Witam,
Czy panowie specjaliści ds. przekładania kluczyków się może orientują czy jest możliwość przełożenia płytki i transpondera ze zwykłego kluczyka ( nie otwieranego ) na scyzoryk :-P ?
Ktoś z was wykonywał taką operację? Wiadomo, transponder musi byś umiejscowiony w idealnie takiej samej odległości od stacyjki jak stary kluczyk, a grot będzie trzeba zrobić nowy:(
Zastanawiam się tylko czy płytka się zmieści i czy odległość transpondera będzie w obu przypadkach taka sama ( myśląc logicznie powinno tak być). aha i czy grot sam w sobie jest jakoś zabezpieczony? czy Surówka (nieoryginalna np. z allegro) będzie działać ?
Wyżale się troszkę - mianowicie chciałbym jeszcze oddzielny przycisk do otwierania bagażnika:( ale czy to nie za wiele?
Pozdrawiam
[A6 C5] Przełożenie kluczyka
- szybkilopez69
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 14:13
- Lokalizacja: Płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Pozwolę sobie odkopać może ktoś z Was przerabiał ten problem.
Jestem na etapie przekładania obudowy kluczyka i utknąłem w miejscu gdzie trzeba wyjąć transponder, u mnie jest on przyklejony z każdej strony z której dotyka plastiku kluczyka.
Jest jakiś sposób na wyjęcie tego transpondera, boję się go ruszać bo nie wiem jak mocny on jest i jak mocno trzyma go klej
Zastanawiam się czy nie lepiej by było dorobić taki transponder do nowego kluczyka orientuje się ktoś z Was ile by to mogło kosztować. Wtedy bym miał 3 kluczyki jeden tylko bez pilota.
Obecnie mam 2 sprawne kluczyki, wiadomo auto ma pewnie z milion przebiegu więc w kieszeniach Hansa potem Ahmeda trochę się obudowy powycierały, chciałbym je zmienić dla komfortu wizualnego na zegarze mam tylko 310 tyś;)
Jestem na etapie przekładania obudowy kluczyka i utknąłem w miejscu gdzie trzeba wyjąć transponder, u mnie jest on przyklejony z każdej strony z której dotyka plastiku kluczyka.
Jest jakiś sposób na wyjęcie tego transpondera, boję się go ruszać bo nie wiem jak mocny on jest i jak mocno trzyma go klej
Zastanawiam się czy nie lepiej by było dorobić taki transponder do nowego kluczyka orientuje się ktoś z Was ile by to mogło kosztować. Wtedy bym miał 3 kluczyki jeden tylko bez pilota.
Obecnie mam 2 sprawne kluczyki, wiadomo auto ma pewnie z milion przebiegu więc w kieszeniach Hansa potem Ahmeda trochę się obudowy powycierały, chciałbym je zmienić dla komfortu wizualnego na zegarze mam tylko 310 tyś;)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sie 2016, 11:28
- Lokalizacja: Łódzkie
Odgrzeję temat bo mi się spory problem zmontował... zaczynajac od poczatku to mialem jeden dzialajacy scyzoryk (immo i central) i serwisowy z samym immo. Postanowilem wymienic obudowe scyzoryka i sie zaczelo... po wymianie scyzoryk nie otwieral centrala a caly czas dzialalo immo tj. Wylaczal kontrolke. Probowalem synchronizowac metoda w zamku kierowcy z serwisowym ktory wlaczal zaplon i nic. Po wagu w centralu w bloku nr 21 mam wartosc 0 i jak zmieniam na 1 to nie moge zapisac i wraca do zera spowrotem... poza tym kombinowalem tez niepotrzebnie przy immo i efektem tego sa obydwa klucze nie rozlaczajace immo. Tj pali sie kontrolka immo caly czas. Nawet na kluczu serwisowym... a jak w liczniku wchodze w blok 21 mam tam wartosc 4 i przy probie zmiany wyskakuje error. Zglupialem. Podsumowujac mam teraz nie dzialajace klucze i nie moge zakodowac. POMOCY!!!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga