[All] Regeneracja startych przycisków od klimy, świateł itd.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
[All] Regeneracja startych przycisków od klimy, świateł itd.
Odnalazłem na ALLEGRO pana, który oferuje usługę regeneracji przycisków, polegającą na zdarciu zniszczonej powłoki i naniesieniu nowej, po zamaskowaniu prześwitujących ikonek. Cena usługi jest sporo tańsza niż nowy element, a nowa farba będzie pewno trwalsza.
W związku z tym, że cholernie mnie irytuje zdarty panel od sterowania lusterkami i poszarpane pokrętło od świateł zastanawiam się nad wypróbowaniem takiej usługi.
Pytanie - czy ktoś może korzystał z takich usług i mógłby podzielić się wrażeniami/fotkami?
W związku z tym, że cholernie mnie irytuje zdarty panel od sterowania lusterkami i poszarpane pokrętło od świateł zastanawiam się nad wypróbowaniem takiej usługi.
Pytanie - czy ktoś może korzystał z takich usług i mógłby podzielić się wrażeniami/fotkami?
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Przelot 360000, pewny i sprawdzony. Generalnie autko w porównaniu do polskich 185000-ek wygląda jak prosto z fabryki :lol: Jak bedzie ładniejsza pogoda to pstrykne coś i wstawie.Fascynat pisze:Przepraszam mwx, a to jaki masz przelot ze potrzebujesz takich zabiegów ?
Z klimą i innymi bajerami jest ok, zadnych sladów.
Za to włącznik świateł to jakaś niezła lipa - ta matowa farbka jest owszem, bardzo przyjemna dla oka i w dotyku, ale szybko i łatwo się zdziera. No a panel od lusterek, cóż, sam dziabnąłem czymś ostrym
Dzięki za namiary.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
mwx, najlepsze rozwiązanie to chyba wymiana na nowe elementy..
Co do tej zdzierającej farbki to są spreje które w swojej konsystencji i kolorze po zaschnięciu dają dokładnie taką warstwe jak fabryczna !
Można też zapobiegać tego typu zmęczeniu eksploatacyjnemu w postaci odżywiania i zabezpieczania tworzyw stucznych w naszych autach..
Można też przyspieszać ich degradacje "zabezpieczając" je Plakiem..
___________________
Pozdrawiam
Co do tej zdzierającej farbki to są spreje które w swojej konsystencji i kolorze po zaschnięciu dają dokładnie taką warstwe jak fabryczna !
Można też zapobiegać tego typu zmęczeniu eksploatacyjnemu w postaci odżywiania i zabezpieczania tworzyw stucznych w naszych autach..
Można też przyspieszać ich degradacje "zabezpieczając" je Plakiem..
___________________
Pozdrawiam
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Dostaniesz go w dobym sklepie z farbami i lakierami samochodowymi..
Jak się wstrzymasz 2 dni to podjade w jedno miejsce i podam Ci pełną nazwe tego "zagramanicznego" produktu
Jak się wstrzymasz 2 dni to podjade w jedno miejsce i podam Ci pełną nazwe tego "zagramanicznego" produktu
Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 23:41 przez Fascynat, łącznie zmieniany 1 raz.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Prawda, ale jak to mówią "z ku...rtyzany i tak dziewicy nie zrobisz" a studentowi :mrgreen: szkoda kasy na elementy mające poprawić wyłącznie estetykę, stąd te niskobudżetowe kombinacje.Fascynat pisze:mwx, najlepsze rozwiązanie to chyba wymiana na nowe elementy..
Plak to jest konkretne świństwo. Sylikon z plaka najbardziej szkodzi drewnianym wykończeniom - jeżeli gdzieś pojawi się jakieś mikropęknięcie lakieru to będzie penetrował.Fascynat pisze:Można też przyspieszać ich degradacje "zabezpieczając" je Plakiem..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 lis 2008, 19:13
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wlkp/nl
potwierdzam moja zona załatwiła swoimi pazurkami guziki + i - klimatronik od strony pasażera w ciągu 3 miesięcy z mojej strony są nadal czarneNinja_ pisze:To raczej nie kwestia przebiegu, a nazwijmy to: "wady fabrycznej".
I mam taka propozycje może Moderatorzy zamówili by u tych magików od naklejek 3D A6klub.pl zestaw naklejek na wszystkie wycierające się części (klimatronik obwódka zmiany świateł , regulacja lusterek itp ) i sprzedawali by to na forum . pomogło by to w zapłaceniu serwerów i chyba lepiej by wyglądało niż mazanie w/w guziczków jakimiś farbami . Na naklejkach mielibyśmy znaczki +,- i inne loga a jeżeli chodzi o wytrzymałość to wydaje mi się ze naklejki tez muszą trochę wytrzymać na deszczu i mrozie
Nie wiem to tylko taka propozycja , może warto podyskutować dobrze to wymierzyć ,dopasować kolorem , i jak się zamówi większą ilość na pewno będzie taniej
być może dla niektórych to będzie agro-tuninnig ale ja chętnie bym zakupił taki komplecik bo nie mam zamiaru wymieniać panelu co 3 miesiące a wkurzają mnie te białe dziury
pozdrawiam
z tego co czytałem to przedliftowe nie maja tego problemu , no i zakładam ze nie masz długich pomalowanych paznokci jak moja wife'a (sorki za żarcik nie obraz się)tarq pisze:dlaczego mi się w żadnym aucie ani tez w a6 C5 nic nie wyciera i wygląda jak nowe przy przebiegu 217000km
a fakt widziałem A6 C5 2003 rok 180.000km i zamiast plus minus miało białe plamy wytarte