Post
autor: morfeusz27 » 12 sie 2008, 17:24
No wreszcie przełożyłem :mrgreen:
Praktycznie żaden problem. Nie trzeba nawet tunelu zdejmować. Po pierwsze zaopatrzyć się w klucz 13 grzechotkę i przedłużany, jedną nakrętkę z kołnieżem lub podkładką 13. Należy wyjąć tylną część nawiewu z zapalniczką, uważać na przewody, wyjąć kolanko nadmuchu ( delikatnie odgiąć zatrzaski ) potem odkręcić dwie śruby 13 oraz jedną 8 schowaną maskowaniem w schowku na kasety itp, oraz dwie 8 przy lewarku zmiany biegów, potem cały tunel delikatnie podnosimy do góry, wkładamy samą łapę podłokietnika, przy czym należy pamiętać
- żeby aluminiowa łapka mocowania tunelu była pod I ramieniem łapy i spasowana z otworem na śrubę w tunelu
- II ramię łapy musi być zamocowane na śrubie pod plastikiem tunelu
- III ramię przykręcamy normalnie, jest tam fabryczna śruba bez nakrętki
Następnie łapę porządnie dokręcamy, w kolejności wkładamy w otwór tunelu podłokietnik z klapką - ja zapomniałem i musiałem odkręcać podłokietnik :oops:
dokręcamy, zakładamy kolanko nadmuchu i nawiew a następnie cieszymy się luksusowym ori podłokietnikiem.