a więc jak wyżej wymieniam 4 ram. zwykłą bez multifunkcji na 3 ram z s6 i guzikami do tipa +/-
pytanie co potrzbuję by działały mi guziki +/- na co zwracać uwagę
taśma jaki nr?
vag do kodowania mam
przyrządy do zrzucenia kiery też
aku trzeba odłączyć wiem
coś jeszcze
przy okazji montuje tempomat czy jest taśma lub wiązka elektr. powiązane ze sobą są w jakiś sposób czy są to 2 oddzielne rzeczy ?
[A6Q C5] kiera 4 ramienna na 3 ramienna s-line z tip +/-
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
[A6Q C5] kiera 4 ramienna na 3 ramienna s-line z tip +/-
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
taśme będę miał
tzn od lewarka zmiany biegów rozumię ?(wybierak)
teraz te kabelki zlokalizować
thx
tzn od lewarka zmiany biegów rozumię ?(wybierak)
teraz te kabelki zlokalizować

thx

www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK