A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Raczej jest sprawna bo po naciśnięciu guzika ginie 12v na niej na 4-tym pinie. Sprawdzałem też na drugiej od kombi i efekt ten sam brak reakcji jakiej kolwiek.
Problem pokazywania stacji na drugim wyświetlaczu rozwiązany. Po podłączeniu przewodów i zakodowania Chorusa pojawiło się na górze wyświetlacza wszystko. Wcześniej tego nie widziałem bo żydek od rezerwy zasłaniał.
W dalszym ciągu pozostaje temat niedziałającego przycisku reset. Coś wcześniej czytałem o jakimś wsadzie licznika, i nie wiem czy to może być przyczyną? Z wsadem nic nie robiłem bo nie wiem o co dokładnie chodzi. Wymieniałem również samodzielnie wyświetlacz Fis, gdybym coś źle polutował to może przez to nie działać ? Czy on tylko jest od wyświetlania?. Spróbuję jeszcze podłączyć 3 manetkę od a4 b5 w wersji sedan i zobaczę.
Problem pokazywania stacji na drugim wyświetlaczu rozwiązany. Po podłączeniu przewodów i zakodowania Chorusa pojawiło się na górze wyświetlacza wszystko. Wcześniej tego nie widziałem bo żydek od rezerwy zasłaniał.
W dalszym ciągu pozostaje temat niedziałającego przycisku reset. Coś wcześniej czytałem o jakimś wsadzie licznika, i nie wiem czy to może być przyczyną? Z wsadem nic nie robiłem bo nie wiem o co dokładnie chodzi. Wymieniałem również samodzielnie wyświetlacz Fis, gdybym coś źle polutował to może przez to nie działać ? Czy on tylko jest od wyświetlania?. Spróbuję jeszcze podłączyć 3 manetkę od a4 b5 w wersji sedan i zobaczę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Aby używać vag commander i połączyć się z zegarami wystarczy chiński przewód (niebieski), czy ten:
https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2 ... -obd2.html ?
Mam też kabel do forda:
https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-f ... -2014.html
https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2 ... -obd2.html ?
Mam też kabel do forda:
https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-f ... -2014.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 22:02
- Imię: Sebastian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam.Przymierzam sie do wymiany licznika z pół fisem na pełen fis, mam juz licznik czekam az dojdzie manetka mam piny do manetki i jeszcze poszukuje pinów do szrej kostki oraz numerów szarej kostki ,podesle ktos bo nie mogłe nigdzie znalesc , to chyba wszystko z potrzebnych rzeczy. Moze jest juz gdzies poradnik do polifta ? Ewentualnie co musze zrobić przed demontarzem starego licznika?
Niewiem czy ktoś jeszcze zagląda na ten temat ale mam problem i pytanie, otóz tak
Auto rok 2000r
licznik 1/2 fis jaeger, pinu mi się nie udało odczytać interfejsem aleelektronik programatorem odczytał, pin zgodny bo mogę się zalogować tym pinem do ecu.
Immo 3
Nowy licznik full fis, instalacja zrobiona, przebieg zmieniony, jest z tego samego rocznika, od takiego samego auta z immo3.
Otóż nie mogę zrobic adaptacji w kanale 50. Loguje się pinem z nowego licznika, pomyślnie, wchodze w kanał 50 a tam error, polski vag gdy wklepuje nowy pin to wyskakuje funkcja niedostępna. Wyczytałem, że trzeba sprawdzić blom pomiarowy 25 licznika, tam mam 0. I tera jestem w kropce bo stary licznik ześwirował, a na nowym nie mogę odpalić auta, tzn moge ale po 1 sec gaśnie. Ma ktoś jakiś pomysł by mógł jeździć?
Auto rok 2000r
licznik 1/2 fis jaeger, pinu mi się nie udało odczytać interfejsem aleelektronik programatorem odczytał, pin zgodny bo mogę się zalogować tym pinem do ecu.
Immo 3
Nowy licznik full fis, instalacja zrobiona, przebieg zmieniony, jest z tego samego rocznika, od takiego samego auta z immo3.
Otóż nie mogę zrobic adaptacji w kanale 50. Loguje się pinem z nowego licznika, pomyślnie, wchodze w kanał 50 a tam error, polski vag gdy wklepuje nowy pin to wyskakuje funkcja niedostępna. Wyczytałem, że trzeba sprawdzić blom pomiarowy 25 licznika, tam mam 0. I tera jestem w kropce bo stary licznik ześwirował, a na nowym nie mogę odpalić auta, tzn moge ale po 1 sec gaśnie. Ma ktoś jakiś pomysł by mógł jeździć?
Mam powszechnie znany problem z licznikami, a mianowicie mam pół fis (jaeger 4B0920900Q). Niestety zaczął szwankować, w takim stopniu, że czasami trzeba przejechać ze 30 km, żeby którakolwiek ze wskazówek zaczeła działać, a pół fis co chwilę to miga to jakieś błędy pokazuje. Zakupiłem więc zegary VDO (4B0920933G), manetkę (4B0953503H), wtyczkę (8L0972977G) i dorobiłem już instalacje wraz z pinami do manetki. Pacjent to A6 C5 2003 2.5TDI AKE Tip. W związku z powyższym jak i czym wyciągnąć piny immo z obydwu liczników ?
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
na które piny i w jakiej wtyczce (kolor) trzeba podać napięcie by:
1. Włączyć podświetlanie w całym liczniku
2. włączyć fis-a by zobaczyć czy nie jest wypalony
3. Uruchomić zegarek tak by móc go ustawić.
Kupiłem licznik od diesla w cenie czteropaku i myślę nad fajną jego adaptacją
[ Dodano: 2020-02-10, 04:33 ]
pomoże ktoś?
1. Włączyć podświetlanie w całym liczniku
2. włączyć fis-a by zobaczyć czy nie jest wypalony
3. Uruchomić zegarek tak by móc go ustawić.
Kupiłem licznik od diesla w cenie czteropaku i myślę nad fajną jego adaptacją
[ Dodano: 2020-02-10, 04:33 ]
pomoże ktoś?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 09 lis 2020, 20:07
- Imię: Edward
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Temat stary i dobrze rozpisany ale czytając cały temat nie znalazłem odpowiedzi na pytania które mnie nurtują. Pierwsze to na fis pokazuje otwartą klapę bagaja a drzwi już nie. Drugie to brak dźwięku zapalonych świateł , i brak dźwięku czujników parkowania. No i chyba ostatnie czego jeszcze brakuje a co można dodać do wskazań . Licznik był bez fis z 10 pinową kostką a teraz fis z manualnym zegarkiem .
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
w liczniku z analogowym zegarkiem nie ma opcji pokazywania otwartych drzwi z tego co pamiętam , przyczyną brak dźwięku zapalonych świateł może być zepsuty głosniczek w liczniku , czujniki parkowania nie mają żadnego związku z licznikiem - mają swój oddzielny głośniczek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 09 lis 2020, 20:07
- Imię: Edward
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Ok tylko nasuwa się pytanie czy w dwóch licznikach jest zepsuty głośniczek ? W starym liczniku było to samo . Wnioskując albo liczniki albo problem leży po innej stronie. Dzięki za odpowiedz .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 09 lis 2020, 20:07
- Imię: Edward
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Został mi ostatni problem może ktoś pomoże bo z kodowaniem u mnie słabo. Chodzi o skalibrowanie spalania bo mam 1.8t a licznik był z 2,4 i teraz pokazuje mi naprawdę sowite spalanie .
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Tylko kodowanie trzeba przestawić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 09 lis 2020, 20:07
- Imię: Edward
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Czy mógłbym prosić o jakieś łopatologiczne wskazówki, gdzie co i jak
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
odpalasz vag-com/vcds , wchodzisz w 17 instruments i coding - zmieniasz wg podpowiedzi ( przedostatnie dwie cyfry będziesz miał 62 zmieniasz chyba na 44 )
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga