne były... NOWE ÂŁOÂŻYSKA WZDÂŁUÂŻNE, a dokładnie ich zamienniki, po prostu nie pasują gdyż są źle odlane... Umyłem stare łożysko w oleju napędowym, ale pojawił się problem ze smarowaniem, który oczywiście też rozwiązałem poprzez rozpuszczenie towotu w wysokiej temperaturze i utopieniu w nim nieszczęsnego łożyska, które jest nierozbieralne. Po złożeniu wszystko śmiga jak należy. Pozdrawiam.
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115PS-> było
AUDI 100 C4 2.6 150PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 110PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 90PS-> było
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115ps->jest
AUDI A6 C5 2.5TDI 150ps->jest
AUDI 100 C4 2.6 150PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 110PS-> było
AUDI A4 B5 1.9TDI 90PS-> było
AUDI 80 B4 Coupe 2.0 115ps->jest
AUDI A6 C5 2.5TDI 150ps->jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 cze 2012, 08:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Ja tez bujalem sie z problemem.
Wymienione oba lozyska wzdluzne, razem z tymi gumami, w sumie dwa razy. Wymienione gumy w wahaczach obu (pozioma i pionowa), potem jeden nowy wahacz bo swozen byl podejrzany, koncowki drazkow. Slowem wszystko i dalej strzelalo. Okazalo sie ze jeden amortyzator byl juz kiedys wymieniany i przy wykonywaniu obrotu powinien plynnie pracowac gora-dol, a tu sobie skakal i to powodowalo stuki.
Wymienione na dwa nowe i jest cisza.
Wymienione oba lozyska wzdluzne, razem z tymi gumami, w sumie dwa razy. Wymienione gumy w wahaczach obu (pozioma i pionowa), potem jeden nowy wahacz bo swozen byl podejrzany, koncowki drazkow. Slowem wszystko i dalej strzelalo. Okazalo sie ze jeden amortyzator byl juz kiedys wymieniany i przy wykonywaniu obrotu powinien plynnie pracowac gora-dol, a tu sobie skakal i to powodowalo stuki.
Wymienione na dwa nowe i jest cisza.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga