Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Kabelki do RNSE i nie tylko :)

Elektryka
Ramador
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 29 sty 2017, 21:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ramador » 08 maja 2019, 21:25

Szybki jesteś :) dzięki wielkie.
Radio do mnie jedzie, na miejscu zobaczę czy całe ,ale czy działa to dopiero jak podłącze.
Zamówię kable , po resztę zgłoszę się do ciebie,abyś naświetlił jak podłączyć CAN L i H

[ Dodano: 2019-05-08, 21:25 ]
Wysłałem Ci wiadomość na PW

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 25 mar 2020, 13:25

Panowie jest ktoś w stanie zrobić foto relacje z podpięcia RNS-E za RNS-D?? Chciałbym też zobaczyć jak łączyć te kable i gdzie i jak wyglądają te moduły TMC. Ogólnie od zera z kodowaniem radia krok po kroku by się przydało cos takiego zrobić z fotorelacją i opisami gdzie co się znajduje w samochodzie.
Ja i nie jeden majsterkowicz na tym forum byłby wdzięczny :]
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

Awatar użytkownika
Xray T2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 673
Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Xray T2 » 25 mar 2020, 18:50

Kłapek pisze:Panowie jest ktoś w stanie zrobić foto relacje z podpięcia RNS-E za RNS-D?? Chciałbym też zobaczyć jak łączyć te kable i gdzie i jak wyglądają te moduły TMC. Ogólnie od zera z kodowaniem radia krok po kroku by się przydało cos takiego zrobić z fotorelacją i opisami gdzie co się znajduje w samochodzie.
Ja i nie jeden majsterkowicz na tym forum byłby wdzięczny :]
Majster wszytko znajdziesz tylko że jest to troszkę porozrzucane po forum. Dużo roboty niema z zmianą z rns-d na rns-e. Tuner tmc ci niepotrzebny do rns-e.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.

Grzegorz94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 30 sty 2020, 15:17
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Chełm (okolice)

Re: Kabelki do RNSE i nie tylko :)

Post autor: Grzegorz94 » 15 paź 2020, 19:31

Witam i przepraszam za odkopanie tematu.
Moje auto fabrycznie nie wychodziło z fabrycznym odbiornikiem. Zmieniłem tunel, konsolę i inne bebechy pod 2DIN. Dołożyłem CAN między zegary, multifunkcję i radio, dołożyłem linię K, zamontowałem i podłączyłem subwoofer fabryczny Blaupunkt. Radio oczywiście RNS-E, do niego Yatour, bo wcześniej miałem concert 2, moduł Bluetooth z allegro zasilany z pinu remote, antena GPS też z allegro. Problem polega poborze prądu z akumulatora. Po zamknięciu samochodu prąd spoczynkowy cały czas skacze od poziomu 0.04A do 0.32A. Dopiero jak wyjmę i włożę z powrotem bezpiecznik od radia, to prąd spoczynkowy wynosi 0.06A, po godzinie jest to wartość 0.02A. Co może być przyczyną takiego dużego poboru prądu, czy to radio może być zrąbane?. Pozdrawiam.


EDIT: Po wyłączeniu funkcji TP pobór prądu wrócił do normy, ale to moim zdaniem jest nienormalne. Może to przez błąd anteny ZF?. Może dać rezystor żeby błędu nie wyrzucało?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga