[a6 c4 2.0 94r] jak podniesc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2009, 23:51
- Lokalizacja: płock
[a6 c4 2.0 94r] jak podniesc
mobilki moze ma ktos dobry pomysł by podniesc tył auta nie wymieniajac sprezyn na nowe??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zeby sztywna byla furka,
w furce musi byc rozpórka
w furce musi byc rozpórka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2009, 23:51
- Lokalizacja: płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2009, 23:51
- Lokalizacja: płock
budix ile jeszcze razy mam sie witac w tym dziale powitan??
[ Dodano: 2009-06-03, 01:35 ]
mobilki chciałbym uzyskac dobrej rady,podniosłem w mojej audi tył o jakes 4-5 cm jest sztywniejsza z tyłu,wsadziłem miedzy sprezyny gumy,i teraz pytanie,bo znajomy ktory mi dał te gumy mowi ze bedzie zazucac na zakrecie,ostry zakret i max 80KM/H ja znowu jestem teori ze czym sztywniejsze zawieszenie tym lepiej trzyma sie drogi..kto wie jaka jest własciwa teoria tej przyczepnosci..?
[ Dodano: 2009-06-03, 01:35 ]
mobilki chciałbym uzyskac dobrej rady,podniosłem w mojej audi tył o jakes 4-5 cm jest sztywniejsza z tyłu,wsadziłem miedzy sprezyny gumy,i teraz pytanie,bo znajomy ktory mi dał te gumy mowi ze bedzie zazucac na zakrecie,ostry zakret i max 80KM/H ja znowu jestem teori ze czym sztywniejsze zawieszenie tym lepiej trzyma sie drogi..kto wie jaka jest własciwa teoria tej przyczepnosci..?
Zeby sztywna byla furka,
w furce musi byc rozpórka
w furce musi byc rozpórka
Te gumy ze sprężyn wywal od razu
! TRAGEDIA
Nie dosyć że sobie popsujesz przyczepność a co za tym idzie także bezpieczeństwo to i komfort jazdy strasznie ucierpi. Sprężyna musi się uginać a w ten sposób tylko ją blokujesz a efekt tego jest taki że zawieszenie zamiast wybierać nierówności będzie podskakiwać jak piłka (znajomy miał rację: będzie zarzucać). Najlepszym wyjściem jest wymiana sprężyn ale jak już tak bardzo nie chcesz ich wyjmować to jedynym wyjściem (w miarę rozsądnym) jest podłożenie czegoś pod lub nad sprężynę, czy guma czy jakieś krążki metalowe to już co tam ci lepiej pasuje.

Nie dosyć że sobie popsujesz przyczepność a co za tym idzie także bezpieczeństwo to i komfort jazdy strasznie ucierpi. Sprężyna musi się uginać a w ten sposób tylko ją blokujesz a efekt tego jest taki że zawieszenie zamiast wybierać nierówności będzie podskakiwać jak piłka (znajomy miał rację: będzie zarzucać). Najlepszym wyjściem jest wymiana sprężyn ale jak już tak bardzo nie chcesz ich wyjmować to jedynym wyjściem (w miarę rozsądnym) jest podłożenie czegoś pod lub nad sprężynę, czy guma czy jakieś krążki metalowe to już co tam ci lepiej pasuje.
usunieto pkt.29 regulaminu