Cześć wszystkim,
u siebie miałem problem z hamulcami ze strasznie szybko klocki w jednym kole wpierdzielało, no i tarcza się mega nagrzewała. bylem u dwóch mechaników i nie podołali, jeden wymienił linkę hamulca ręcznego (nie pomogło) drugi wyczyścił jarzmo z rdzy przesmarował prowadnice i koniec roboty, tez nie pomogło. Koło dalej się grzało. szukałem w necie co to może być i trafiłem na zapieczony tłoczek w zacisku, postanowiłem go rozebrać. znalazłem filmik z instrukcja krok po kroku!! debil by to zrobił. Od kolegi pożyczyłem długie kombinerki zagięte na 90 stopni, kupiłem zestaw naprawczy z nowym tłokiem i jazda. zrobiłem dzisiaj 50 km i zero grzania się !!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=YHPX8lEHFKs
Manual - Regeneracja zacisków tył
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
tomasbw, wszsytko fajnie tylko w wielu przypadkach problem jest z trzpieniem od linki ręcznego. U mnie był pordzewiały z wżerami. Myślę że regularny serwis płynu, który jest higroskopijny, wpływa na żywotność tłoczka. Na trzpień już nic nie poradzimy bo gumka na nim nie zawsze wszystko zatrzyma i za 20 lat ma prawo skorodować.
Co do regeneracji zacisku w domu będę uparcie twierdził że się nie opłaca..
Co do regeneracji zacisku w domu będę uparcie twierdził że się nie opłaca..
Spoko szkoda że wczoraj tego nie znalazłem było by mi łatwiej zregenerować zaciski z tyłu .
Jak możesz to zrób kopię tego filmu żeby za jakiś czas nie znikł z YT.
Jak ktoś by potrzebował to mogę zrobić manual przednich zacisków "pływających" LUCAS dwutłoczkowych jak się nie mylę 1LX . Są to zaciski z przedliftowej a6 c5 2,7 BT gdzie są 4 klocki hamulcowe na jednym zacisku. Robiłem u siebie regenerację bo miałem z nimi 2 problemy : 1. urwany gwint odpowietrznika,
ale 2 problem był gorszy, ponieważ "zapiekł" się jeden z tłoczków . Dokładniej to puściło uszczelnienie delikatnie i tłoczek wyglądał tak :
a tak zacisk przed
i po regeneracji
proszę nie czepiać się starych klocków i tarcz ponieważ zostały wymienione na drugi dzień na nowy komplet tarcz i klocków.
Jak możesz to zrób kopię tego filmu żeby za jakiś czas nie znikł z YT.
Jak ktoś by potrzebował to mogę zrobić manual przednich zacisków "pływających" LUCAS dwutłoczkowych jak się nie mylę 1LX . Są to zaciski z przedliftowej a6 c5 2,7 BT gdzie są 4 klocki hamulcowe na jednym zacisku. Robiłem u siebie regenerację bo miałem z nimi 2 problemy : 1. urwany gwint odpowietrznika,
ale 2 problem był gorszy, ponieważ "zapiekł" się jeden z tłoczków . Dokładniej to puściło uszczelnienie delikatnie i tłoczek wyglądał tak :
a tak zacisk przed
i po regeneracji
proszę nie czepiać się starych klocków i tarcz ponieważ zostały wymienione na drugi dzień na nowy komplet tarcz i klocków.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga