jak w temacie czy wie może ktoś jak się do tego zabrać, muszę dostać się do sterowania nawigacją w tunelu , posiadam podłokietnik
pozdrawiam
[A6 C5] tunel środkowy demontaż
Poczekaj chwilę, ja demontowałem stary tunel i montowałem do podłokietnika, opisywałem na forum
[ Dodano: 2008-11-04, 23:07 ]
No wreszcie przełożyłem :mrgreen:
Praktycznie żaden problem. Po pierwsze zaopatrzyć się w klucz 13 grzechotkę i przedłużany, jedną nakrętkę z kołnieżem lub podkładką 13. Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką, uważać na przewody, wyjąć kolanko nadmuchu ( delikatnie odgiąć zatrzaski ) potem odkręcić dwie śruby 13 oraz jedną 8 schowaną maskowaniem w schowku na kasety itp, oraz dwie 8 przy lewarku zmiany biegów, potem cały tunel delikatnie podnosimy do góry, wkładamy samą łapę podłokietnika, przy czym należy pamiętać
- żeby aluminiowa łapka mocowania tunelu była pod I ramieniem łapy i spasowana z otworem na śrubę w tunelu
- II ramię łapy musi być zamocowane na śrubie pod plastikiem tunelu
- III ramię przykręcamy normalnie, jest tam fabryczna śruba bez nakrętki
Następnie łapę porządnie dokręcamy, w kolejności wkładamy w otwór tunelu podłokietnik z klapką - ja zapomniałem i musiałem odkręcać podłokietnik :oops:
dokręcamy, zakładamy kolanko nadmuchu i nawiew a następnie cieszymy się luksusowym ori podłokietnikiem.
Wszystko rób powoli i wyczuciem, przede wszystkim dobre klucze
[ Dodano: 2008-11-04, 23:13 ]
Ps. przywitaj się bo Cię modowie zrugają
i daj znać czy pomogło :mrgreen:
[ Dodano: 2008-11-04, 23:07 ]
No wreszcie przełożyłem :mrgreen:
Praktycznie żaden problem. Po pierwsze zaopatrzyć się w klucz 13 grzechotkę i przedłużany, jedną nakrętkę z kołnieżem lub podkładką 13. Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką, uważać na przewody, wyjąć kolanko nadmuchu ( delikatnie odgiąć zatrzaski ) potem odkręcić dwie śruby 13 oraz jedną 8 schowaną maskowaniem w schowku na kasety itp, oraz dwie 8 przy lewarku zmiany biegów, potem cały tunel delikatnie podnosimy do góry, wkładamy samą łapę podłokietnika, przy czym należy pamiętać
- żeby aluminiowa łapka mocowania tunelu była pod I ramieniem łapy i spasowana z otworem na śrubę w tunelu
- II ramię łapy musi być zamocowane na śrubie pod plastikiem tunelu
- III ramię przykręcamy normalnie, jest tam fabryczna śruba bez nakrętki
Następnie łapę porządnie dokręcamy, w kolejności wkładamy w otwór tunelu podłokietnik z klapką - ja zapomniałem i musiałem odkręcać podłokietnik :oops:
dokręcamy, zakładamy kolanko nadmuchu i nawiew a następnie cieszymy się luksusowym ori podłokietnikiem.
Wszystko rób powoli i wyczuciem, przede wszystkim dobre klucze
[ Dodano: 2008-11-04, 23:13 ]
Ps. przywitaj się bo Cię modowie zrugają

[quote="morfeusz27"]Poczekaj chwilę, ja demontowałem stary tunel i montowałem do podłokietnika, opisywałem na forum
[ Dodano: 2008-11-04, 23:07 ]
No wreszcie przełożyłem :mrgreen:
Praktycznie żaden problem. Po pierwsze zaopatrzyć się w klucz 13 grzechotkę i przedłużany, jedną nakrętkę z kołnieżem lub podkładką 13. Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką, uważać na przewody, wyjąć kolanko nadmuchu ( delikatnie odgiąć zatrzaski ) potem odkręcić dwie śruby 13 oraz jedną 8 schowaną maskowaniem w schowku na kasety itp, oraz dwie 8 przy lewarku zmiany biegów, potem cały tunel delikatnie podnosimy do góry, wkładamy samą łapę podłokietnika, przy czym należy pamiętać
- żeby aluminiowa łapka mocowania tunelu była pod I ramieniem łapy i spasowana z otworem na śrubę w tunelu
- II ramię łapy musi być zamocowane na śrubie pod plastikiem tunelu
- III ramię przykręcamy normalnie, jest tam fabryczna śruba bez nakrętki
Następnie łapę porządnie dokręcamy, w kolejności wkładamy w otwór tunelu podłokietnik z klapką - ja zapomniałem i musiałem odkręcać podłokietnik :oops:
dokręcamy, zakładamy kolanko nadmuchu i nawiew a następnie cieszymy się luksusowym ori podłokietnikiem.
Wszystko rób powoli i wyczuciem, przede wszystkim dobre klucze
Hej
Morfi mam pytanie jak zacząłeś demontaż konsoli czyli jak Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką,
WIec mam ciągnąć za kratke? czy cos podważac śrubsztakiem?
z góry dziekuje ze info i pozdrawiam
[ Dodano: 2008-11-04, 23:07 ]
No wreszcie przełożyłem :mrgreen:
Praktycznie żaden problem. Po pierwsze zaopatrzyć się w klucz 13 grzechotkę i przedłużany, jedną nakrętkę z kołnieżem lub podkładką 13. Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką, uważać na przewody, wyjąć kolanko nadmuchu ( delikatnie odgiąć zatrzaski ) potem odkręcić dwie śruby 13 oraz jedną 8 schowaną maskowaniem w schowku na kasety itp, oraz dwie 8 przy lewarku zmiany biegów, potem cały tunel delikatnie podnosimy do góry, wkładamy samą łapę podłokietnika, przy czym należy pamiętać
- żeby aluminiowa łapka mocowania tunelu była pod I ramieniem łapy i spasowana z otworem na śrubę w tunelu
- II ramię łapy musi być zamocowane na śrubie pod plastikiem tunelu
- III ramię przykręcamy normalnie, jest tam fabryczna śruba bez nakrętki
Następnie łapę porządnie dokręcamy, w kolejności wkładamy w otwór tunelu podłokietnik z klapką - ja zapomniałem i musiałem odkręcać podłokietnik :oops:
dokręcamy, zakładamy kolanko nadmuchu i nawiew a następnie cieszymy się luksusowym ori podłokietnikiem.
Wszystko rób powoli i wyczuciem, przede wszystkim dobre klucze
Hej
Morfi mam pytanie jak zacząłeś demontaż konsoli czyli jak Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką,
WIec mam ciągnąć za kratke? czy cos podważac śrubsztakiem?
z góry dziekuje ze info i pozdrawiam
A6, do odkrycia....wiele jeszcze 
