Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
Po wgraniu softu dpf off mruga mi kontrolka od swiec blad niewlascie oprogramowanie czy problemem moze byc nie odpieta wtyczka od czujnika temp spalin przy katalizatorze ? Gdzie on jest nie moge go namierzyc
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A6/2008/4 ... 253/253055
30,37 wypiete.
Sciagałem wsad z błedem czujnika cisnienia - moze tutaj popełniłem błąd ?
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A6/2008/4 ... 253/253055
30,37 wypiete.
Sciagałem wsad z błedem czujnika cisnienia - moze tutaj popełniłem błąd ?
Re: Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
Odklepiemy temat.
Ktoś coś, jakieś opinie po wywaleniu wszystkiego? Poza smrodem i dłuższym nagrzewaniem? Rozmyślam wywalić te klapy + dpf i wywalić może końcowe.
Tylko czy warto, czy nie warto? Jakieś odczucia?
Ktoś coś, jakieś opinie po wywaleniu wszystkiego? Poza smrodem i dłuższym nagrzewaniem? Rozmyślam wywalić te klapy + dpf i wywalić może końcowe.
Tylko czy warto, czy nie warto? Jakieś odczucia?
Re: Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
Jak musisz to wywalaj. Jak nic się nie dzieje to zostaw.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 lut 2016, 14:00
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Re: Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
Panowie, jak tam z kopceniem po usunięciu DPFa? Widać znacząca różnice?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
dobra, dopne sie do tematu bo mam pewne rzeczy za soba.
Auto Polift 2.7tdi Q TT.
Kupilem auto z przebiegiem 208tkm mialo niecale 5 lat, DPF mial 0,2 zapelnienia (Granica 0,37)
robilem wtedy jakies 20-25tkm/rocznie, 3 razy do poslki reszta trasy od 5-100km, roznie bywalo.
krotko po 220tkm dpf mial 0,25, przy chyba 280tkm 0,35 (nie pamietam juz dokladnie)
dpf regenerowal juz co 300km, na autobanie 800-1000km.
miedzy czasie zrobilem virusa na 230KM, spalanie sie nie zmienilo, w sumie wszystko ok, tylko kucy przybylo
w 2019 w polsce bylem w warsztacie aby to zapchane go... powiem zdjac i przy okazji wylaczyc recylkulator sp.
pomiar zrobiono i bylo 243KM oraz 566Nm. Moment byl troche za bardzo falowany, powiedzialem ze zrobimy to innym razem.
W zeszlym roku dopracowano troche program i moment leci teraz prawie rowno, jest teraz 245KM i 540Nm.
Zrobili mi tez pomiar na originalnym programie (190KM) bez dpf, wyszlo i tu uwaga 213KM!!!
z wylaczonym recylkulatorem auto zima nagrzewa sie dluzej, latem prawie bez roznicy.
z kopceniem myslalem ze bedzie gorzej, jadac normalnie nie ma nic.
dopiero jak sie da w palnik to przez moment widac troche, pozatym nie jest zle.
Jak soft jest zle zrobiony to bedzie wiecej kopcil.
na aucie mam teraz ponad 300tkm, wtryski maja troche nagaru ale dobre wyniki w grupie 72-77, rowniez korekty trysku sa max -+ 0,05-0,24.
rury wydechowe niestety troche czarne.
jesli DPF jest dobry to bym zostawil, w innym przypadku...
dezyzja nalezy do was
Auto Polift 2.7tdi Q TT.
Kupilem auto z przebiegiem 208tkm mialo niecale 5 lat, DPF mial 0,2 zapelnienia (Granica 0,37)
robilem wtedy jakies 20-25tkm/rocznie, 3 razy do poslki reszta trasy od 5-100km, roznie bywalo.
krotko po 220tkm dpf mial 0,25, przy chyba 280tkm 0,35 (nie pamietam juz dokladnie)
dpf regenerowal juz co 300km, na autobanie 800-1000km.
miedzy czasie zrobilem virusa na 230KM, spalanie sie nie zmienilo, w sumie wszystko ok, tylko kucy przybylo
w 2019 w polsce bylem w warsztacie aby to zapchane go... powiem zdjac i przy okazji wylaczyc recylkulator sp.
pomiar zrobiono i bylo 243KM oraz 566Nm. Moment byl troche za bardzo falowany, powiedzialem ze zrobimy to innym razem.
W zeszlym roku dopracowano troche program i moment leci teraz prawie rowno, jest teraz 245KM i 540Nm.
Zrobili mi tez pomiar na originalnym programie (190KM) bez dpf, wyszlo i tu uwaga 213KM!!!
z wylaczonym recylkulatorem auto zima nagrzewa sie dluzej, latem prawie bez roznicy.
z kopceniem myslalem ze bedzie gorzej, jadac normalnie nie ma nic.
dopiero jak sie da w palnik to przez moment widac troche, pozatym nie jest zle.
Jak soft jest zle zrobiony to bedzie wiecej kopcil.
na aucie mam teraz ponad 300tkm, wtryski maja troche nagaru ale dobre wyniki w grupie 72-77, rowniez korekty trysku sa max -+ 0,05-0,24.
rury wydechowe niestety troche czarne.
jesli DPF jest dobry to bym zostawil, w innym przypadku...
dezyzja nalezy do was
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 07 cze 2008, 09:38
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Re: Programowe wyłączenie filtra DPF , EGR , Klap wirowych Bosch
Witam
Temat dosyć stary ale u mnie aktualny, chciałbym programowo usunąć dpf i egr, (temat mechaniczny
ogarnę) kogo polecacie w okolicach śląska, ewentualnie trochę dalej
pozdrawiam.
Temat dosyć stary ale u mnie aktualny, chciałbym programowo usunąć dpf i egr, (temat mechaniczny
ogarnę) kogo polecacie w okolicach śląska, ewentualnie trochę dalej
pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga