Odpinasz dwa górne, dodatkowo możesz odpiąć końcówkę drążka kierowniczego. i nie podnoś wahacza podnośnikiem.diego pisze:Które wahacze z góry rozpinacie, te po stronie zderzaka czy środka samochodu?
Dzisiaj udało mi się zrobić jedną stronę, stary przegub rozpadł się na pół więc nie trzeba było wyciągać, później jakoś wsadziłem nowy bez rozkręcania wahaczy.
Z drugiej strony nie udało mi się nawet wyciągnąć starego, koło skręcone na maxa z lewarkiem pod piastą.
I jeszcze jedno pytanie, otóż dałem stare zabezpieczanie to ostanie na półosi, w które się wbija przegub gdyż nie byłem w stanie wbić przegubu z nowym zabezpieczeniem, czy to w czymś przeszkadza, że jest stare?
Ogólnie wystarczy odpiąć dwa górne odkręcasz przegub wewnętrzny i masz półoś na zewnątrz.
Nie wymieniając zabezpieczenia na nowe ryzykujesz ze pęknie, ale jak nie był uszkodzony to nic nie powinno się stać. Ale nie widziałem nie uszkodzonego Nowy wystarczyło dopasować bardziej do rowka.