1) Zdjąłem zderzak przedni
2) Zdjąłem wentylatory chłodnicy
3) Porozbierałem plastiki
4) Odkręcenie przedniego pasa ułatwiło mi bardzo prace. Kilka śrubek - bez filozofii.
5)Obróciłem wał korbowy tak, aby DUÂŻE otwory na kołach zębatych rozrządu były naprzeciw siebie - muszą się "widzieć"
6) Problemem było zdjęcie łożyska VISCO - samo visco ma LEWY GWINT, ja zablokowałem koło pasowe kluczem od szlifierki kątowej. Na zdjęciu zaznaczyłem sprytnie ukryte śruby. ÂŚruba nr 1 i 2 nie wychodzi z rolki, trzeba je jednocześnie wykręcać.
7) Odkręciłęm duże koło pasowe z wału korbowego
8) Naciągnąłem napinacz i go zablokowałem "patentem" widocznym na zdjęciu (kabel od odkurzacza)
9) Bardzo delikatnie zdjąłem pasek rozrządu - UWAGA lepiej najpierw ściągnać Z LEWEGO koła zębatego - łatwiej.
Przy montażu nowego paska (oczywiście wcześniej wymieniłem rolki) zacząłem montaż od wału korbowego, potem pasek poszedł na rolke, potem na lewe koło rozrządu itym sposobem złożyłem auto bez komplikacji
Reszta czynności w odwrotnej kolejności.
P.S. wieczorem dodam foty.