Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Problem z montażem wachacza Audi 100 C4 2,8 quattro

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
robert571
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 24 lut 2012, 08:35
Lokalizacja: Wrocław

[A6 C4] Problem z montażem wachacza Audi 100 C4 2,8 quattro

Post autor: robert571 » 28 lut 2012, 21:03

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem forum więc z góry przepraszam za błędy.
Otóż mój problem polega na tym iż miałem do wymiany przednie przeguby ale postanowiłem przy okazji wymienić wahacze z przodu. Wszystko szło pięknie aż do czasu zamontowania wahacza. Otóż przykręciłem wahacz do ramy i do Macphersona ale nie mogę włożyć do niego stabilizatora. Jest zbyt "napięty" i nie wiem jak go zmusić aby wlazł na swoje miejsce. Może ktoś z szanownych klubowiczów wie jak to zrobić i zechce się tą wiedzą podzielić bo mi się już pomysły skoĂączyły. Nie jestem totalnie zielony jeśli chodzi o mechanikę ale ten problem mnie przerasta. Dodam iż auto jest podniesione z jednej strony a druga stoi na kole.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 28 lut 2012, 22:56

oba koła muszą być uniesione Obrazek Obrazek

robert571
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 24 lut 2012, 08:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robert571 » 29 lut 2012, 11:43