[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Re: [A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Witam ... sruby odkrecone i co teraz nie moge zegarow wyjasc moje pytanie w jakiej pozycji trza to wyjasc albo co trza podwarzyc albo juz sam nie wiem .... prosze o szybka porade ... dzieki .... pozdro
Likom-Tomek: Jesli pomoglem zaznacz to
!!!!

Panowie nie moge tego wyjasc wysune ze 2 cm i koniec dalej sie boje bo nie wiem co tam jest a pozatym on dalej nie idzie i nie wiem czy to trzeba mocno i smialo czy jakims sposobem POMOCY!!!!
[ Dodano: 2011-01-20, 18:31 ]
No panowie wreszcie udalo mi sie to wyjasc i zamontowac obrecze do wyjecia licznika uzylem uchwytu do telefonu montowanego na szybe (przysawka) moze byc tez od GPS przyklejacie do szybki licznika i rownomiernie wychodzi .... banal z taka pomoca to wyjasc .... Uwaga Umnie byly trzy wtyczki .... trzba uwarzac jak sie wyciaga













[ Dodano: 2011-01-20, 18:31 ]
No panowie wreszcie udalo mi sie to wyjasc i zamontowac obrecze do wyjecia licznika uzylem uchwytu do telefonu montowanego na szybe (przysawka) moze byc tez od GPS przyklejacie do szybki licznika i rownomiernie wychodzi .... banal z taka pomoca to wyjasc .... Uwaga Umnie byly trzy wtyczki .... trzba uwarzac jak sie wyciaga


Likom-Tomek: Jesli pomoglem zaznacz to
!!!!

- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Fajny opis. Bardzo mi się przydał.
W pierwszym poście tego tematu można dopisać że te śrubki co są z tyłu zegarów po obydwu stronach i trzymają plastikowe zaślepki chroniące zegary (woltomierz i temp. oleju) trzeba koniecznie odkręcić bo one są wkręcone w przednią obudowę zegarów.
"wszyscy mają Mambę, mam i ja"
[ Dodano: 2011-02-24, 21:00 ]
Wziąłem się za to przy -7 stopniach - chyba mi się od tego mrozu coś pod czaszką poprzestawiało. Warto było - najgorzej to przecisnąć te małe ringi.
Ale proponuję zastosować dźwignię zrobioną z kluczy imbusowych. Oczywiście żeby nie porysować to trzeba coś podłożyć pod klucz. Wtedy mi wskoczyły od razu. Ostatnie kółko montowałem 30 sekund. 
Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post a6-c5-krakow-moje-marzenie-vt2835.htm

W pierwszym poście tego tematu można dopisać że te śrubki co są z tyłu zegarów po obydwu stronach i trzymają plastikowe zaślepki chroniące zegary (woltomierz i temp. oleju) trzeba koniecznie odkręcić bo one są wkręcone w przednią obudowę zegarów.
"wszyscy mają Mambę, mam i ja"

[ Dodano: 2011-02-24, 21:00 ]
Wziąłem się za to przy -7 stopniach - chyba mi się od tego mrozu coś pod czaszką poprzestawiało. Warto było - najgorzej to przecisnąć te małe ringi.


Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post a6-c5-krakow-moje-marzenie-vt2835.htm
super Ci to wyszło też się biorę za ringiJurek85 pisze:Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post a6-c5-krakow-moje-marzenie-vt2835.htm

[ Dodano: 2011-05-13, 17:46 ]
jak wcisnąłeś te małe ringi mi kurde do obrotomierza i prędkościomierza zaskoczyły, od FIS'a przyklejony ale nie mogę zamontować tych małych ringów bo przeszkadza mi szybka. Potrzebuję porady bo tak nie fajnie wygląda bez 4 ringówJurek85 pisze:"wszyscy mają Mambę, mam i ja"![]()

Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Podłożyłem na pleksę 5 warstw husteczki higienicznej, żeby nie porysować.Armani85 pisze:Dolaczam sie i odswiezam jak wy to wcisnelsicie te male ringi?
Wykorzystałem dźwignię, bo ręką nawet Pudzian by nie dał rady.
Wykorzystałem mały duży klucz imbusowy - trzeba sobie dobrać odpowiednie wielkości - wtedy to jest już plaża założenie tych małych ringów.
- handsomedaniel
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 20 cze 2011, 12:06
- Lokalizacja: HollyŁódź
Akurat ringów nie zakładałem (dobierałem się do fis'a) ale korzystałem z tej instrukcji rozbiórki i jak doszedłem do dalszego etapu - tzn zdjąłem wskazówki - zrezygnowałem, bo stwierdziłem, że dalej jest za ciężko i już bez instrukcji.. złożyłem wszystko, po czym jak odpaliłem autko okazało się, że nie działa prędkościomierz. Dziś wyjąłem je ponownie sprawdziłem wszystko, podpiąłem ponownie poprawnie wtyczki i dalej jadę 0-na godzine 
Zwróciłem uwagę, że wskazówka prędkościomierza chodzi oporniej niż obrotomierza - to normalne?
W środku było napisane Jeager.
Może mi ktoś podpowie co mogłem spierdzielić macając bebechy zegarów?
Grzebe dalej w sieci i znalazłem chyba odpowiedź, tylko mi powiedzcie, czy też tak macie..?
Chodzi o tą wiązkę w piankowym puszorku, czy macie ją tak zamontowaną jak na zdjęciu?
Bo u mnie idzie ona w prawą stronę deski jakby za nawiew, a tam na górze tego dużego czarnego wtyku wgl nie było i kwestia czy mi to gdzieś spadło, czy co?

Zwróciłem uwagę, że wskazówka prędkościomierza chodzi oporniej niż obrotomierza - to normalne?
W środku było napisane Jeager.
Może mi ktoś podpowie co mogłem spierdzielić macając bebechy zegarów?
Grzebe dalej w sieci i znalazłem chyba odpowiedź, tylko mi powiedzcie, czy też tak macie..?
Chodzi o tą wiązkę w piankowym puszorku, czy macie ją tak zamontowaną jak na zdjęciu?
Bo u mnie idzie ona w prawą stronę deski jakby za nawiew, a tam na górze tego dużego czarnego wtyku wgl nie było i kwestia czy mi to gdzieś spadło, czy co?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec
witam
ja mam taki problem
licznik posiadam z pełnym fisem wysłałem do naprawy gdyż mi nie chodziło nic na nim i wskazwki sie jakby zawiesiły
i nie ruszały tzn jak padł przy 50 km/h to tam stało
dostałem licznik podłączyłem i chodziło dobrze na drugi dzieĂą już nie więc wyjołem i poruszałem tymi kostkami i kablami
wchodzącymi do tych kostek zamontowałem chodziło ale za jakies 5 godzin już nie działało jak przyszedłem(w czasie jazdy nic sie nie działo z nim chodził) znów próbowałem ruszać tymi kostkami ale nie pomaga to nic teraz nie wiem co sie dzieje działa tylko kontrolka od swiec akumulator kierunki a tak to nic żadne wskazówki podswietlenie ani zegary
POMOCY!!!!!!!!!
ja mam taki problem
licznik posiadam z pełnym fisem wysłałem do naprawy gdyż mi nie chodziło nic na nim i wskazwki sie jakby zawiesiły
i nie ruszały tzn jak padł przy 50 km/h to tam stało
dostałem licznik podłączyłem i chodziło dobrze na drugi dzieĂą już nie więc wyjołem i poruszałem tymi kostkami i kablami
wchodzącymi do tych kostek zamontowałem chodziło ale za jakies 5 godzin już nie działało jak przyszedłem(w czasie jazdy nic sie nie działo z nim chodził) znów próbowałem ruszać tymi kostkami ale nie pomaga to nic teraz nie wiem co sie dzieje działa tylko kontrolka od swiec akumulator kierunki a tak to nic żadne wskazówki podswietlenie ani zegary
POMOCY!!!!!!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow