[A6 C5 ] Odnowa lamp - przednich.
CAÂŁY WÂĄTEK O ODNOWIE LAMPY WRAZ ZE ZDJęCIAMI
Odnowa i przeróbka lamp przed liftem na Bi Xenon - FotoStory
Odnowa i przeróbka lamp przed liftem na Bi Xenon - FotoStory
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2012, 13:11 przez lgorek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jest najgorszy tylko trzeba wiedzieć do czego on służysadzik65439 pisze:ty chcesz isc w jeden z nagorszych?

Tempo nie jest po prostu zwykłą pastą scierną, ani nabyłyszczającą więc dlatego się nie nadaje do świateł
Tempo jest raczej ściernonabłyszczającą, czyli półśrodek do naprawy lakieru, jak komuś się nie chce robić dwóch etapów, scierania i nabłyszczania


- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Jak dla mnie to Twoje pytanie jest wyraźnie ironiczneRechu pisze:RomanS, Jaka nakładka na polerkę gąbka czy filc ? Pasta polerska G3 czy do tak wielkiej gradacji papieru jak 2000 wystarczy tempo ?


Ja polerowałem ręcznie, ale kilka postów wcześniej ktos pisał, że na polerkę gabka.
Farecla G3 czy Tempo ? Ja miałem Fareclę ale co do Tempo to jest co najmniej kilka rodzajów Tempo, więc zalezy którą masz na mysli. Generalnie to pewnie pastą do zebów też dałoby sie nieźle to zrobić


Nie ma jednego gotowego przepisu takiego, że tylko ten jeden jest prawdziwy !
Jakbym taki znał to bym go czym prędzej opatentował, że to do Audi A6C5

Całkiem niedawno widziałem filmik na yt gdzie obrabiano lampy Passata B5, wiec przypadek bliźniaczy. Szlifowanie papierami, jak zwykle, potem polerka. Ale polerka bez jakiejkolwiek pasty, tylko jakimiś krążkami polerskimi na polerce, nie wiertarce. Efekt wychodził bezbłędny.
Mozna to po prostu zrobić na różne sposoby, zależy co kto ma pod ręką i jaki efekt go zadowala



Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
to moze i ja cos dodam od siebie jesli moge
odnowa lamp dokladnie krok po kroku ja robilem tak samo i mam lampy idelne jesli admin pozwoli moge wkleic swoje zdjecia
http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... 0889c3fd82
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2761291
http://imageshack.us/g/23/img3814so.jpg/
a tu moja audi po polerce
odnowa lamp dokladnie krok po kroku ja robilem tak samo i mam lampy idelne jesli admin pozwoli moge wkleic swoje zdjecia

http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... 0889c3fd82
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2761291
http://imageshack.us/g/23/img3814so.jpg/
a tu moja audi po polerce

w razie problemow pisz pomoge nie staram sie wymadrzac staram sie pomoc ucza sie na bledach 

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Może i trzeba było, tylko po co jak nie bylo mi to potrzebnecensored pisze:Trzeba było czytać moj temat odnośnie polerowania felg to byś wiedział jakie to krążki hehehRomanS pisze:tylko jakimiś krążkami polerskimi na polerce![]()



No to może jednak: co to za tajemnicze krążki polerskie



Części samochodowe online - Motostacja pl
Koledzy mam pytanie czy któryś z Was regenerował odbłyśnik za soczewką w A6 C5 z roku 1997.
Przymierzam się do tego i przeglądam forum i nie wiem czy ten odbłyśnik (z tego rocznika) można oddzielić od soczewki i wymontować mechanizm ustawienia świateł. Wiem, że w młodszych rocznikach jest to wszystko zamontowane na śrubach ale rzuciło mi się gdzieś w oczy, że w moim roczniku jest to znitowane.
Wolę się upewnić przed rozklejeniem lamp.
PZDR
Przymierzam się do tego i przeglądam forum i nie wiem czy ten odbłyśnik (z tego rocznika) można oddzielić od soczewki i wymontować mechanizm ustawienia świateł. Wiem, że w młodszych rocznikach jest to wszystko zamontowane na śrubach ale rzuciło mi się gdzieś w oczy, że w moim roczniku jest to znitowane.
Wolę się upewnić przed rozklejeniem lamp.
PZDR
Koledzy spoko dziś demontuje lampy i będę je rozklejać. Dzwoniłem do zakładu, który regeneruje lampy i właściciel powiedział, że nie muszę się przejmować jeśli soczewka z odbłyśnikiem jest na stałe zmontowane, oni się tym zajmą (gdyby trzeba było to w sumie zdecydowałbym się na metodę Igorka tj. na śruby).
Aktualizacja 19.04.2012r.
No i jestem po demontażu.
Trochę powalczyłem przedwczoraj z rozklejeniem, rozebraniem na części pierwsze, czyszczeniem wszystkiego - klosz, odblaski, soczewka i odbłyśnik soczewki i składaniem wszystkiego do kupy ale efekt uważam za genialny.
Ku mojemu zdziwieniu odbłyśnik mam prawie lusterko (na jednej ściance jest jedynie trochę tatowa warstwa i mały odprysk warstwy a reszta lusterko). Na to wygląda, że poprzedni właściciel regenerował odbłyśniki. Nawet jak spróbowałem przetrzeć odbłyśnik (szmatką od czyszczenia obiektywów/okularów bo zwykła mikrofibra jest za twarda na to) to warstwa odbłyśnika trzyma się mocno, więc przetarłem z kurzu całe odbłyski.
Soczewka też była mocno zakurzona a z powodu nieszczelności jednej z lamp na soczewce było widać kropki po zaschniętej wodzie.
Dodam, że w modelu 1997 soczewka jest zmontowana razem z odbłyśnikiem na stałe ale to nie stanowiło problemu żeby przeczyścić wnętrze.
Po wszystkim lampy już mam zamontowane na swoim miejscu i byłem na stacji diagnostycznej, żeby sprawdzić ustawienie świateł (bo przy przykręcaniu soczewki są 4 śruby z dystansami i nie wiedziałem czy wszystkie są w pierwotnej pozycji). Okazało się, że lamy świecą trochę za wysoko ale może być to spowodowane tym, że tylne amortyzatory mam trochę zużyte i dupa lekko obsiadła. Na regulacji świateł mam 1 i świecą idealnie.
Dnia przed samochodem wieczorem nie ma ale widzę różnicę w świeceniu. Niestety w moim modelu mam małą soczewkę i H1 ale za ok tydzieĂą zamawiam zestaw HID to jeszcze bardziej poprawi się widoczność na drodze.
Poniżej zdjęcia moich soczewek z odbłyskami. na jednym ze zdjęć widać lekko matową warstwę (po przetarciu z kurzu trochę się poprawiło).
![Obrazek]()
PZDR
Aktualizacja 19.04.2012r.
No i jestem po demontażu.
Trochę powalczyłem przedwczoraj z rozklejeniem, rozebraniem na części pierwsze, czyszczeniem wszystkiego - klosz, odblaski, soczewka i odbłyśnik soczewki i składaniem wszystkiego do kupy ale efekt uważam za genialny.
Ku mojemu zdziwieniu odbłyśnik mam prawie lusterko (na jednej ściance jest jedynie trochę tatowa warstwa i mały odprysk warstwy a reszta lusterko). Na to wygląda, że poprzedni właściciel regenerował odbłyśniki. Nawet jak spróbowałem przetrzeć odbłyśnik (szmatką od czyszczenia obiektywów/okularów bo zwykła mikrofibra jest za twarda na to) to warstwa odbłyśnika trzyma się mocno, więc przetarłem z kurzu całe odbłyski.
Soczewka też była mocno zakurzona a z powodu nieszczelności jednej z lamp na soczewce było widać kropki po zaschniętej wodzie.
Dodam, że w modelu 1997 soczewka jest zmontowana razem z odbłyśnikiem na stałe ale to nie stanowiło problemu żeby przeczyścić wnętrze.
Po wszystkim lampy już mam zamontowane na swoim miejscu i byłem na stacji diagnostycznej, żeby sprawdzić ustawienie świateł (bo przy przykręcaniu soczewki są 4 śruby z dystansami i nie wiedziałem czy wszystkie są w pierwotnej pozycji). Okazało się, że lamy świecą trochę za wysoko ale może być to spowodowane tym, że tylne amortyzatory mam trochę zużyte i dupa lekko obsiadła. Na regulacji świateł mam 1 i świecą idealnie.
Dnia przed samochodem wieczorem nie ma ale widzę różnicę w świeceniu. Niestety w moim modelu mam małą soczewkę i H1 ale za ok tydzieĂą zamawiam zestaw HID to jeszcze bardziej poprawi się widoczność na drodze.
Poniżej zdjęcia moich soczewek z odbłyskami. na jednym ze zdjęć widać lekko matową warstwę (po przetarciu z kurzu trochę się poprawiło).
PZDR