Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Chiptuning A6 C5 1.9 TDI 110km

Silniki wysokoprężne
michalbp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 15 lip 2016, 12:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: michalbp » 14 wrz 2017, 10:04

Jeśli będę robił to na pewno w jakiejś firmie z hamownią, lepiej wydać 200zł więcej i mieć pewność :)

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 wrz 2017, 19:07

Jak kiedyś mówiłem sporo hamowni wrzuca już gotowce opracowane przez Siebie.

michalbp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 15 lip 2016, 12:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: michalbp » 14 wrz 2017, 19:46

A możecie coś polecić w Lublinie? Lub w lubelskim?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 wrz 2017, 19:46

Jeśli zrobią pomiar przed chipem, a potem wrzucą swojego gotowca i sprawdzą jak auto zareagowało na chipa, to nie ma w tym nic złego. Ważne, aby w razie problemów poprawili mapę pod dane auto :).

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 wrz 2017, 21:03

No własnie dużo silnik silnikowi nie równy każdy inaczej jest wyeksplatowany :) Nie można ładować gotowca.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 wrz 2017, 21:13

Przeczytaj dokładnie post wyżej :] . Przykładowo jeśli mamy konkretny silnik, to wiadomo, które wartości należy podkręcić, aby uzyskać dany efekt. Można przygotować sobie gotowca, którym wstępnie osiągniemy dany przyrost mocy. Po wrzuceniu go do sterownika i zrobieniu pomiaru na hamowni widać jak auto zareagowało. Jeśli nie do końca poprawnie, to należy chipa poprawić, ale już nie trzeba grzebać od zera. Natomiast jeśli auto jest już za bardzo zmęczone, to po pierwszym pomiarze trzeba niestety odpuścić. Przecież nie napisałem, aby wrzucić gotowca i dziękuję :] .
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, 21:24 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 wrz 2017, 21:29

No to mówie nawet jak zrobią przed hamowanie i uznają ok jest +/- wrzucają gotowca powiedzmy jeden wtrysk podlewa i kicha po jakimś czasie i tłoczek w misce się znajduje. Hamownie w 90% logów nie robią i nie znają stanu każdego podzespołu tylko patrzą na kreseczki. Co już Robert z TuneUP też o tym mówił :) Że logi to podstawa na rolkach dobrych logów nie zrobisz. A mogę wymienić hamownie na palcach ręki co zrobią taką diagnostykę przed wpuszczeniem na rolki.

[ Dodano: 2017-09-14, 21:29 ]
I często się spotyka i to nie jest żart że garażowi tunerzy musza poprawiać softy po hamowni. Sam kilka poprawiałem chodź dużo poprawek nie było. Nie bronie garażowców bo sam osobiście znam paru co są partaczami jak nie powiem kto. I tak naprawdę nigdy nie wiesz na kogo trafisz i co zrobi.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, 21:35 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 wrz 2017, 21:33

Wszystko zależy ile chce się wydać na chip <lol> .

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 wrz 2017, 21:37

Cena też nie jest wyznacznikiem jakości niestety :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 wrz 2017, 21:49

U siebie chipa nie zrobię, ponieważ robię za dużo kilometrów w ciągu roku, a wolałbym nie naprawiać auta co pół roku <uoee> .

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 wrz 2017, 22:33

Dlatego jak Ci pisałem w wiadomości zrób podstawowe logi zobaczymy jaki jest stan osprzętu jeśli bedzie ok zdecydujesz się na chipa czy u tunera czy innych osób

michalbp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 15 lip 2016, 12:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: michalbp » 14 wrz 2017, 22:46

A jak te logi zrobić? Na hamowni?

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 wrz 2017, 23:34

Nie za pomocą diagnostycznego programu Vag/VCDS

michalbp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 15 lip 2016, 12:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: michalbp » 16 wrz 2017, 21:25

Okej, pożyczę od kolegi w najbliższym czasie potrzebny kabel i zrobię te logi :)

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 17 wrz 2017, 02:29

Dynamicznie 001 003 004 008 011 i statyczne 004 013

Każdy log pojedynczo robisz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga