Liczniki XXX-920-XXX - Struktura Eepromu
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7183
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
przeslij mi jeszcze raz wsad licznika eu bo nie bylo zalacznika
ja juz się pogubiłem - w twoim liczniku nie działa temp. oleju po odpaleniu , jak włożysz inny licznik to działa , jak wgrałeś inny wsad do swojego licznika to temp. oleju działa ale jest def - to teraz dopiero zaczęło się tak dziać? czy wcześniej?
czujnik temp jest zintegrowany z sensorem poziomu , znajduje się w misce , ma 3 piny ( masa , zasilanie i sygnał do licznika ) - może tu jest jakiś kłopot i twój licznik i soft w nim sobie z tym nie radzi
ja juz się pogubiłem - w twoim liczniku nie działa temp. oleju po odpaleniu , jak włożysz inny licznik to działa , jak wgrałeś inny wsad do swojego licznika to temp. oleju działa ale jest def - to teraz dopiero zaczęło się tak dziać? czy wcześniej?
czujnik temp jest zintegrowany z sensorem poziomu , znajduje się w misce , ma 3 piny ( masa , zasilanie i sygnał do licznika ) - może tu jest jakiś kłopot i twój licznik i soft w nim sobie z tym nie radzi
Panowie może wiecie czym różnią się wsady liczników w których zegar ustawiany jest automatycznje z anteny za licznikiem?miałmiałem taką w jegerze.po zmianie licznika na vdo i podpięciu jej w to najmniejsze złącze 3 hmm 4 piny antenki brak koło zegarka.Może to gdzieś się uaktywnia na kanałach?nie mogę znaleźć tej informacji nigdzie.
Witam. Trochę odświeżę temat. Czy komuś z forumowiczów udało się uruchomić synchronizację zegarka w licznikach, które nie posiadają aktywnego kanału 19 w "Instruments"?
Opiszę swój problem:
Moje A6 C5 na początku miało liczniki z półfisem (VDO), na których nie było żadnej dodatkowej kostki z przewodem i antenką zewnętrzną do odbierania fal z nadajnika DCF77, a mimo to za każdym razem po zdjęciu klemy z akumulator po kilku dniach owa palma się ukazywała i zegarek się synchronizował.
Po zmianie zegarów na takie z pełnym fisem (4B0920932K VDO) niestety palma się już nigdy nie ukazała, a od operacji zmiany na pełen fis minęło już prawie rok. Zastanawiające jest, że skoro na półfisie była synchronizacja bez antenki zewnętrznej, która podobno miałaby znajdować się pod tylnym zderzakiem (a u mnie takowej nie było), zegary z pełnym fisem również powinny same się synchronizować.
Próbowałem już różnych metod, min. Zdejmowanie klemy, ręczne ustawianie czasu, itp itd. Jakiś czas temu dostałem podpowiedź, że ową opcję można rzekomo włączyć zmianą danych we wsadzie, jeżeli kanał 19 adaptacji jest niedostępny.
Czy ktoś ma pojęcie, w którym dokładnie miejscu we wsadzie jest zapis dotyczący tej funkcji u jak należałoby go poprawnie zedytować?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za poświęcony dla mnie czas.
Opiszę swój problem:
Moje A6 C5 na początku miało liczniki z półfisem (VDO), na których nie było żadnej dodatkowej kostki z przewodem i antenką zewnętrzną do odbierania fal z nadajnika DCF77, a mimo to za każdym razem po zdjęciu klemy z akumulator po kilku dniach owa palma się ukazywała i zegarek się synchronizował.
Po zmianie zegarów na takie z pełnym fisem (4B0920932K VDO) niestety palma się już nigdy nie ukazała, a od operacji zmiany na pełen fis minęło już prawie rok. Zastanawiające jest, że skoro na półfisie była synchronizacja bez antenki zewnętrznej, która podobno miałaby znajdować się pod tylnym zderzakiem (a u mnie takowej nie było), zegary z pełnym fisem również powinny same się synchronizować.
Próbowałem już różnych metod, min. Zdejmowanie klemy, ręczne ustawianie czasu, itp itd. Jakiś czas temu dostałem podpowiedź, że ową opcję można rzekomo włączyć zmianą danych we wsadzie, jeżeli kanał 19 adaptacji jest niedostępny.
Czy ktoś ma pojęcie, w którym dokładnie miejscu we wsadzie jest zapis dotyczący tej funkcji u jak należałoby go poprawnie zedytować?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za poświęcony dla mnie czas.
Witaj,
dzięki za odpowiedź i chęć pomocy. Aż z ciekawości pobiegłem sprawdzić to co napisałeś w swoim aucie. Niestety, we wsadzie w miejscu przez Ciebie wskazanym posiadam już tą właśnie wartość.
Zgrałem również swój wsad, być może ktoś jest obcykany i coś w nim zauważy: http://chomikuj.pl/Bociek-07
dzięki za odpowiedź i chęć pomocy. Aż z ciekawości pobiegłem sprawdzić to co napisałeś w swoim aucie. Niestety, we wsadzie w miejscu przez Ciebie wskazanym posiadam już tą właśnie wartość.
Zgrałem również swój wsad, być może ktoś jest obcykany i coś w nim zauważy: http://chomikuj.pl/Bociek-07
Witam, jestem w trakcie przekładania licznika w a6 c5 2.5tdi 150km.
Fabrycznie mam licznik 1/2fis vdo, mam już kupiony full fis vdo..
To samo podświetlenie przedlift, elektroniczny zegarek bez ringów.
Elektronik zgrał Mi eprom z obu liczników i wgrał eprom z 1/2 fis do full fis.
Skutek wyświetlacz fis'a przestał działać, immo gaśnie, samochód zapala, przebieg się zgadza.
Po wgraniu poprzedniego epromu który był w liczniku z pełnym fisem, wyświetlacz zaczął działać ale immo się nie zgadza i przebieg.
Które komórki, przekopiować z epromu 1/2 fis do full fis, aby zgadzał się później vin, przebieg i immo?
Fabrycznie mam licznik 1/2fis vdo, mam już kupiony full fis vdo..
To samo podświetlenie przedlift, elektroniczny zegarek bez ringów.
Elektronik zgrał Mi eprom z obu liczników i wgrał eprom z 1/2 fis do full fis.
Skutek wyświetlacz fis'a przestał działać, immo gaśnie, samochód zapala, przebieg się zgadza.
Po wgraniu poprzedniego epromu który był w liczniku z pełnym fisem, wyświetlacz zaczął działać ale immo się nie zgadza i przebieg.
Które komórki, przekopiować z epromu 1/2 fis do full fis, aby zgadzał się później vin, przebieg i immo?