chyba że zalałeś za dużomisiak78 pisze:niedolac odpowiedniej ilosci i stad te problemy... tak mysle.
bo osobiście jeździłem z 1l mniej oleju, po zmianie chłodnicy, gdzie żadnych problemów nie było (po zmianie oleju i zalaniu odpowiedniego stanu są)
może Ci co wymieniali sami czy też w zakładach niech coś na ten temat napiszą, czy sami, czy w zakładzie, jeżeli wiadomo to coś na temat oleju (mogą się takie wiadomości przydać innym)piotrekkawa pisze:potrafi szarpnąć przy zmianie z 2 na 3 ale tylko przy bardzo spokojnej jeździe i tylko na zimnym silniku.jak jest rozgrzany wszystko wraca do normy. przy pedale w podłodze skrzynka na prawdę chodzi idealnie.
szkoda, że mnie nikt pozytywnie nie nastraszyłarekr pisze:Dzięku za pozytywne "przestraszenie" mnie przed niepotrzebną zmianą oleju i narobieniu sobie niepotrzebnej biedy.
A jak to się ma do danych fabrycznych wg, których w Tipie i quattro jest 9 litrów oleju. Skoro wymienili 5-6 to co z pozostałymi 3-4 litrami?? Zostaje w skrzyni??goly191 pisze: z tego co robi ten zakład, to wymienia olej (ok 5-6l) wymienia filtr, oraz uszczelkę pod miską (którą wcześniej odkręcają), zalewają olej ESSO