[A6 C5 ALL] Drgające, wolno działające, stające wycieraczki.
witam.
u mnie pojawił się taki problem, mianowicie jak wyłączam wycieraczki i powinny się one schowach jak kończą prace to one jednak sie nie chowają tylko zatrzymują sie kilka centów nad podszybiem.
Czym to moze byc spowodowane?
u mnie pojawił się taki problem, mianowicie jak wyłączam wycieraczki i powinny się one schowach jak kończą prace to one jednak sie nie chowają tylko zatrzymują sie kilka centów nad podszybiem.
Czym to moze byc spowodowane?
bylo probe 2,5 V6 ....
Jest audi a6 1,9 tdi 110 <teraz juz 150 rumakow:>
Jest audi a6 1,9 tdi 110 <teraz juz 150 rumakow:>
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Veth, Nie musisz odkręcać tej śruby. Nie ma takiej potrzeby. Zdejmij tylko te cięgna które są nałożone na sworzniu z prawej strony strzałki. Pamiętaj tylko jak cięgna są założone, bo po złym poskładaniu będzie Ci blokować mechanizm. Poszukaj na Forum, jest ładny tutoriał ze zdjęciami na temat regeneracji mechanizmu.
Lektor.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zobacz cztery posty niżej w Dziale którym pisałeś viewtopic.php?t=59898Veth pisze:Hehe, dzięki, przeglądałem forum ale jakoś nie wpadł mi ten temat w oczy
Lektor.
Po przeczytaniu postów (które okazały się bardzo pomocne),wczoraj dobrałem się do swoich.
Okazało się że jeden bolec był tak zatarty ,że bez dużego klucza nie mogłem nim ruszyć nawet o mm.
Trochę się z nim namęczyłem , ale zauważyłem też ,że pomiędzy miedzianymi tulejkami zebrał się jakby kamień (coś jak osadza się z wody w czajniku). Wyczyściłem to wszystko ile się dało. Nie radzę wybijać tulejek bo można je uszkodzić. Składając wszystko użyłem na tulejki miedziane smaru miedzianego (wysoko temperaturowy taki miałem i pomyślałem ,że w sumie może być leszy od grafitowego). Na połączenia kulowe użyłem specjalnego smaru ,który został mi po poliuretanach. Jest on na tyle spoko ,że mocno się przykleja. Gdy weźmiemy go w palce i je rozewrzemy ,z kleju tworzą się niteczki. Nie powinien się rozpuszczać i spływać. Po zamontowaniu wycieraczki śmigają jak nowe . Więc wszystkim co dopisali się do tego tematu: bardzo dziękuję za waszą pomoc.
Okazało się że jeden bolec był tak zatarty ,że bez dużego klucza nie mogłem nim ruszyć nawet o mm.
Trochę się z nim namęczyłem , ale zauważyłem też ,że pomiędzy miedzianymi tulejkami zebrał się jakby kamień (coś jak osadza się z wody w czajniku). Wyczyściłem to wszystko ile się dało. Nie radzę wybijać tulejek bo można je uszkodzić. Składając wszystko użyłem na tulejki miedziane smaru miedzianego (wysoko temperaturowy taki miałem i pomyślałem ,że w sumie może być leszy od grafitowego). Na połączenia kulowe użyłem specjalnego smaru ,który został mi po poliuretanach. Jest on na tyle spoko ,że mocno się przykleja. Gdy weźmiemy go w palce i je rozewrzemy ,z kleju tworzą się niteczki. Nie powinien się rozpuszczać i spływać. Po zamontowaniu wycieraczki śmigają jak nowe . Więc wszystkim co dopisali się do tego tematu: bardzo dziękuję za waszą pomoc.
Witam,
ożywiłem dzisiaj moje wycieraczki przekładając mechanizm jednak jest problem.
Mam przedlifta, założyłem mechanizm od polifta (nie wiem czy to ma znaczenie bo w sumie obydwa wyglądały tak samo) - po uruchomieniu wycieraczek zaczynają ruchem do góry po czym nie kończą na dole tylko pod koniec idą jeszcze ze 3 cm do góry. Góra, dół i jeszcze jakieś 3 cm do góry - tak wygląda 1 cykl ich ruchu.
Jak to wyregulować i czy znowu muszę wyciągać mechanizm? Kiedy są w trybie pracy ciągłej nie ma problemu bo się nie muszą zatrzymywać jednak przy pojedynczym lub czasowych trybie jest lipa.
ożywiłem dzisiaj moje wycieraczki przekładając mechanizm jednak jest problem.
Mam przedlifta, założyłem mechanizm od polifta (nie wiem czy to ma znaczenie bo w sumie obydwa wyglądały tak samo) - po uruchomieniu wycieraczek zaczynają ruchem do góry po czym nie kończą na dole tylko pod koniec idą jeszcze ze 3 cm do góry. Góra, dół i jeszcze jakieś 3 cm do góry - tak wygląda 1 cykl ich ruchu.
Jak to wyregulować i czy znowu muszę wyciągać mechanizm? Kiedy są w trybie pracy ciągłej nie ma problemu bo się nie muszą zatrzymywać jednak przy pojedynczym lub czasowych trybie jest lipa.
zła pozycja początkowa mechanizmu... musiał ktoś tym ruszać jak było zdemontowane, z tego co pamiętam to tylko ramiona wycieraczek odkręcisz i myślę że da radę ręcznie to przestawić (nie pamiętam dokładnie, ale miałem taki problem kilka lat temu w A4 B5, ale został szybko rozwiązany) - metoda prób i błędów - 5min roboty
u mnie niestety nie dalo sie naprawić starego mechanizmu.
Kupiłem nowy na allegro i smiga aż miło.
Podczas wymiany odkręciłem ramię od silniczka i po zamontowaniu wycieraczki za każdym razem (2 próby)zmiast iść do góry to zaczynały pracę od ruchu w dól zapierając się o podszybie.
I wychodzi na to że jesli tylko zmienimy polozenie sliniczka to po podpieciu pradu robi ruch tzw kontrolny
Aby ustawic wycieraczki skreciłem wszystko do kupy oprócz zakladania ramion
ustawiłem wycieraczki na najdlusza przerwe pomiedzy cyklami i w tym czasie zakladalem ramiona i jesli była potzreba korygowalem ich ustawienie
czasu pomiedzy cyklami jest sporo wiec czasu jest wystarczajaco aby przykrecic ramie
pozdrawiam
Kupiłem nowy na allegro i smiga aż miło.
Podczas wymiany odkręciłem ramię od silniczka i po zamontowaniu wycieraczki za każdym razem (2 próby)zmiast iść do góry to zaczynały pracę od ruchu w dól zapierając się o podszybie.
I wychodzi na to że jesli tylko zmienimy polozenie sliniczka to po podpieciu pradu robi ruch tzw kontrolny
Aby ustawic wycieraczki skreciłem wszystko do kupy oprócz zakladania ramion
ustawiłem wycieraczki na najdlusza przerwe pomiedzy cyklami i w tym czasie zakladalem ramiona i jesli była potzreba korygowalem ich ustawienie
czasu pomiedzy cyklami jest sporo wiec czasu jest wystarczajaco aby przykrecic ramie
pozdrawiam
_________________________________________
Ford Escort 1,6 MK5 1,6 benz - było
Audi A4 B5 Avant - 1,9 Tdi AFN - było
Audi A6 C5 Avant - 1,9 Tdi AWX - jest
Ford Escort 1,6 MK5 1,6 benz - było
Audi A4 B5 Avant - 1,9 Tdi AFN - było
Audi A6 C5 Avant - 1,9 Tdi AWX - jest
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga