Podzielisz się jak to zrobiłeś?MarioMAX pisze:na chwile obecną bez wymiany pastylek na immo 1 auto da sie odpalić i jezdzic
A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Moim zdaniem nic z tego nie będzie i nie chodzi o pastylki tylko o nie zgodność immo. To samo miałem u siebie, kodowałem kluczyki, niby wszystko OK, kluczyki się niby dodawały, vcds zapamiętywał ustawienia a po godzinie auto nie zapali. Pierwsza rzecz przy takim zestawieniu(licznik immo1-auto z immo2) to po przekręceniu kluczyka nie pali się żarówka immobilizera, a chyba powinna?
Pali sie immo po przekręceniu kluczyka, jak zaloguje licznik w VAG pl to wtedy znika, no ale tez tak na godzinie właśnie. Teraz w VAG COM usunąłem stare kluczyki i chciałem dodać nowe, ale juz sie nie da, przeskakuje tylko z zero na chwile na jeden a po sekundzie znowu zero, zobaczymy, czy wskoczy po zmianie pastylki. A można spowrotem starą wrzucić jakby sie nie udało? Żebym sobie nie zrobił dużego przycisku do papieru.
Jakby co to ja teraz zeby jezdzic manewruje miedzy dwoma licznikami, w domu kąbinuje a jak do pracy to zakładam stary.
Jakby co to ja teraz zeby jezdzic manewruje miedzy dwoma licznikami, w domu kąbinuje a jak do pracy to zakładam stary.
Tusiek21 Jeśli wnioskujesz tylko po wskazówce obrotomierza to papierek zmieniłem ze starego licznika.
Benzji Nie adaptowalem jeszcze, nie próbowałem nawet. Ale widze, ze dzisiaj klimatronic sie nie włącza
Podświetlenie jest, ale nie włączają sie wyświetlacze ani nic, ciekawe co rozkodowalem..
Po zalogowaniu robię adaptacje [10] i podaje ten blok 21, nie wchodziłem w adaptacje [00] czyli mam to zrobić tak? W poradniku nic o tym nie ma
Benzji Nie adaptowalem jeszcze, nie próbowałem nawet. Ale widze, ze dzisiaj klimatronic sie nie włącza

Po zalogowaniu robię adaptacje [10] i podaje ten blok 21, nie wchodziłem w adaptacje [00] czyli mam to zrobić tak? W poradniku nic o tym nie ma
Witam
Podepnę się do tematu
Mam polift licznik ale nie mam pełnego fisa. Dużo roboty żeby go zamontować i żeby to dobrze działało
Pytam bo chce mieć komputer i licznik od ładowania jest uszkodzony bo po włączeniu auta pokazuje maks ładowanie a jak sprawdziłem miernikiem jest prawidłowe czyli powyżej 14v
Macie jakieś info co do tego
Podepnę się do tematu
Mam polift licznik ale nie mam pełnego fisa. Dużo roboty żeby go zamontować i żeby to dobrze działało

Macie jakieś info co do tego

Ja sie chyba poddaje z Adaptacja licznika z Immo1 do Immo2, nie moge zaadaptować kluczyka, mimo, ze czytałem, ze w Audi A4 robili tak bez problemu. Nie wiem moze problemem jest to, ze transponder ID13 przykładam tylko do grotu ( na złamanym kluczyku zeby starego nie czytał ) i nie da sie zaadaptować, w VAG-COM liczba kluczyków zmienia sie na 1 po czym odrazu na zero nie wyrzucając żadnych błędów, i lipa. Nie chce wydłubywać starego transpondera bo boje sie ze nie odpalę juz auta na żadnym liczniku. Jak nikt nie poradzi to sprzedam licznik z głosem w super stanie i dwoma transponderami w dobrej cenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
MarioMAX, jak masz dwa klucze to chyba nie jest duże ryzyko z jednego pestkę crypto wyciągnąć i włożyc id13, tak to jakieś druciarstwo w twoim wykonaniu. Ja miałem taką samą sytuację jak Ty i od razu sprzedałem licznik szukając takiego z immo2. Zostaje jeszcze pętla przy kolumnie może tam jest problem, próbuj-Twoje doświadczenia zostaną dla potomności. 
