
skrzynia tip
od kupna autka zrobiłem kilka ładnych tysięcy km, skrzynia chodziła rewelacyjnie, jak na mój pierwszy automat byłem bardzo zadowolony, czy przy 2,5tyś/obr czy 6tyś/obr skrzynia przełączała biegi wyśmienicie
co ciekawe, tak nawet stwierdził kierownik zakładu, który przed wymianą robi jazdę próbną autem (jak wiadomo, po to aby później nie było że ich wina jakby było coś nie tak)
naczytałem się na forum, że lepiej wymienić olej w skrzyni, i też tak zrobiłem, w chyba najbardziej renomowanym zakładzie w trójmieście (narazie nie podaję nazwy, aby nie oczerniać)
teraz po zmianie biegu jest dość ewidentne "szarpnięcie" czego nie było, do tego jest pomiędzy biegiem 2 a 3 tak jakby "pół bieg" no kurde nie ciekawie uczucie, widać że obrotomierz spada czuć zmianę, a po chwili spadnie konkretnie i załącza 3
z tego co robi ten zakład, to wymienia olej (ok 5-6l) wymienia filtr, oraz uszczelkę pod miską (którą wcześniej odkręcają), zalewają olej ESSO, prosiłem o pokazanie miski po odkręceniu, nie było opiłków, olej nie był w najgorszym stanie, tak mi powiedziano
moje pytanie czego to może być wina :?: może za dużo, albo za mało oleju :?: widziałem, że jak zalewali, to włączali auto na lewarze załączali bieg, aby się olej rozszedł i dolewali, wszystko chyba tak jak powinno mieć to miejsce
kurde no wpieniony jestem jak pies


może ktoś miał podobnie po wymianie, może to się rozejdzie

