Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 ] Odnowa lamp - przednich.

Warsztat
lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 06 kwie 2012, 23:37

jutro lub w niedziele bede pisal swoj temat na temat regeneracji calych lamp i opisze wszystko dosc dokladnie.

Awatar użytkownika
Rechu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 kwie 2011, 12:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rechu » 07 kwie 2012, 21:04

RomanS, Jaka nakładka na polerkę gąbka czy filc ? Pasta polerska G3 czy do tak wielkiej gradacji papieru jak 2000 wystarczy tempo ?

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 07 kwie 2012, 21:29

CAÂŁY WÂĄTEK O ODNOWIE LAMPY WRAZ ZE ZDJęCIAMI

Odnowa i przeróbka lamp przed liftem na Bi Xenon - FotoStory
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2012, 13:11 przez lgorek, łącznie zmieniany 1 raz.

gość_

Post autor: gość_ » 08 kwie 2012, 11:33

Rechu pisze:wystarczy tempo ?
od tempo radzilbym sie trzymac z daleka, jest masa dobrych drodkow na rynkua ty chcesz isc w jeden z nagorszych?

Awatar użytkownika
kolega26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:10
Lokalizacja: Kentaki

Post autor: kolega26 » 10 kwie 2012, 17:01

A jakies fotostory po lifcie na bixenon jest? :)
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************

Myślmy...

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 10 kwie 2012, 17:12

sadzik65439 pisze:ty chcesz isc w jeden z nagorszych?
Nie jest najgorszy tylko trzeba wiedzieć do czego on służy :)
Tempo nie jest po prostu zwykłą pastą scierną, ani nabyłyszczającą więc dlatego się nie nadaje do świateł
Tempo jest raczej ściernonabłyszczającą, czyli półśrodek do naprawy lakieru, jak komuś się nie chce robić dwóch etapów, scierania i nabłyszczania :) to bierze tempo, więc na handel przygotować auto w sam raz :)

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 10 kwie 2012, 18:23

kolega26 pisze:A jakies fotostory po lifcie na bixenon jest? :)
może będziesz pierwszym :D

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 10 kwie 2012, 20:21

Rechu pisze:RomanS, Jaka nakładka na polerkę gąbka czy filc ? Pasta polerska G3 czy do tak wielkiej gradacji papieru jak 2000 wystarczy tempo ?
Jak dla mnie to Twoje pytanie jest wyraźnie ironiczne <mysli>, niepotrzebnie, ale niech Ci będzie <okok>

Ja polerowałem ręcznie, ale kilka postów wcześniej ktos pisał, że na polerkę gabka.

Farecla G3 czy Tempo ? Ja miałem Fareclę ale co do Tempo to jest co najmniej kilka rodzajów Tempo, więc zalezy którą masz na mysli. Generalnie to pewnie pastą do zebów też dałoby sie nieźle to zrobić <okok> Albo np taka pasta do polerowania mosiądzu, instrumentów itp. Weźmiesz coś bardziej delikatnego to będziesz musiał więcej popracować <okok>

Nie ma jednego gotowego przepisu takiego, że tylko ten jeden jest prawdziwy !

Jakbym taki znał to bym go czym prędzej opatentował, że to do Audi A6C5 <okok>

Całkiem niedawno widziałem filmik na yt gdzie obrabiano lampy Passata B5, wiec przypadek bliźniaczy. Szlifowanie papierami, jak zwykle, potem polerka. Ale polerka bez jakiejkolwiek pasty, tylko jakimiś krążkami polerskimi na polerce, nie wiertarce. Efekt wychodził bezbłędny.

Mozna to po prostu zrobić na różne sposoby, zależy co kto ma pod ręką i jaki efekt go zadowala <okok> <okok> <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

vectra007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: vectra007 » 11 kwie 2012, 00:52

to moze i ja cos dodam od siebie jesli moge

odnowa lamp dokladnie krok po kroku ja robilem tak samo i mam lampy idelne jesli admin pozwoli moge wkleic swoje zdjecia :)

http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... 0889c3fd82

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2761291


http://imageshack.us/g/23/img3814so.jpg/
a tu moja audi po polerce :)
w razie problemow pisz pomoge nie staram sie wymadrzac staram sie pomoc ucza sie na bledach :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 11 kwie 2012, 13:05

censored pisze:
RomanS pisze:tylko jakimiś krążkami polerskimi na polerce
Trzeba było czytać moj temat odnośnie polerowania felg to byś wiedział jakie to krążki heheh :) <okok>
Może i trzeba było, tylko po co jak nie bylo mi to potrzebne ??? Swoje lampy robiłem kilka lat temu a ten filmik wpadł mi przypadkiem jakis miesiąc temu. Nie bede teraz dociekał co to za krążki bo mi to niepotrzebne a wspomniałem o tym aby pokazać, że niejednemu psu Burek na imie <lol> i mozna to robic na różne sposoby <okok>

No to może jednak: co to za tajemnicze krążki polerskie ??? <figielek> ;p
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
juber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 14 lut 2011, 10:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: juber » 15 kwie 2012, 23:33

Koledzy mam pytanie czy któryś z Was regenerował odbłyśnik za soczewką w A6 C5 z roku 1997.
Przymierzam się do tego i przeglądam forum i nie wiem czy ten odbłyśnik (z tego rocznika) można oddzielić od soczewki i wymontować mechanizm ustawienia świateł. Wiem, że w młodszych rocznikach jest to wszystko zamontowane na śrubach ale rzuciło mi się gdzieś w oczy, że w moim roczniku jest to znitowane.
Wolę się upewnić przed rozklejeniem lamp.
PZDR

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 16 kwie 2012, 08:06

Nawet jak jest znitowane to rozwiercasz, a potem nitujesz lub montujesz na śrubkę.
W astrze robiłem lampe i była na nitach, żąden problem rozwiercić i założyć nowe nity więc się nie bój.

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 16 kwie 2012, 09:40

biernik po co nitować, lepiej kupić śrubkę m3 lub m4 i skręcić wteczy możemy później bez problemu rozkręcić.

Awatar użytkownika
juber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 14 lut 2011, 10:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: juber » 17 kwie 2012, 09:42

Koledzy spoko dziś demontuje lampy i będę je rozklejać. Dzwoniłem do zakładu, który regeneruje lampy i właściciel powiedział, że nie muszę się przejmować jeśli soczewka z odbłyśnikiem jest na stałe zmontowane, oni się tym zajmą (gdyby trzeba było to w sumie zdecydowałbym się na metodę Igorka tj. na śruby).


Aktualizacja 19.04.2012r.

No i jestem po demontażu.
Trochę powalczyłem przedwczoraj z rozklejeniem, rozebraniem na części pierwsze, czyszczeniem wszystkiego - klosz, odblaski, soczewka i odbłyśnik soczewki i składaniem wszystkiego do kupy ale efekt uważam za genialny.
Ku mojemu zdziwieniu odbłyśnik mam prawie lusterko (na jednej ściance jest jedynie trochę tatowa warstwa i mały odprysk warstwy a reszta lusterko). Na to wygląda, że poprzedni właściciel regenerował odbłyśniki. Nawet jak spróbowałem przetrzeć odbłyśnik (szmatką od czyszczenia obiektywów/okularów bo zwykła mikrofibra jest za twarda na to) to warstwa odbłyśnika trzyma się mocno, więc przetarłem z kurzu całe odbłyski.
Soczewka też była mocno zakurzona a z powodu nieszczelności jednej z lamp na soczewce było widać kropki po zaschniętej wodzie.
Dodam, że w modelu 1997 soczewka jest zmontowana razem z odbłyśnikiem na stałe ale to nie stanowiło problemu żeby przeczyścić wnętrze.

Po wszystkim lampy już mam zamontowane na swoim miejscu i byłem na stacji diagnostycznej, żeby sprawdzić ustawienie świateł (bo przy przykręcaniu soczewki są 4 śruby z dystansami i nie wiedziałem czy wszystkie są w pierwotnej pozycji). Okazało się, że lamy świecą trochę za wysoko ale może być to spowodowane tym, że tylne amortyzatory mam trochę zużyte i dupa lekko obsiadła. Na regulacji świateł mam 1 i świecą idealnie.

Dnia przed samochodem wieczorem nie ma ale widzę różnicę w świeceniu. Niestety w moim modelu mam małą soczewkę i H1 ale za ok tydzieĂą zamawiam zestaw HID to jeszcze bardziej poprawi się widoczność na drodze.


Poniżej zdjęcia moich soczewek z odbłyskami. na jednym ze zdjęć widać lekko matową warstwę (po przetarciu z kurzu trochę się poprawiło).

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

PZDR

banancz99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 10 lis 2011, 07:51
Lokalizacja: Lublin-Zamość

Post autor: banancz99 » 28 kwie 2012, 15:11

Nie masz problemu?? znajdź kobietę kup samochód i przygarnij psa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja