Szybki jesteś dzięki wielkie.
Radio do mnie jedzie, na miejscu zobaczę czy całe ,ale czy działa to dopiero jak podłącze.
Zamówię kable , po resztę zgłoszę się do ciebie,abyś naświetlił jak podłączyć CAN L i H
[ Dodano: 2019-05-08, 21:25 ]
Wysłałem Ci wiadomość na PW
Kabelki do RNSE i nie tylko :)
- Kłapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
- Imię: Łukasz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krosno
Panowie jest ktoś w stanie zrobić foto relacje z podpięcia RNS-E za RNS-D?? Chciałbym też zobaczyć jak łączyć te kable i gdzie i jak wyglądają te moduły TMC. Ogólnie od zera z kodowaniem radia krok po kroku by się przydało cos takiego zrobić z fotorelacją i opisami gdzie co się znajduje w samochodzie.
Ja i nie jeden majsterkowicz na tym forum byłby wdzięczny
Ja i nie jeden majsterkowicz na tym forum byłby wdzięczny
Audi Quattro Wszyscy stoją Ja jadę!!:D
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Majster wszytko znajdziesz tylko że jest to troszkę porozrzucane po forum. Dużo roboty niema z zmianą z rns-d na rns-e. Tuner tmc ci niepotrzebny do rns-e.Kłapek pisze:Panowie jest ktoś w stanie zrobić foto relacje z podpięcia RNS-E za RNS-D?? Chciałbym też zobaczyć jak łączyć te kable i gdzie i jak wyglądają te moduły TMC. Ogólnie od zera z kodowaniem radia krok po kroku by się przydało cos takiego zrobić z fotorelacją i opisami gdzie co się znajduje w samochodzie.
Ja i nie jeden majsterkowicz na tym forum byłby wdzięczny
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 sty 2020, 15:17
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chełm (okolice)
Re: Kabelki do RNSE i nie tylko :)
Witam i przepraszam za odkopanie tematu.
Moje auto fabrycznie nie wychodziło z fabrycznym odbiornikiem. Zmieniłem tunel, konsolę i inne bebechy pod 2DIN. Dołożyłem CAN między zegary, multifunkcję i radio, dołożyłem linię K, zamontowałem i podłączyłem subwoofer fabryczny Blaupunkt. Radio oczywiście RNS-E, do niego Yatour, bo wcześniej miałem concert 2, moduł Bluetooth z allegro zasilany z pinu remote, antena GPS też z allegro. Problem polega poborze prądu z akumulatora. Po zamknięciu samochodu prąd spoczynkowy cały czas skacze od poziomu 0.04A do 0.32A. Dopiero jak wyjmę i włożę z powrotem bezpiecznik od radia, to prąd spoczynkowy wynosi 0.06A, po godzinie jest to wartość 0.02A. Co może być przyczyną takiego dużego poboru prądu, czy to radio może być zrąbane?. Pozdrawiam.
EDIT: Po wyłączeniu funkcji TP pobór prądu wrócił do normy, ale to moim zdaniem jest nienormalne. Może to przez błąd anteny ZF?. Może dać rezystor żeby błędu nie wyrzucało?
Moje auto fabrycznie nie wychodziło z fabrycznym odbiornikiem. Zmieniłem tunel, konsolę i inne bebechy pod 2DIN. Dołożyłem CAN między zegary, multifunkcję i radio, dołożyłem linię K, zamontowałem i podłączyłem subwoofer fabryczny Blaupunkt. Radio oczywiście RNS-E, do niego Yatour, bo wcześniej miałem concert 2, moduł Bluetooth z allegro zasilany z pinu remote, antena GPS też z allegro. Problem polega poborze prądu z akumulatora. Po zamknięciu samochodu prąd spoczynkowy cały czas skacze od poziomu 0.04A do 0.32A. Dopiero jak wyjmę i włożę z powrotem bezpiecznik od radia, to prąd spoczynkowy wynosi 0.06A, po godzinie jest to wartość 0.02A. Co może być przyczyną takiego dużego poboru prądu, czy to radio może być zrąbane?. Pozdrawiam.
EDIT: Po wyłączeniu funkcji TP pobór prądu wrócił do normy, ale to moim zdaniem jest nienormalne. Może to przez błąd anteny ZF?. Może dać rezystor żeby błędu nie wyrzucało?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga