[C5] Jakość wykonania wnętrza w A6 C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 maja 2008, 13:13
- Imię: Norbert
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
[C5] Jakość wykonania wnętrza w A6 C5
Witam!
Zakładam ten temat, gdyż chciałbym wiedzieć czy to tylko ja nie jestem do końca zadowolony z jakości i trwałości wnętrza C5. Bardzo mnie dziwi że tyle rzeczy się psuje w Audi.
Wymienię poniżej co mi się już zepsuło/co nie działa:
-tylna lampka sufitowa(prawdopodobnie włącznik, popukanie i ruszanie nim powoduje że się w końcu zapali)
-stojaczek tylni do napojów, jeden nie wysuwa się
-klapka bagażnika, musiałem wyciągnąć plastik który tam brzęczał
-starte przyciski od klimatroniku
-wykonanie plastików przy wylocie klimy w okolicach podłokietnika
-haczyki do zahaczenia rolety- oba się odłamały
Samochód jest 2002 rocznik, 115tyś km, uważam że w samochodzie tej klasy nie powinno się psuć tyle rzeczy.
Pozdrawiam i zachęcam do opisywania waszych doświadczeń
Zakładam ten temat, gdyż chciałbym wiedzieć czy to tylko ja nie jestem do końca zadowolony z jakości i trwałości wnętrza C5. Bardzo mnie dziwi że tyle rzeczy się psuje w Audi.
Wymienię poniżej co mi się już zepsuło/co nie działa:
-tylna lampka sufitowa(prawdopodobnie włącznik, popukanie i ruszanie nim powoduje że się w końcu zapali)
-stojaczek tylni do napojów, jeden nie wysuwa się
-klapka bagażnika, musiałem wyciągnąć plastik który tam brzęczał
-starte przyciski od klimatroniku
-wykonanie plastików przy wylocie klimy w okolicach podłokietnika
-haczyki do zahaczenia rolety- oba się odłamały
Samochód jest 2002 rocznik, 115tyś km, uważam że w samochodzie tej klasy nie powinno się psuć tyle rzeczy.
Pozdrawiam i zachęcam do opisywania waszych doświadczeń
widocznie poprzedni właściciel mial w dupie wszystko. Niestety mało wiemy o poprzednich użytkownikach.
- z uchwytami na kubki to normalka, prawie co drugi użytkownik ma z tym problemy
- guziki o klimatronika rownież, choć po lifcie wydawało mi się, że bedą bardziej wytrzymałe. Przy wysokiej temperaturze (szczególnie jesli autko stoi długo na słońcu) niestety ściarają się i brzydko to wygląda. Można dość tani wymienić panel.
Część usterek można naprawić dość tanio, trzeba troszkę pogrzebać na forum. Jak kocha się te autka to z chęcią się przysiądzie do napraw.
PS.: Ten przebieg to zdecydowanie coffffniety
Pozdrawiam Leszczyniaka i życze cierpliwości
- z uchwytami na kubki to normalka, prawie co drugi użytkownik ma z tym problemy
- guziki o klimatronika rownież, choć po lifcie wydawało mi się, że bedą bardziej wytrzymałe. Przy wysokiej temperaturze (szczególnie jesli autko stoi długo na słońcu) niestety ściarają się i brzydko to wygląda. Można dość tani wymienić panel.
Część usterek można naprawić dość tanio, trzeba troszkę pogrzebać na forum. Jak kocha się te autka to z chęcią się przysiądzie do napraw.
PS.: Ten przebieg to zdecydowanie coffffniety

Pozdrawiam Leszczyniaka i życze cierpliwości

Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 12:07 przez Virion, łącznie zmieniany 4 razy.
"O! Dwadzieścia żywych trupów ze mnie szydzi. Cóż za czasy nastały, żeby trupy, miast na cmentarzu leżeć, ludzi nachodziły."
Achaja, Tom I
Achaja, Tom I
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 maja 2008, 13:13
- Imię: Norbert
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Jak na ten rocznik i przebieg samochodu to dosc duzo tych uterek w tym wnetrzu. Moim zdaniem albo auto bylo jakos bardzo zle uzytkowane przez ostsniego wlasciciela albo sprawdz przebieg czy jest oryginalny. Ja mam przejechane prawie trzy razy tyle i w srodku poza jedna dziura po pecie nie mam sie czego doczepic. A elementy nie wygladaj na wymienione i dodam jeszcze ze te auto bylo taksowka.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 maja 2008, 13:13
- Imię: Norbert
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
W moim A6 C5 1.8T z 1998 z przebiegiem 215 000 km jest prawie wszystko ideał.
Nic nie piszczy, nie trzeszczy, nic nie odpada ani się nie ściera. Uchwyty na kubki się otwierają itp.
Problem miałem w tym roku tylko z następującymi elementami (auto ma już 11 lat! - ale dzięki forum
problemy rozwiązałem):
1. Nie zawsze zapalała się lampka nad tylna kanapą. Wyjęcie i dotkniecie lutownicą do zimnego lutu rozwiązało problem w 5 minut.
2. Szyba kierowcy - powolne podnoszenie. Samodzielna wymiana ślizgów w 40 minut. ÂŚlizgi są w ASO po 15 zł sztuka.
Tylko, że ja autko znam od dnia jak wyszło z salonu :-D
Nic nie piszczy, nie trzeszczy, nic nie odpada ani się nie ściera. Uchwyty na kubki się otwierają itp.
Problem miałem w tym roku tylko z następującymi elementami (auto ma już 11 lat! - ale dzięki forum

1. Nie zawsze zapalała się lampka nad tylna kanapą. Wyjęcie i dotkniecie lutownicą do zimnego lutu rozwiązało problem w 5 minut.
2. Szyba kierowcy - powolne podnoszenie. Samodzielna wymiana ślizgów w 40 minut. ÂŚlizgi są w ASO po 15 zł sztuka.

Tylko, że ja autko znam od dnia jak wyszło z salonu :-D
U mnie cała epidemia.
Autko sprowadzone z Niemiec, 2002 rok, przebieg 170.000. I już w momencie zakupu:
- uszkodzny Tuner TMC (skutki: niedziałająca multifunkcja, brak wskazań z RDS i Navi na FIS'sie oraz praktycznie nie odbierające radio). Naprawa - "używka za 300 z Allegro.
- uszkodzony sterownik-komputer Telematik (skutki: zwarcie, stały pobór paądu 0.6A, brak telefonu, brak sterowania głosem). Naprawa - "używka" za 100 z Allegro.
- uszkodzona wycieraczka na tylnej klapie. Zestaw naprawczy w ASO 125 PLN załatwił sprawę.
- problemy z Webasto (do końca niewyjaśnione. Albo rzeczywiście przetarty kabelek, albo ściema mechanika, który to naprawiał, a rzeczywistym problemem był slaby akumulator. Wymieniony, 450zł.
- napęd cd Navi Plus "nie ma sił", aby wysunąć płytę. Trzeba być szybkim i chwytać peanem bądź pesetą , kiedy na chwilę pojawia się w szczelinie
- kompletnie świrujący parktronik. I przód i tył.
- zdrapany lakier z przełączników klimy, świateł i przycisków multifunkcyjnej kierownicy. Jakaś małpa miała chyba 3-centymetrowe tipsy
W trakcie pierwszych 5 miesięcy:
- awaria włącznika świateł awaryjnych. Naprawa - oryginał z ASO za 110.
- awaria włącznika kierunkowskazów na kolumnie kierownicy. Naprawa: zamiennik za 90.
- zgubiona zębatka regulacji reflektora (skutki: opadnięcie xenona, długa, daremna walka z elektroniką, a rozwiązanie - banalne);
- problemy z zawieszeniem NIVO. Jak na razie problem nie rozwiązany.
- trzeszczenie plastików fotela, drzwi i mocowania pasów.
- piszczący zatrzask kanapy;
- bardzo wkurzające ruchy (luzy) fotela kierowcy. Pełna elektryka, rzygać mi się chce na samą myśl o jego demontażu.
Osobiście uważam jakość wykonania tego auta za niegodną AUDI. Poprzednio jeździłem Toledo 2002 (nowy z salonu) i przez 6 lat kompletnie nic nie pękło, zepsuło się ani nie zaskrzypiało. Jestem więc mocno zawiedziony. Autko komfortowe i bardzo miłe, ale...
Jest taka teoria która mówi, że producenci sami prowokują usterki elektroniki, tak aby napędzać koniunkturę. Trudno się z tym nie zgodzić.
Pozdrawiam
Robert
Autko sprowadzone z Niemiec, 2002 rok, przebieg 170.000. I już w momencie zakupu:
- uszkodzny Tuner TMC (skutki: niedziałająca multifunkcja, brak wskazań z RDS i Navi na FIS'sie oraz praktycznie nie odbierające radio). Naprawa - "używka za 300 z Allegro.
- uszkodzony sterownik-komputer Telematik (skutki: zwarcie, stały pobór paądu 0.6A, brak telefonu, brak sterowania głosem). Naprawa - "używka" za 100 z Allegro.
- uszkodzona wycieraczka na tylnej klapie. Zestaw naprawczy w ASO 125 PLN załatwił sprawę.
- problemy z Webasto (do końca niewyjaśnione. Albo rzeczywiście przetarty kabelek, albo ściema mechanika, który to naprawiał, a rzeczywistym problemem był slaby akumulator. Wymieniony, 450zł.
- napęd cd Navi Plus "nie ma sił", aby wysunąć płytę. Trzeba być szybkim i chwytać peanem bądź pesetą , kiedy na chwilę pojawia się w szczelinie

- kompletnie świrujący parktronik. I przód i tył.
- zdrapany lakier z przełączników klimy, świateł i przycisków multifunkcyjnej kierownicy. Jakaś małpa miała chyba 3-centymetrowe tipsy

W trakcie pierwszych 5 miesięcy:
- awaria włącznika świateł awaryjnych. Naprawa - oryginał z ASO za 110.
- awaria włącznika kierunkowskazów na kolumnie kierownicy. Naprawa: zamiennik za 90.
- zgubiona zębatka regulacji reflektora (skutki: opadnięcie xenona, długa, daremna walka z elektroniką, a rozwiązanie - banalne);
- problemy z zawieszeniem NIVO. Jak na razie problem nie rozwiązany.
- trzeszczenie plastików fotela, drzwi i mocowania pasów.
- piszczący zatrzask kanapy;
- bardzo wkurzające ruchy (luzy) fotela kierowcy. Pełna elektryka, rzygać mi się chce na samą myśl o jego demontażu.
Osobiście uważam jakość wykonania tego auta za niegodną AUDI. Poprzednio jeździłem Toledo 2002 (nowy z salonu) i przez 6 lat kompletnie nic nie pękło, zepsuło się ani nie zaskrzypiało. Jestem więc mocno zawiedziony. Autko komfortowe i bardzo miłe, ale...
Jest taka teoria która mówi, że producenci sami prowokują usterki elektroniki, tak aby napędzać koniunkturę. Trudno się z tym nie zgodzić.
Pozdrawiam
Robert
Było:
2008 - 2019 C5 Quattro AKE 2002
Jest:
2019 - C7 Quattro CNHA 2016
2008 - 2019 C5 Quattro AKE 2002
Jest:
2019 - C7 Quattro CNHA 2016
Nadal twierdzę. Samochód wyszukany i sprowadzony przeze mnie. Wprawdzie istnieje kilka procent szansy, że Autohaus masowo fałszuje pieczątki powszechnie znanych w DE serwisów (pachnie kryminałem), ale osobiście w to nie wierzę.Marvik pisze:i po tym wszystkim nadal twierdzisz, że to autko ma przebieg 170tyś ? :roll:Argi pisze:Autko sprowadzone z Niemiec, 2002 rok, przebieg 170.000.
Było:
2008 - 2019 C5 Quattro AKE 2002
Jest:
2019 - C7 Quattro CNHA 2016
2008 - 2019 C5 Quattro AKE 2002
Jest:
2019 - C7 Quattro CNHA 2016
- ShoofeL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1103
- Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
- Kontakt:
Też mi się nie chce wierzyć, że to się dzieje przy takim przebiegu 
Rozumiem jakby miała natrzaskane z 500000 km.
Ja mam u siebie 190000km przy roczniku 2002 i nic się nie dzieje...
Komfort pełną parą.
Jedyne co, to wymieniłem półośki, bo były pokrzywione (efekt obniżonego zawieszenia) i panel z Klimatronica, bo nie działał jeden przycisk + od regulacji temperaturki, a reszta hula aż miło
pozdro...

Rozumiem jakby miała natrzaskane z 500000 km.
Ja mam u siebie 190000km przy roczniku 2002 i nic się nie dzieje...
Komfort pełną parą.
Jedyne co, to wymieniłem półośki, bo były pokrzywione (efekt obniżonego zawieszenia) i panel z Klimatronica, bo nie działał jeden przycisk + od regulacji temperaturki, a reszta hula aż miło

pozdro...
- fanatyk_aut
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 lis 2008, 16:26
- Lokalizacja: Częstochowa
Koledzy tak jak czytam te wasze wszystkie posty to mi sie wierzyc nie chce!!
Ja mam Audunie z 97r sprowadzona ze Szwajcarii w sierpniu 2008 przejchałem juz 20 tys kilometrow na pieknych polskich bezdrożach
:mrgreen: Nie dołożyłem do autka ani zlamanego grosiwa tylko wymiana filtrow olejow rzeczy ktore trzeba wymieniac!! Nic sie nie zdziera wszytko sie otwiera 
Tak jak koledzy wyżej pisza wasze przebiegi musza skrytwac duza niespodzianke
Napewno nie sa takie jakie macie na blacikach przed soba.
POZDROWIENIA ZE ÂŚWIęTEGO MIASTA!!




Tak jak koledzy wyżej pisza wasze przebiegi musza skrytwac duza niespodzianke

POZDROWIENIA ZE ÂŚWIęTEGO MIASTA!!
POZDROWIENIA ZE ŚWIETEGO MIASTA
!!
