
Nie mam szyny CAN więc żadnej kiery z sterowaniem sobie nie założę pewnie ale taka po lifcie :mrgreen: ? Ktoś już próbował ? Wiele opisów dotyczy kierownic 3 ramiennych a mnie interesuje ta sam kiera ale po lifcie. Ktoś gdzieś napisał że nie pasuje ale nie poparł żadnymi danymi a po rysunkach z ETKA wygląda na to że są takie same. Jeśli ktoś ma jakieś informacje co do czego pasuje to bardzo bym prosił a ułatwi mi to całe rezanko. :mrgreen:
Widzę że wszyscy pomocni :mrgreen:
Więc sam chyba coś podziałam.
Krok 1.
Przykładowa kierownica przed liftem:
Przykładowa kierownica po lifcie:
* Niby wyglądem takie same ale jednak drobne wyprofilowanie na poduszkę się różnią. Mnie jednak interesuje poprawne zamieszczenie kierownicy w kolumnie oraz jej podłączenie z airbagiem.
* przeglądając rysunki w ETCE kierownice są niemal identyczne
* Na allegro sprzedawcy sprzedają sterowniki do poduszek jako roczniki 98-04 ale pytanie czy sterownik po lifcie współpracuje z jaśkiem przed liftem i odwrotnie - o co mi chodzi czy mój sterownik przed liftingiem współpracuje z poduszką po liftingu?.
* Jestem na ETAPIE rozmów z serwisami AIRBAG czy taka operacja jest możliwa. Jestem ciekaw z jakimi odpowiedziami się spotkam. Dodałem tylko żeby mieli na względzie moje bezpieczeństwo a nie ile na mnie mogą zarobić.
