Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[C4 2.6] Kąt pochylenia koła

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

[C4 2.6] Kąt pochylenia koła

Post autor: gumisv6 » 24 lip 2009, 23:01

Witam was
ostatnio robiłem zbieżność bo zaczęło mi ciąć opony od środka i okazało się że kąt pochylenia koła jest źle ustawiony... no i wszystko by było dobrze jakby nie to że koleś już na maksa przesunął te obsady ale kąt dalej jest nieprawidłowy...
miał już ktoś taki problem?? co zrobić żeby ustawić prawidłowo ten kąt??

poniżej zamieszczam log

LEWY PRZÓD,
POCZÂĄTKOWE: -0*42'
SPECYFIKACJE: MIN: -1*05' MAX: -0*05'
KOńCOWE: -1*18'

PRAWY PRZÓD,
POCZÂĄTKOWE: -1*12'
SPECYFIKACJE: MIN: -1*05' MAX: -0*05'
KOńCOWE: -1*12'

jest w miarę dobrze czy lipa??
może ktoś się na tym zna...

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 25 lip 2009, 13:44

witam, może amortyzatory, sprężyny, zawieszenie(najprawdopodobniej końcówki drążka) sprawdzałeś to wszystko? jedź sprawdź amorki na stacji. :-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 25 lip 2009, 15:40

amorki mam nowe sztuki założone, zawieszenie było sprawdzane, powymieniałem gumy od stabilizatora jazdy i ma się trzymać...

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 27 lip 2009, 19:15

tzn nie rozumiem jak z dobrego złe??
jedno co mnie martwi to co z tym zrobić... mechanik ten co mi to ustawiał mówił żebym wyciął bardziej te rowki na obsadach ale ja nie mam pojęcia... może mógłby to ktoś potwierdzić że będą po tym rezultaty jak tak to na pewno się to zrobi jakoś...
i ciekawi mnie bardzo co może być przyczyną tego...
zastanawiam się czy to przypadkiem nie po wymianie amortyzatorów bo zaraz po tym założyłem nowe gumy, a stare raczej nie były zjedzone bardzo z jednej strony tylko całościowo więc pewnie było dobrze...
podlece jeszcze na zimówkach jutro sprawdzę bo też parę KM zrobiłem na nich i też by zjadło...
może to przez szerokie gumy??
przód 225/45 R17
tył 235/45 R17

endriu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 16 cze 2008, 11:42
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: endriu » 28 lip 2009, 22:01

Oczywiście że lewe koło było na początku dobrze pochylone,niepotrzebnie coś grzebano,niemniej jednak wyjście kilkunastu minut poza zakres nie jest tragedią.W takiej sytuacji ustawiam nieco większą wartość zbieżności-w okolicach wartości maksymalnej ma być dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl