nie znalazłem na forum, wiec proszę o pomoc
muszę wymienić pas, ale nie wiem za bardzo jak się zabrać za to
mówili mi, że od góry, tylko leci tam kurtyna i nie chciałbym, aby zjechała :shock:
mniej więcej na środku gdzie łączy się plastik z poszyciem idzie dość mocno odsunąć, (słychać wyskok kołków) ale dalej nie wiem jak
jeden kolo mi powiedział, że od góry zacząć i resztę pociągnąć do góry
jeżeli ktoś wie, byłbym wdzięczny
[A6 C5] Demontaż pasa kierowcy
nie wiem jak boczną kurtyną, ale musisz też zdjąć dolną nakładkę progu, bo przykrywa dolną śrubę pasa. Musisz zacząć podważać ją dogóry, albo od strony tylnej kanapy albo od strony nóg kierowcy, jest wciskana na zatrzaski, ale dość łatwo wychodzi, przy środkowym słupku jest najgorzej , ale po woli można ją wyciągnąć, bez uszkadzania, plastik dość elastyczny.
pozdrawiam
pozdrawiam
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
no listwę to wiem, mam zdjęte to był pikuś przy tym słupkuwojtekcbr pisze:nie wiem jak boczną kurtyną, ale musisz też zdjąć dolną nakładkę progu, bo przykrywa dolną śrubę pasa. Musisz zacząć podważać ją dogóry, albo od strony tylnej kanapy albo od strony nóg kierowcy, jest wciskana na zatrzaski, ale dość łatwo wychodzi, przy środkowym słupku jest najgorzej , ale po woli można ją wyciągnąć, bez uszkadzania, plastik dość elastyczny.
pozdrawiam
na zatrzaskach (takich blaszkach) listwa ładnie chodzi
ale dalej nie wiem
edit
więc tak, wkurzyłem się zabrałem się za to
tłumaczę, może się komuś przyda
zaczynamy od zdjęcie oczywiście listwy dolnej, wystarczy za nią pociągnąć zatrzaski same wyskakują, po tym zabiegu można odkręcić pas od progu
dojście go samego pasa, lecimy od góry
zdejmujemy zaślepkę Airbag, pod nią jest gwiazdka, odkręcamy, zdejmujemy całą cześć zaślepki
pod nią, widać kurtynę, a pod kurtyną 2 gwiazdki do odkręcenia, i już mamy luźny słupek, kręcimy nim w prawo lub lewo i wyciągamy do góry
po czym możemy odkręcić cały pas - tyle filozofii
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
nom niestety moja "niunia" po strzale była (ale nie było tak zle)wollys pisze:A czemu wymieniasz ten pas kolego?Wystrzelony napinacz?
Pozdro
został mi pas w sumie tylko, ale już został zamieniony 8-)
a "niunia" zaczyna bić kolejne km
tylko jeszcze nie wiem co zrobić ze skrzynią (tiptronic) czy wymieniać w niej olej czy nie
bo różne czytam poglądy na ten temat
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
no mówi się, że nie wymienia się oleju, ale czytałem, że automaty awaryjne bywają, szczególnie z tego słynie multitronicwollys pisze:Z tego co ja sie orientowalem to nie wymienia sie w skrzyni - natomiast najlepiej zapytaj w serwisie AUDI
Aha a jakie miales objawy zle dzialajacego pasa (napinacza)?
Pozdrawiam
przecież napisałem, że moja niunia po "strzale" :-P
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga