[A6 C5] Niedziałające kierunkowskazy
witam
czy moze ktos jest zorientowany czy w Audi Allroad 2003r. wystepowaly manetki pojedyncze czy podwojne??
niestety ale serwis nie jest w stanie udzielic mi takiej odpowiedzi (co mnie bardzo dziwi)
prawdopodobnie mam do wymiany manetki i nie wiem jakie sa potrzebne
w serwisie zaspiewano mi 280zl co wydaje mi sie wygorowana cena...
bylbym wdzieczny za pomoc...
jeszcze dzisiaj podmienie przerywnik z innego audi aby byc pewnym czy to napewno manetki...
czy moze ktos jest zorientowany czy w Audi Allroad 2003r. wystepowaly manetki pojedyncze czy podwojne??
niestety ale serwis nie jest w stanie udzielic mi takiej odpowiedzi (co mnie bardzo dziwi)
prawdopodobnie mam do wymiany manetki i nie wiem jakie sa potrzebne
w serwisie zaspiewano mi 280zl co wydaje mi sie wygorowana cena...
bylbym wdzieczny za pomoc...
jeszcze dzisiaj podmienie przerywnik z innego audi aby byc pewnym czy to napewno manetki...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
hmmm wiec dziwi mnie ttroche cena w serwisie bo podobno mialo byc umiarkowanie...
znalazlem na allegro nowa manetke:
http://moto.allegro.pl/item643781432_pr ... _nowe.html
chyba najlepszym sposobem bylo by zdjecie kieronicy i sprawdzenie jak tam jest naprawde...
moze ktos mi pomoze czyli posiada jakis schemat rozebrania kierniwicy...
a i najwazniejsze czy to jest trudne.. czy lepiej sie tego nie podejmowac
a i jeszcze jedno..
moze ktos sie orientuje ktory przerywnik jest zamontowany:
przełączniki 4BO 941 509 E
przełaczniki 4BO 941 509 D
znalazlem na allegro nowa manetke:
http://moto.allegro.pl/item643781432_pr ... _nowe.html
chyba najlepszym sposobem bylo by zdjecie kieronicy i sprawdzenie jak tam jest naprawde...
moze ktos mi pomoze czyli posiada jakis schemat rozebrania kierniwicy...
a i najwazniejsze czy to jest trudne.. czy lepiej sie tego nie podejmowac

a i jeszcze jedno..
moze ktos sie orientuje ktory przerywnik jest zamontowany:
przełączniki 4BO 941 509 E
przełaczniki 4BO 941 509 D
Do zdjęcia kierownicy musisz na początek odpiąć akumulator, następnie odkręcasz poduchę (dwa wkręty na gwiazdkę patrząc od strony licznika). Po odkręceniu odpinasz wtyczkę od poduchy i możesz odłożyć poduszkę na bok. Następnie odkręcasz kierownicę bitem SPLINE M12. Następnie odkręcasz osłony kolumny kierowniczej - dwie śruby wkręcane od spodu (potrzebny dłuuuugi cienki krzyżak) i jedna przy rączce od ustawiania kolumny kierowniczej. dalej to już banał - odkręcasz obejmę od manetek (jedna śruba), odpinasz wtyczki i masz je na wierzchu.
Manetki sa podwójne, tzn. można je rozpiąć i masz oddzielnie lewą i prawą.
Pozdrawiam
PS. Możliwe że przy odkręcaniu osłon kolumny kierowniczej są jeszcze jakieś śrubki, bo wiem że bez zdjęcia kierownicy nie da się zdjąć tych osłon. Ale to już będzie widać po zdjęciu kierownicy, więc nie ma strachu.
Manetki sa podwójne, tzn. można je rozpiąć i masz oddzielnie lewą i prawą.
Pozdrawiam
PS. Możliwe że przy odkręcaniu osłon kolumny kierowniczej są jeszcze jakieś śrubki, bo wiem że bez zdjęcia kierownicy nie da się zdjąć tych osłon. Ale to już będzie widać po zdjęciu kierownicy, więc nie ma strachu.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Sprawdź bezpieczniki, albo włącznik do awaryjnych z przekaźnikiem w środku - to są moje przypuszczenia, bo może nawet być jakiś kabelek nie łączący.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
kolego w poniższej aukcji m.in. masz do kupienia przekaźnik-przerywacz! Pozdro i powodzenia!
http://allegro.pl/item777539650_przeryw ... w_12v.html
http://allegro.pl/item777539650_przeryw ... w_12v.html
buffloo, po co odkopujesz temat z lipca? Myślę że do tej pory rafcio już zapomniał o tym problemie. druga sprawa że podałeś linka do złego przekaźnika. w A6 C5 przekaźnik jest integralną częścią włącznika awaryjnych:
http://allegro.pl/item788981768_przycis ... f_vat.html
http://allegro.pl/item788981768_przycis ... f_vat.html
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Re: [A6 C5] Niedziałające kierunkowskazy
u mnie poprostu lewy kierunkowskaz miga szybciej i żarówka przednia jest przepalona. Problem zdiagnozowany - tylko jak ją wymienić?! Nie idzie tam ręki już wsadzić a widać jakoby, że żarówka jest schowana miedzy lampami a blachą błotnikanorblin pisze:
Jezeli kierunkowskazy nie działąją i sa "podejrzliwe" dzwieki:
- kilkakrotnie pikanie w ułamku sekundy
- jedno normalne pikniecie i cisza
- jedno bardzo krotkie pikniecie
z konsoli srodkowej, to wymieniamy przerywnik.

Może ktoś wie jak się do tego dobrać?
"O! Dwadzieścia żywych trupów ze mnie szydzi. Cóż za czasy nastały, żeby trupy, miast na cmentarzu leżeć, ludzi nachodziły."
Achaja, Tom I
Achaja, Tom I
Tak jest, będzie to wina przerywacza. Są one mankamentem naszych modeli, jak również VW passatów i po czasie się zużywają. Doraźnie możesz go przeczyścić i powinien jakiś czas działać normalnie, u mnie działał jeszcze kilka miesięcy ale bez wymiany w końcu się nie obeszło. Koszty to jakieś 100 - 120 pln.Kisiek pisze:A jezsli kierunkowskazy:
a)nie mrugaja
b)mrugaja a potem przestaja
To przyczyna tego jest przerywnik? czy cos innego?