Dopiero co zamieniłem A4 B6 na A6 C5 Allroada.
W A4 miałem zmienioną kierę na multifunkcję z R8/TT wg poradnika Malika z forum Audi A4:
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.0
Uważam że to znakomity mod nie tylko pod względem estetycznym, ale również podnoszący funkcjonalność zestawu - RNS-E, SDS, Bluetooth, kiera - na najwyższy możliwy poziom. (Jedyny minus jest taki że to nikt nie wie jak się zachowa 2-stage'owy airbag

Myślałem że technologicznie procedura jest taka sama jak w A4 (moduł sterowania kierownicy z A8, taśma kierownicy od A4 B7itp).
Okazuje się jednak, że prawdopodobnie moduł sterowania kierownicy i taśma w A6 są zupełnie inne, choćby manetka tempomatu w A6 jest zintegrowana z kierunkowskazami, podczas gdy w A4 i chyba A8 to osobne manety - oznacza to inny moduł sterowania itp.
CZy ktoś robił coś takiego w A6 C5? (tak używałem funkcji "szukaj" na forum

Może wspólnymi siłami forumowiczów uda się wypracować takie rezanko

Pozdrawiam!