Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 ALL] Drgające, wolno działające, stające wycieraczki.

Warsztat

Jak dziaÂłajÂą Twoje wycieraczki?

ÂŚwietnie
96
45%
Coraz sÂłabiej
55
26%
UmierajÂą
63
29%
 
Liczba głosów: 214

dtrista
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 16 sie 2011, 08:45
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: dtrista » 18 paź 2012, 15:52

Kolego daj podkładkę jak już założysz wycieraczkę na trzpień - ja mam podobnie i trzyma się bardzo dobrze.

Xp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:23
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: Xp » 20 lis 2012, 17:40

witam.
u mnie pojawił się taki problem, mianowicie jak wyłączam wycieraczki i powinny się one schowach jak kończą prace to one jednak sie nie chowają tylko zatrzymują sie kilka centów nad podszybiem.

Czym to moze byc spowodowane?
bylo probe 2,5 V6 ....
Jest audi a6 1,9 tdi 110 <teraz juz 150 rumakow:>

ronnie77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 05 wrz 2011, 21:27
Lokalizacja: Latchorzew

Post autor: ronnie77 » 22 lis 2012, 10:02

Xp, wydaje się, że zostały źle założone. Zdejmij zaślepki odkręć całe ramiona wycieraczki, wyjmij i założ je trochę niżej. Taka regulacja to ręczna robota.
U mnie przy pierwszym założeniu przy zbieraniu wody wychodziły za daleko i też ustawiałem ponownie.

Xp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:23
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: Xp » 22 lis 2012, 13:57

tylko sęk w tym, że ja tych wycieraczek nie zdejmowałem, chyba że same się przestawiły.Dzięki za odpowiedź, sprawdzę to ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie byłbym wdzięczny:)
bylo probe 2,5 V6 ....
Jest audi a6 1,9 tdi 110 <teraz juz 150 rumakow:>

Awatar użytkownika
Veth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 19 cze 2010, 12:29
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Veth » 17 paź 2013, 09:56

Witam!
Wczoraj zająłem się regeneracją mechanizmu, udało mi się go wyjąć, jednak napotkałem jeden problem, czy tę śrubę trzeba odkręcić? Bo jeśli tak to lipa :/ Boje się tym silnikiem kręcić żeby coś sie tam w środku nie połamało :(

Obrazek

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 17 paź 2013, 11:32

Veth, Nie musisz odkręcać tej śruby. Nie ma takiej potrzeby. Zdejmij tylko te cięgna które są nałożone na sworzniu z prawej strony strzałki. Pamiętaj tylko jak cięgna są założone, bo po złym poskładaniu będzie Ci blokować mechanizm. Poszukaj na Forum, jest ładny tutoriał ze zdjęciami na temat regeneracji mechanizmu.
Lektor.

Awatar użytkownika
Veth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 19 cze 2010, 12:29
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Veth » 17 paź 2013, 12:42

Hehe, dzięki, przeglądałem forum ale jakoś nie wpadł mi ten temat w oczy ;)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 17 paź 2013, 12:51

Veth pisze:Hehe, dzięki, przeglądałem forum ale jakoś nie wpadł mi ten temat w oczy ;)
Zobacz cztery posty niżej w Dziale którym pisałeś <okok> viewtopic.php?t=59898
Lektor.

komsta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 03 kwie 2011, 21:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: komsta » 03 sie 2017, 15:34

Po przeczytaniu postów (które okazały się bardzo pomocne),wczoraj dobrałem się do swoich.
Okazało się że jeden bolec był tak zatarty ,że bez dużego klucza nie mogłem nim ruszyć nawet o mm.
Trochę się z nim namęczyłem , ale zauważyłem też ,że pomiędzy miedzianymi tulejkami zebrał się jakby kamień (coś jak osadza się z wody w czajniku). Wyczyściłem to wszystko ile się dało. Nie radzę wybijać tulejek bo można je uszkodzić. Składając wszystko użyłem na tulejki miedziane smaru miedzianego (wysoko temperaturowy taki miałem i pomyślałem ,że w sumie może być leszy od grafitowego). Na połączenia kulowe użyłem specjalnego smaru ,który został mi po poliuretanach. Jest on na tyle spoko ,że mocno się przykleja. Gdy weźmiemy go w palce i je rozewrzemy ,z kleju tworzą się niteczki. Nie powinien się rozpuszczać i spływać. Po zamontowaniu wycieraczki śmigają jak nowe . Więc wszystkim co dopisali się do tego tematu: bardzo dziękuję za waszą pomoc. <rotfl>

Dacre
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 27 wrz 2015, 12:51
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Dacre » 25 sie 2018, 17:45

Witam,

ożywiłem dzisiaj moje wycieraczki przekładając mechanizm jednak jest problem.
Mam przedlifta, założyłem mechanizm od polifta (nie wiem czy to ma znaczenie bo w sumie obydwa wyglądały tak samo) - po uruchomieniu wycieraczek zaczynają ruchem do góry po czym nie kończą na dole tylko pod koniec idą jeszcze ze 3 cm do góry. Góra, dół i jeszcze jakieś 3 cm do góry - tak wygląda 1 cykl ich ruchu.

Jak to wyregulować i czy znowu muszę wyciągać mechanizm? Kiedy są w trybie pracy ciągłej nie ma problemu bo się nie muszą zatrzymywać jednak przy pojedynczym lub czasowych trybie jest lipa.

kamaslc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 cze 2014, 22:38
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: kamaslc » 28 sie 2018, 03:43

zła pozycja początkowa mechanizmu... musiał ktoś tym ruszać jak było zdemontowane, z tego co pamiętam to tylko ramiona wycieraczek odkręcisz i myślę że da radę ręcznie to przestawić (nie pamiętam dokładnie, ale miałem taki problem kilka lat temu w A4 B5, ale został szybko rozwiązany) - metoda prób i błędów - 5min roboty

okruch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 28 mar 2015, 23:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: okruch » 02 sty 2019, 22:54

u mnie niestety nie dalo sie naprawić starego mechanizmu.
Kupiłem nowy na allegro i smiga aż miło.

Podczas wymiany odkręciłem ramię od silniczka i po zamontowaniu wycieraczki za każdym razem (2 próby)zmiast iść do góry to zaczynały pracę od ruchu w dól zapierając się o podszybie.

I wychodzi na to że jesli tylko zmienimy polozenie sliniczka to po podpieciu pradu robi ruch tzw kontrolny

Aby ustawic wycieraczki skreciłem wszystko do kupy oprócz zakladania ramion
ustawiłem wycieraczki na najdlusza przerwe pomiedzy cyklami i w tym czasie zakladalem ramiona i jesli była potzreba korygowalem ich ustawienie

czasu pomiedzy cyklami jest sporo wiec czasu jest wystarczajaco aby przykrecic ramie
pozdrawiam
_________________________________________
Ford Escort 1,6 MK5 1,6 benz - było
Audi A4 B5 Avant - 1,9 Tdi AFN - było
Audi A6 C5 Avant - 1,9 Tdi AWX - jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga